KIRVELEE

taala

Onkos jotain kotikonstia kun pissatessa kirvelee KOVASTI.Persiljavesi on kokeiltu,mutta ei apua. Lääkäri vasta helmikuun lopuilla.(8 kertaa yössä,,päivällä jopa 4 kertaa tunnissa pitää liruttaa)

6

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollinen vti ei kotikons...

      Nyt kannattaisi mennä päivystävälle lääkärille, eihän siitä tule mitään kun pitää yötäpäivää juosta jatkuvasti vessassa. Mikäli sinulla on vti, tai muu nopeasti hoitoa vaativa vika virtsateissä ei vaiva odottelemalla parane, vaan mahdollisesti pahenee. Älä odota helmikuuhun asti vaivasi kanssa.

      Itselläni oli nuorempana pissatessa vastaavaa kirvelyä, menin lääkäriin, mutta lääkäri ei edes pissakoetta suositellut vaan passitti kotiin saatesanoin "se on vaan sitä kun olet aloittanut sukupuolielämän ja limakalvot eivät ole vielä tottuneet siihen". Ja minä tyttö kärsin puoli vuotta kirvelyä ja suoranaista kipua.
      Sitten en enää kestänyt kun olo vain huononi, "pissalla" piti juosta koko ajan (mitään ei tullut) menin lääkäriin uudelleen ja sitten tulikin kiire. Valkuaista virtsassa runsaasti, sain silloin voimakkaimman penisiliinin josta sain rakkoja(kivuttomia) huuliin, mutta söin kuurin loppuun ja vti parani. Sen jälkeen minulla on ollut useita vti:a, mutta lääkkeet olen saanut sen jälkeen aina ilman vähättelyä.
      Suututti silloinen myös lääkäri joka kysyi miksi en ollut tullut aikaisemmin, sillä enkö tiennyt että vaarana oli munuaisten vaurioituminen, sanoin tälle lääkärille käyneeni puolta vuotta aiemmin vaivan takia, mutta että silloinen lääkäri piti minua luulotautisena eikä suostunut otattamaan helppoa ja halpaa vti-koetta.

      • taala

        Kiitos viestistäsi,,,ja niimpä menin päivystykseen ja siellähän olikin TULEHDUS:Antibioottikuuri 7 päivää.Aika näyttää.


      • mahdollinen vti ei kotikons...
        taala kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi,,,ja niimpä menin päivystykseen ja siellähän olikin TULEHDUS:Antibioottikuuri 7 päivää.Aika näyttää.

        Muista juoda runsaasti vettä, että virtsatiet huuhtoutuvat. Itse join karpalo-ja puolukkamehua välillä kun tuntui, että vettä tulee jo korvistakin.


      • TAALA
        mahdollinen vti ei kotikons... kirjoitti:

        Muista juoda runsaasti vettä, että virtsatiet huuhtoutuvat. Itse join karpalo-ja puolukkamehua välillä kun tuntui, että vettä tulee jo korvistakin.

        Eipä lähtenyt kirvely vaan yltyi ja rupesi tulemaan vähän virtsakin veriseksi.Uusi käynti 11.02-09 lääkärillä ja toinen antibioottikuuri 10 pv. mukaan.Tänä aamuna tulikin sitten oikein kunnon VERIPISSA. Ensin tuli kuin verihyytymä ja sitten aikaste punasta tavaraa ja hetkenpäästä toinen samanlainen.PSA arvot olivat hyvät,,meniskös VIRTSAKIVI piikkiin?? Oiskos kellä kokemuksia??


      • mahdollinen vti ei kotikons...
        TAALA kirjoitti:

        Eipä lähtenyt kirvely vaan yltyi ja rupesi tulemaan vähän virtsakin veriseksi.Uusi käynti 11.02-09 lääkärillä ja toinen antibioottikuuri 10 pv. mukaan.Tänä aamuna tulikin sitten oikein kunnon VERIPISSA. Ensin tuli kuin verihyytymä ja sitten aikaste punasta tavaraa ja hetkenpäästä toinen samanlainen.PSA arvot olivat hyvät,,meniskös VIRTSAKIVI piikkiin?? Oiskos kellä kokemuksia??

        Luin viestisi vasta nyt. Nyt kannattaisi tutkia virtsatiet kunnolla, eli mennä pikaisesti tähystykseen, verivirtsan syy voi olla muukin kuin virtsakivet.
        Tähystimen vieminen virtsaputkeen ei satu, virtsaputkeen viedään puudutegeeliä myös tähystimen mukana. Minulla tuntui vain kylmältä kun tähystin vietiin virtsarakkoon, muutoin toimenpide oli täysin kivuton. Tähystys tehtiin toistuvien vti:en takia.


      • TAALA
        mahdollinen vti ei kotikons... kirjoitti:

        Luin viestisi vasta nyt. Nyt kannattaisi tutkia virtsatiet kunnolla, eli mennä pikaisesti tähystykseen, verivirtsan syy voi olla muukin kuin virtsakivet.
        Tähystimen vieminen virtsaputkeen ei satu, virtsaputkeen viedään puudutegeeliä myös tähystimen mukana. Minulla tuntui vain kylmältä kun tähystin vietiin virtsarakkoon, muutoin toimenpide oli täysin kivuton. Tähystys tehtiin toistuvien vti:en takia.

        Nyt on sitten tavattu Urologi,joka kehui virtsan väriä liian vähän juovan tavaraksi.Ei puhettakaan mistään tähystyksistä, vaan röntgeniin ja U-ääni kuviin.Taas odotellaan uutta aikaa "Urolle" joka olis 21.5.-09.Tuossa Uä kuvasa on kaiketi eturauhasen koko 15.8mm. Onko tuo sitten kauhean iso????
        Juomaankin kehoitettiin ja nimenomaan vettä.(Tämä kaikki tepahtuu Espanjassa jossa olen asunut 14vuotta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe