kurkku kipeenä 3 vkoa

plaah!

Ei ole kuumetta, ei yskää eikä nuhaakaan. Limaa valuu nielussa ja se on vähän kipeä. Ei siis kovaa kipua. Pitäisikö mennä lekurille vai onko tuo vaan joku sitkeä kurkkuvirus? En ole mennyt lääkäriin sen takia, koska kuumetta ei ole. Kokemusteni mukaan aika monet lääkärit antavat antibiootit vaikkei syytä olisi.

5

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla on

      nielutulehdus. Itse kärsin niistä ja oireet ovat tismalleen kuvailemasi kaltaiset.
      Nielutulehdukseen ei antibiootteja anneta eikä tarvitakaan. Tulehdus paranee itsestään.
      T: kokemusta on (useampi nielutulehdus/vuosi...)

      • 3iy1yjk

        "Nielutulehdukseen ei antibiootteja anneta eikä tarvitakaan. "

        Kyllä annetaan ja tarvitaan, jos kyseessä on bakteerin aiheuttama nielutulehdus. Hoitamattomana saattaa seurata mm. sydänlihastulehdus, joka hoitamattomana saattaa olla kohtalokas.

        Homeopaatit saavat elää ituhippielämäänsä niinkuin tahtovat, mutta meille normaaleille ihmisille on turha tuputtaa perustelemattomia uskomuksianne.


    • kurkun kuivaminen ja jatkuvat

      pikku tulehdukset kurkussa on normaalia tupakan polttajille.Itse poltan ja kyllä kurkussa tuntunut jo 10 vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän kipuja,tunnottomuutta ja limaa pukkaa välillä.

    • angiinaa?

      Yksi kirjoittaja kirjoitteli, että ei anneta nielutulehdukseen antibiootteja. No, itselläni juuri tänään todettiin bakteerin aiheuttama nielutulehdus, ja siis tuli 10 pv antibioottikuuri.
      Miten ihmeessä odottelet 3 viikkoa ennen lääkäriinmenoa? Itse menin heti, ja odotan nyt paranevani 3 päivässä, kun sain heti lääkkeet.

      • jeejeeeesss

        itse menin kans kovissa kuumeissa arvauskeskukseen ja koko pää oli aika kipiä, turvotusta ja kipua kaulas. määräsivät nielutulehdukseen tuon 10 pv antibiootti-kuurin. kuuri loppuu huomenna, olo ollut ok mutta "pala" kurkussa on tuntunut enemmän ja pahempi, ei oikin viitti syödä mitään kovin kiinteää, tuntuu ettei mee läpi.. ärsyttävä ja ahdistava ja ankia, menis jo pois :( hitto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe