Mistä löytyisi hintatietoja noin 100 vuotiaista coltin peacemakereista, hyvistä sellaisista tuolta amerikanmaasta. Yritinhakea muttei löytynyt.
Colt SAA 1873 kiinnostaisi eniten.
hintatietoja
8
1036
Vastaukset
- ja tämän tiedätkin
Teräasekeskus myy replikoita.
Epäilen suuresti, että noin vain löydät hyväkuntoisen ja vielä kuuluisan originaalin lännenpyssyn. Ja jos vielä löydätkin, tuskin on pätäkkää ostaa. Hintaveikkaus lonkalta on useita tuhansia dollareita.- Niiki, niiku
Kirjastostapa löytyy "Blue Book" mikä antaa runsaasti tietoja kaikenlaisten aseitten hinnoista. Itselläni on vanha lehdykkä missä yksi kalleimmista aseista on Luger .45 muistaakseni ACP. Niitä tehty 2kpl. Toinen hävinnyt. Ainoa arvioitu kymmenisen vuotta sitten miljoona taalaa käteisellä, olkaa niin hyvä.
- kaipailen...
Niiki, niiku kirjoitti:
Kirjastostapa löytyy "Blue Book" mikä antaa runsaasti tietoja kaikenlaisten aseitten hinnoista. Itselläni on vanha lehdykkä missä yksi kalleimmista aseista on Luger .45 muistaakseni ACP. Niitä tehty 2kpl. Toinen hävinnyt. Ainoa arvioitu kymmenisen vuotta sitten miljoona taalaa käteisellä, olkaa niin hyvä.
Kiitos neuvosta. Kuuklettamallakaan ei tahdo löytyä rapakon takaa tietoa hinnoista. Näistä todella huippukalliista olen nähnyt joskus jossain kirjassa kuvia ja hintatietoja.Ihan sellaisesta ei kohdallani ole kysymys.
Mitkään teräasekeskuksen kopiot eivät nyt todellakaan ole mielessä. - minä aiot ja mietitään sitten
kaipailen... kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Kuuklettamallakaan ei tahdo löytyä rapakon takaa tietoa hinnoista. Näistä todella huippukalliista olen nähnyt joskus jossain kirjassa kuvia ja hintatietoja.Ihan sellaisesta ei kohdallani ole kysymys.
Mitkään teräasekeskuksen kopiot eivät nyt todellakaan ole mielessä.Tähän asti ymmärsin sinun haaveilua:
Huippukuntoin alkuperäinen on hinnan takia tavoittamattomissa. Replika on replika eikä kiinnostaa.
Onko nyt sitten jäljellä alkuperäinen, mutta romukunnossa muuten jonka laitat historiallisena esineenä vitriiniin?
Älä vaan sano, että etsit aluperäistä hyvässä kunnossa olevaa ja halpaa. Muita, että pyssykkö olisi 100 vuotta vanha. - asdfdfdfdf123
minä aiot ja mietitään sitten kirjoitti:
Tähän asti ymmärsin sinun haaveilua:
Huippukuntoin alkuperäinen on hinnan takia tavoittamattomissa. Replika on replika eikä kiinnostaa.
Onko nyt sitten jäljellä alkuperäinen, mutta romukunnossa muuten jonka laitat historiallisena esineenä vitriiniin?
Älä vaan sano, että etsit aluperäistä hyvässä kunnossa olevaa ja halpaa. Muita, että pyssykkö olisi 100 vuotta vanha.Vilkaise www.gunsamerica.com ja laita hakusanaksi Colt SAA 1.st gen niin pitäisi löytyä. hinnat kunnosta ja mallista riippuen 2500 - 100 000$
Sitten kun löydät mieleisesi, niin sulla onkin hommaa kun koitat saada myyjää myymään jenkkilän ulkopuolelle. Mutta lykkyä vaan! - piismeikkeri
minä aiot ja mietitään sitten kirjoitti:
Tähän asti ymmärsin sinun haaveilua:
Älä vaan sano, että etsit aluperäistä hyvässä kunnossa olevaa ja halpaa. Muita, että pyssykkö olisi 100 vuotta vanha.Tais tarkoittaa että ne miljoonan taalan Lugerit ei ole tähtäimessä. Vaan hyväkuntoinen osapuilleen 100 vuotta vanha Colt. Jos sulla ei sellaiseen ole varaa, tarkoittaako se että ei muillakaan sitten ole?
- pentta2
Hei
Aseita saa sekä Suomesta että USA:sta.
Ensin katso Ase-Amin kotisivu, Colt SAA 1850€.
Sitten esim www.collectorsfirearms.com ja
www. antiqueguns.com.
Myyvät ilman muuta Suomeen rahaa vastaan, alv 8% joutuu maksamaan. Kun ase on ennen v1890 tehty, et tarvitse poliisilta yksityistä ennakkosuostumusta.
Jos tarvitset neuvoja, ota suoraan yhteyttä.- aseita
Joihin ei tarvitse lupaa niin pitää löytää alkuperäinen kun uustuotantoitalialaiset Coltit vaativat luvan.Ennen 1891 valmistetut eivät lupaa vaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783