Kia:n laatu todella heikko

Tyytyväinen.

25

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää paikkansa

      Mutta....cheed on ihan eri auto.Liekkö yhtään samaa osaa.Tietenkin aikaista kehua liikaa.Jossain oli lista siitä kenen valmistamat osat ja siihenhän takuukin perustuu.
      Cerato on myös osoittautunut kunnon ajopeliksi.

      Kiaa uutena merkkinä ei huomioida.
      Niin oli tojollakin aikoinaan.

      • JUMBONA KAUTTA HISTORIAN

        Kian uusin malli kun on 2-3 vuotta vanha on se katsastusraporttien jumbona aina, Kiaa on myyty Suomessa jo yli 5 vuotta ja korutonta on kertoma ollut joka merkin mohdalla, en usko että Ceed tulee tekemään tästä poikkeusta.


      • vuosien päästä
        JUMBONA KAUTTA HISTORIAN kirjoitti:

        Kian uusin malli kun on 2-3 vuotta vanha on se katsastusraporttien jumbona aina, Kiaa on myyty Suomessa jo yli 5 vuotta ja korutonta on kertoma ollut joka merkin mohdalla, en usko että Ceed tulee tekemään tästä poikkeusta.

        Vasta 2010 aletaan ceedejä viedä leimalle ja sitten muutaman vuoden viiveellä saadaan nuo tilastoihin. Ennustuksesi jumbosijoista saattaa mennä pieleen.


      • taas hieman
        vuosien päästä kirjoitti:

        Vasta 2010 aletaan ceedejä viedä leimalle ja sitten muutaman vuoden viiveellä saadaan nuo tilastoihin. Ennustuksesi jumbosijoista saattaa mennä pieleen.

        Joo, armonaikaa taas on sopivasti myydä noita kinnereitä, kunnes totuus taas ihmisille selviää.


      • kaikki ovat
        taas hieman kirjoitti:

        Joo, armonaikaa taas on sopivasti myydä noita kinnereitä, kunnes totuus taas ihmisille selviää.

        Kinnereitä nämä parinkympin kahta puolta olevat kulkineet ovat. Ceed on yksi niistä ja on osoittautunut varsin laadukkaaksi tuotteeksi.


    • vuosi

      ajettu ceedillä ilman minkäänlaista vikaa.

      • 1069

        Kia on kopio japanilaisista koppimopoista, jotka taas on yritetty kopioida saksalaisista autoista, eli Toyotakin on kuin kirves, eli kestää metsurilla koko iän, eikä rikkoudu kuin moottorisahat, mutta, ei kirveellä enää tahdo etelän matkoja tienata, onpa kuitenkin viattomampi kuin moottorisahat.


    • mielerauhaa...

      Kovasti antaa mielerauhaa jonkun 10 vuotta vanhan konstruktion huono katsastusmenestys, niitähän on suomessa myyty korkeintaan pari kolmekymmentä. Kyseistä autoa ei ole valmisettu enää muutamaan vuoteen... Uusi Kia carnival tuli markkinoille 2007 eikä ehdi vielä Saksan tilastoihin.

    • jopa Toyotallekkin
    • ToyotaSurkeinKinki

      Ja näin se maailma muuttuu ja Kia ja Hyny menneet Toyotasta ohi oikein kunnon loikalla.

    • sklfdkfksddl

      Olisin voinut ostaa Toyotan jollei nykytojoissa olisi tuota hirvittävän rumaa designia. Mitä tapahtui ennen niin siistin näköiselle muotoilulle Toyotissa? Esim. 90-luvun Corolla ja Carina E olivat hyvin siistejä ja rauhallisesti muotoiltuja ollen silti aikanaan nykyaikaisia ja tyylikkäitä. Samoin aikaisemmat Toyotat.
      Kia on todettu luotettavaksi ja on hyvin asiallisen näköinenkin, ei ole mikään ihme että Kiasta on tullut suosittu merkki.

    • Näin yhdeksän vuoden jälkeen (aloitus postaus) on hauska todeta että KIA suorastaan jyrää tojotan mitä tulee luotettavuuteen :)=

      • Toi oli kyllä vuoden vitsi, Kian muovirämpylät ei jyrää muuta ku omistajan hyvän mielen surkealla laadulla ja naurettavalla "kestävyydellään"...
        En kehtaisi itse edes istua tuollaisen halppis auton kyytiin :/
        Onneksi löytyy alta iso saksalainen premium auto niin voi nauraa vierestä kun köyhät ajelee kian muovikotteroilla :)


      • HerraIsoHerra kirjoitti:

        Toi oli kyllä vuoden vitsi, Kian muovirämpylät ei jyrää muuta ku omistajan hyvän mielen surkealla laadulla ja naurettavalla "kestävyydellään"...
        En kehtaisi itse edes istua tuollaisen halppis auton kyytiin :/
        Onneksi löytyy alta iso saksalainen premium auto niin voi nauraa vierestä kun köyhät ajelee kian muovikotteroilla :)

        Minä olen ollut erittäin tyytyväinen KIA Stinger GT autooni. Se ei ollut halpa, eikä yllättäen muovinenkaan, mutta joka euron väärti se on.
        Sinulla ilmeisesti jokin alitehoinen 5-sarjalainen Diesel BMW jolla ajettu 300 000Km? Tunnetko olosi köyhäksi? Minä nimittäin en vaikka olen ihan tavallinen duunari jolla ei ole ennakkoluuloja :)=


      • Köyhienihmistenasialla kirjoitti:

        Minä olen ollut erittäin tyytyväinen KIA Stinger GT autooni. Se ei ollut halpa, eikä yllättäen muovinenkaan, mutta joka euron väärti se on.
        Sinulla ilmeisesti jokin alitehoinen 5-sarjalainen Diesel BMW jolla ajettu 300 000Km? Tunnetko olosi köyhäksi? Minä nimittäin en vaikka olen ihan tavallinen duunari jolla ei ole ennakkoluuloja :)=

        Nykyään v10 koneinen m5, ole hyvä ja poistu hentai konsernin auton omistaja :DD huono lesota tollasel mopol, tuskin on muoviämpärissäs 500hv :D


      • HerraIsoHerra kirjoitti:

        Nykyään v10 koneinen m5, ole hyvä ja poistu hentai konsernin auton omistaja :DD huono lesota tollasel mopol, tuskin on muoviämpärissäs 500hv :D

        BMW M5 V10... Sitten heräsit ja totesit että ruosteinen 2000 luvun alkupuolen 5-sarjalainen se nököttää edelleen pihassa motti sökönä... Nauran itseni tärviölle :D


    • Hnnnntaiii

      Nimimerkki köyhienihmistenasialla pistelee ihan omiaan. Tosi juttu on että suuri osa uusista tojotoista on hirveän näköisiä virityksiä mutta korealaista ei voi edes verrata Nipponin poikien autoihin jotka ovat silti laadukkaita. Korealaiset ovat paitsi törkeän rumia myös laadultaan täyttä pa*kaa. Kyllä Nousevan auringon maa hakkaa korealaiset muovirihkamat.

    • Kia-

      Kia Cerato vm 2005 on kuljettanut moitteetta 150 000 km. pikkukorjauksia ja normaaleja huoltoja on matkan varrella luonnollisesti.
      Luotettavin auto minulla tähän asti, kokemusta saksalaisista ja japseista sekä venäläisistä virityksistä. Seuraavakin hankinta on KIA 100 varmasti, edullinen omistaa ja ajaa..

      • huippukäyttöauto

        Minäkin ostin 2018 toukokuulla kia cerato 1.6 hb ex mallin vuodelta 2006.

        Paras jonka olen koskaan hankkinut automaailmassa,riitävän yksinkertainen eli verrattavissa 1990 vuosikymmennen toyota corollaan ilmastoinin kera.

        Olen kuitenkin omistanut autoja suhteelisen paljon,niin tojota on huippu siis jos puhutaan vanhasta autosta ei näistä 2000 luvun aluistakaan enään mutta kia päihittää koko ryppään nyt käytännössä.

        Olen ajanut miltein 20000 km täysin mitään laittamatta kaupunki ajona siis muutamissa kuukausissa,ostin tuon kian kesäksi ja kokeilin kuinka se toimii käytännössä niin se vaan toimii ja toimii ,on kuin tojota parhaimpana aikanaan,se on siis parempi kuin mikään tojota 2000 alusta katsoen,bensana tuo kiia on huoleton huippu käyttöauto pitää.

        Malli on cerato,hakkaa varmasti mersun ja tojotan volkkarin pito autona niin että lasketaan kilometrit esim:250000 saakka ja lasketaan osien hinnat noilta mitä pitilaittaa niin kia on varmasti ykkönnen ainakin tuo cerato bensana 1,6 on hirmuinen käyttöauto.


    • atkerkki2
      • dfdksjfksldkdljkld

        eikös se ollut bmw porukan tyyliä tuo terveisiä perseestä -meininki, ajaneet ylinopeutta kameraan ja kuvassa paljas perse keikkunut bemun sivuikkunasta...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe