Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MSM mitä

kokemuksia...............

tästä aineesta on?Ostin eilen sitä ,ja niin virkeä olo tuli jo yhdestä kapselista .että ihmetellä pitää ,ja siinä sanottiin ettei illalla sais ottaa just silt.Vaan enhän sitä uskonut ,ja kyllä pitkään meni ennenkuin nukahdin.

9

9290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *¤*

      oon joskus aikasemmin syöny sitä kapseli muodossa, muistan kanssa että oli aika "piristävät vaikutukset ja jotenkin virkeämpi mieli =)
      Sitten tilasin kanssa joskus pussillisen sitä jauhetta mutta oli niin pahanmakusta ettei oikeen saanu sitä alas.
      Nyt ajattelin taas tänään käydä ostamassa purkillisen niitä kun on ollu lihakset vähän jumissa, muistelisin että auttoi ainaki sellaseen ja pitäs olla kait hyvä iholle ja hiuksille ym..

      • Kicca-

      • elliivo
        Kicca- kirjoitti:

        molybdeeniä? Olen lukenut että jos käyttää MSM:ää yhtäjaksoisesti yli kuukauden, pitäisi käyttää myös molybdeenia.

        http://www.pihtipudas.net/kuntositi/sivu.php?ID=16

        Minä olen käyttänyt MSM:ää toukokuusta lähtien nivelien hoitoon.
        Minulla on paha nivelrikko polvissa ja MSM on vienyt kivun pois niin että ei ole tarvinnut juuri ollenkaan tulehduskipulääkkeitä käyttää.

        Mietin tätä molybdeeni asiaa kun siitä luin.
        Meidän luontaistuotekaupasta sitä kyselin mutta heillä ei silloin ollut sitä.
        Kävin syksyllä verikokeissa ja otettiin mm. maksa-arvot.
        Kaikki oli ihan hyvin eli viiterajojen sisällä.
        En ole sen jälkeen miettinyt molybdeenia koska sitähän suositeltiin juuri maksan puhdistajaksi.

        MSM valmisteena olen käyttänyt emesem-kapseleita.
        Lisäksi söin pikku purkillisen jauhetta jonka kälyni oli tilannut netistä ja antoi minulle myös kokeiltavaksi.
        Jauhe on inhottavaa niellä mutta ottaahan sitäkin jos ei kapseleita ole.

        En aio lopettaa MSM:n käyttöä koska se auttaa näin hyvin. Koen että se on terveellisempi sisäelimille kuin jatkuva buranan syönti.


      • sanottiin
        Kicca- kirjoitti:

        molybdeeniä? Olen lukenut että jos käyttää MSM:ää yhtäjaksoisesti yli kuukauden, pitäisi käyttää myös molybdeenia.

        http://www.pihtipudas.net/kuntositi/sivu.php?ID=16

        ryytihyppysessä , että niitten käyttämän msm-jauheen kanssa ei tartte käyttää molybdeeniä...olen ite käyttänyt heidän tuotettaan muutaman kuukauden ja en ole käyttänyt ollenkaan molybdeeniä....


      • kokemusta..........
        sanottiin kirjoitti:

        ryytihyppysessä , että niitten käyttämän msm-jauheen kanssa ei tartte käyttää molybdeeniä...olen ite käyttänyt heidän tuotettaan muutaman kuukauden ja en ole käyttänyt ollenkaan molybdeeniä....

        kofeiinimyrkytyksen kanssa ,voiko tätä msm ainetta käyttää ,ja onko siitä apua ,koska siinä on rikkiä ,niinkuin valkosipulissakin ,ja sen sanotaan kyseiseen myrkytykseen auttavan puhdistamalla elimistöä


      • vaikutus.....................
        kokemusta.......... kirjoitti:

        kofeiinimyrkytyksen kanssa ,voiko tätä msm ainetta käyttää ,ja onko siitä apua ,koska siinä on rikkiä ,niinkuin valkosipulissakin ,ja sen sanotaan kyseiseen myrkytykseen auttavan puhdistamalla elimistöä

        Minä en ole saanut vielä selville milloin tämä aine oikein pitäis ottaa .kun virkistää niin että on sitten unen kanssa vaikeuksia


      • Anonyymi
        elliivo kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt MSM:ää toukokuusta lähtien nivelien hoitoon.
        Minulla on paha nivelrikko polvissa ja MSM on vienyt kivun pois niin että ei ole tarvinnut juuri ollenkaan tulehduskipulääkkeitä käyttää.

        Mietin tätä molybdeeni asiaa kun siitä luin.
        Meidän luontaistuotekaupasta sitä kyselin mutta heillä ei silloin ollut sitä.
        Kävin syksyllä verikokeissa ja otettiin mm. maksa-arvot.
        Kaikki oli ihan hyvin eli viiterajojen sisällä.
        En ole sen jälkeen miettinyt molybdeenia koska sitähän suositeltiin juuri maksan puhdistajaksi.

        MSM valmisteena olen käyttänyt emesem-kapseleita.
        Lisäksi söin pikku purkillisen jauhetta jonka kälyni oli tilannut netistä ja antoi minulle myös kokeiltavaksi.
        Jauhe on inhottavaa niellä mutta ottaahan sitäkin jos ei kapseleita ole.

        En aio lopettaa MSM:n käyttöä koska se auttaa näin hyvin. Koen että se on terveellisempi sisäelimille kuin jatkuva buranan syönti.

        Älä hyvä ihminen ota sitä jauhoa noin,sekoita se veteen,ja mieluummin c-poreveteen.c-vitamiini edesauttaa msm.n vaikutusta ja on kivempi ottaa


      • Anonyymi
        elliivo kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt MSM:ää toukokuusta lähtien nivelien hoitoon.
        Minulla on paha nivelrikko polvissa ja MSM on vienyt kivun pois niin että ei ole tarvinnut juuri ollenkaan tulehduskipulääkkeitä käyttää.

        Mietin tätä molybdeeni asiaa kun siitä luin.
        Meidän luontaistuotekaupasta sitä kyselin mutta heillä ei silloin ollut sitä.
        Kävin syksyllä verikokeissa ja otettiin mm. maksa-arvot.
        Kaikki oli ihan hyvin eli viiterajojen sisällä.
        En ole sen jälkeen miettinyt molybdeenia koska sitähän suositeltiin juuri maksan puhdistajaksi.

        MSM valmisteena olen käyttänyt emesem-kapseleita.
        Lisäksi söin pikku purkillisen jauhetta jonka kälyni oli tilannut netistä ja antoi minulle myös kokeiltavaksi.
        Jauhe on inhottavaa niellä mutta ottaahan sitäkin jos ei kapseleita ole.

        En aio lopettaa MSM:n käyttöä koska se auttaa näin hyvin. Koen että se on terveellisempi sisäelimille kuin jatkuva buranan syönti.

        Ei sitä jauhoa syödä sellaisenaan,sekoita se mehuun tai veteen,vesilasiin yksi c-vitaminpurudapletti,ei ole niin pahanmakuista juoda.


    • Anonyymi

      MSM sopii kahvin sekaan, mehuun. on auttanut iskias, noidannuolivaivaan. Välilevyrappeuma kolmessa nikamassa, MSM:n jälkeen selkä ei ole ollut aamuisin, jäykkä, kuin rautakanki. Käytän MSM rikkiä 2 grammaa aamulla ja 2 grammaa illalla. Aloitin pienillä määrillä. Ehkä puolella grammalla aamulla ja illalla on hyvä kokeilla muutamana päivänä alkuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe