Taivas liekehtii
sydän salamoi
mieli ottaa vallan
- minne minua viedään -
taivaanrannan revontulet
rantametsikkö loimuaa
- kuka sytytti nuotion -
lähistöllä;
jäänkiteet kimmeltää
loimujen loisteissa
- kuu kummottaa taivaalla
pian aurinko jo nousee.
Ja koko maailmani valottuu
ja minä
tässä - niin Helvetin sekaisin
tästä kaikesta.
Kuka ja mikä heitti minut
tähän tunteiden kehään
palamaan.
Ja edessäni on Yö.
Yön tunne
4
243
Vastaukset
- Belethiel
On tainnu olla aika rankka yö,
mieli ja sydän palaen/salamoiden "tässä - niin Helvetin sekaisin tästä kaikesta.".
Aika ja elämä, kuu ja aurinko, jatkaa kulkuaan välittämättä ihmisen tuskailuista,
miksi kaikki tapahtuu, kun ei oikein edes tiedä mitä tapahtuu.
Joo että tällasta tällä kertaa kohos mieleeni runostasi.
Saattoihan tää tietty olla vain runokin,
ehkä.Nyt minulla on sellainen luulo,että
piru on astunut "raamatun"väliin mutta
Sinä rohkeana olet arvannut astua
aivan tavallisen dolanin runon sisälle,
eikä mitään helvetin tulia täällä pala.
Hyvä ystävä : Tämä on VAIN runo,eikä
mitään sivu sellaisia,eikä
tavallisuudesta poikkeavaa ole tapahtunut.
Tarjoan täällä Sinulle iltakahvit
- tuletko - jos kerron kuka olen
ja missä asun niin näet elämäni
sisäpuolelle... saanen hymyllä
huikata perääsi.
Kiitos kommentistasi...olen jo tainnut
muut säikyttää yöpuulle.- Belethiel
dolan kirjoitti:
Nyt minulla on sellainen luulo,että
piru on astunut "raamatun"väliin mutta
Sinä rohkeana olet arvannut astua
aivan tavallisen dolanin runon sisälle,
eikä mitään helvetin tulia täällä pala.
Hyvä ystävä : Tämä on VAIN runo,eikä
mitään sivu sellaisia,eikä
tavallisuudesta poikkeavaa ole tapahtunut.
Tarjoan täällä Sinulle iltakahvit
- tuletko - jos kerron kuka olen
ja missä asun niin näet elämäni
sisäpuolelle... saanen hymyllä
huikata perääsi.
Kiitos kommentistasi...olen jo tainnut
muut säikyttää yöpuulle.Meinasitko, että runoasi kuin piru "raamattua" luen, et kai sentään kumminkaan, valitsin vaan taas kerran huonot sanamuodot. Toki pystyn fiktiivisen minän runoon kokijaksi laittamaan. Koitan säätää ilmaisua suuntaan objektiivisempaan.
Enhän minä sentään kuvittele, että jossain Danten helvetissä elät, mutta jostainhan ne sanatkin pursuaa, mielen perukoilta, vaikkei juuri tapahtuvasta tilanteesta/tunnetilasta kysymys olisikaan. Mutta uskon, uskon ettei helvetti oo valloillaan.
Jaa että kahville, no mikäs siinä, ainahan sitä naamion taa vois kurkistaa, että kerro vaan, niin katsotaan, hän täällä hymyillen sulle toteaa.
Kiitän palautteenpalautteesta jälleen kerran, nämä ovat tosi hyviä oppitunteja parempaan itsekriittisyyteen ja omien kommenttien itsearviointiin, siis ennen kuin painaa "lähetä"nappia. Belethiel kirjoitti:
Meinasitko, että runoasi kuin piru "raamattua" luen, et kai sentään kumminkaan, valitsin vaan taas kerran huonot sanamuodot. Toki pystyn fiktiivisen minän runoon kokijaksi laittamaan. Koitan säätää ilmaisua suuntaan objektiivisempaan.
Enhän minä sentään kuvittele, että jossain Danten helvetissä elät, mutta jostainhan ne sanatkin pursuaa, mielen perukoilta, vaikkei juuri tapahtuvasta tilanteesta/tunnetilasta kysymys olisikaan. Mutta uskon, uskon ettei helvetti oo valloillaan.
Jaa että kahville, no mikäs siinä, ainahan sitä naamion taa vois kurkistaa, että kerro vaan, niin katsotaan, hän täällä hymyillen sulle toteaa.
Kiitän palautteenpalautteesta jälleen kerran, nämä ovat tosi hyviä oppitunteja parempaan itsekriittisyyteen ja omien kommenttien itsearviointiin, siis ennen kuin painaa "lähetä"nappia.Huomenta tähän pyhäaamuun.
En minä pirua,äläkä Sinäkään
turhaan "taktiikaasi"muuta
minua kohtaan...ollaan vain
omia itseämme.
Ei olla helvetissä tänäänkään,
vaikka joskus sieltäpäin
sanat runoon sinkoavatkin.
Zorron naamiot pois kasvoilta
kuin myös koko olemukseltamme
... no,pidetään nyt ainakin
vaatteet päällämme,ihan kuin
aamussa yritän pikku huumoriakin
käyttää.
Älä nyt ystävä hyvä pingota
sitä Lähetä nappia...olet
mielenkiintoinen pakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
