SaPKo HÄVISI JÄLLEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OOOOOOUUUUUUJEEEEEEEEE!

Ja rumasti...hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUU
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä teet jos mamma katkaisee sun nettiliittymän?

      • OOOOOOUUUUUUJEEEEEEEEE!

        Hei poju, minä täällä maksan lähes kaiken ja vieläkin jää kolme tonttua laulunauloja. Mites sulla peräkamari poika? Eh eh! SaPKo suomisarjaan ihan taatusti.


      • Hirttomies
        OOOOOOUUUUUUJEEEEEEEEE! kirjoitti:

        Hei poju, minä täällä maksan lähes kaiken ja vieläkin jää kolme tonttua laulunauloja. Mites sulla peräkamari poika? Eh eh! SaPKo suomisarjaan ihan taatusti.

        Ainostaan hoitajasi syvään kaulaamyöden iskemä tonttulakki kuivuneessa lantataliklosi haperossa nupissa, jossa Heinolan pikasima rusinaa RAVistaa "hedelmäisesti"!


      • Oujee..
        Hirttomies kirjoitti:

        Ainostaan hoitajasi syvään kaulaamyöden iskemä tonttulakki kuivuneessa lantataliklosi haperossa nupissa, jossa Heinolan pikasima rusinaa RAVistaa "hedelmäisesti"!

        Katos poju taas kiljupäissään sekoillu. Ei tainnu Natalia olla lampolassa suosiollinen? Eh eh!


      • Hirttomies
        Oujee.. kirjoitti:

        Katos poju taas kiljupäissään sekoillu. Ei tainnu Natalia olla lampolassa suosiollinen? Eh eh!

        Koska oli antanut kaikkensa raivoisasti RAVistimelle ja lupasi olla uskollinen Heinolan RAVistimelle, niinkuin aina!


      • Hohhoijaa..
        Hirttomies kirjoitti:

        Koska oli antanut kaikkensa raivoisasti RAVistimelle ja lupasi olla uskollinen Heinolan RAVistimelle, niinkuin aina!

        Sun tarttee tyytyä taas vanhoihin Jalluihin ja tumputtaa. Siinä olet mestari, ethän sä naista ole koskaan saanut, etkä saa. Älä tyrkytä Nataliaasi muille, meillä on emännät. Ryydy pelle..heh heh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe