annatteko koirallenne jotain luontaistuotteita? kultsini on kohta puoli vuotta ja olen alkanut kahlata netistä tietoa mitä kannattaisi koiralle antaa esim. kalaöljyä, valkosipulia jossain muodossa tai jotain muuta
luontaistuotteita
2
370
Vastaukset
- neukka
Itse annan Nutrolin öljyä tai sitten helokkikapseleita, jotta iho ja turkki voisivat hyvin.Sisäkoiralla kuntuo iho tahtoo kuivua ja hilseillä, niin on hyvä antaa jotakin öljypitoista.
- kesävesseli
Meillä toiminut nutrolin mutta se kyllä maksaa mammonaa 25kg koiralle 1 pullo menee 2-3vko jos muistan oikein tai sitten esim mustista ja mirristä saatava pakastettu lohipötkö joka oli muistaakseni 1kg/2euroa tmv.
Lohi on erittäin rasvasta ja tekee siis hyvää turkille. Esim nappuloiden sekaan voi sekottaa n. 1/4 osa pötköstä per päivä.
Meitin tytsyllä ainakin turkki kiiltää ja on pehmyt kuin pumpuli näillä meiningeillä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522115
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3331319Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941255- 1571158
- 68961
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31889Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59848Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789