Ja rumasti...hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh hoh
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUU
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SaPKo HÄVISI JÄLLEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
187
Vastaukset
Mitä teet jos mamma katkaisee sun nettiliittymän?
- OOOOOOUUUUUUJEEEEEEEEE!
Hei poju, minä täällä maksan lähes kaiken ja vieläkin jää kolme tonttua laulunauloja. Mites sulla peräkamari poika? Eh eh! SaPKo suomisarjaan ihan taatusti.
- Hirttomies
OOOOOOUUUUUUJEEEEEEEEE! kirjoitti:
Hei poju, minä täällä maksan lähes kaiken ja vieläkin jää kolme tonttua laulunauloja. Mites sulla peräkamari poika? Eh eh! SaPKo suomisarjaan ihan taatusti.
Ainostaan hoitajasi syvään kaulaamyöden iskemä tonttulakki kuivuneessa lantataliklosi haperossa nupissa, jossa Heinolan pikasima rusinaa RAVistaa "hedelmäisesti"!
- Oujee..
Hirttomies kirjoitti:
Ainostaan hoitajasi syvään kaulaamyöden iskemä tonttulakki kuivuneessa lantataliklosi haperossa nupissa, jossa Heinolan pikasima rusinaa RAVistaa "hedelmäisesti"!
Katos poju taas kiljupäissään sekoillu. Ei tainnu Natalia olla lampolassa suosiollinen? Eh eh!
- Hirttomies
Oujee.. kirjoitti:
Katos poju taas kiljupäissään sekoillu. Ei tainnu Natalia olla lampolassa suosiollinen? Eh eh!
Koska oli antanut kaikkensa raivoisasti RAVistimelle ja lupasi olla uskollinen Heinolan RAVistimelle, niinkuin aina!
- Hohhoijaa..
Hirttomies kirjoitti:
Koska oli antanut kaikkensa raivoisasti RAVistimelle ja lupasi olla uskollinen Heinolan RAVistimelle, niinkuin aina!
Sun tarttee tyytyä taas vanhoihin Jalluihin ja tumputtaa. Siinä olet mestari, ethän sä naista ole koskaan saanut, etkä saa. Älä tyrkytä Nataliaasi muille, meillä on emännät. Ryydy pelle..heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416