-tietääkö kukaan saako saigonin lentokentältä ostettua maan sisäisiä lentoja lennosta.
-mulla pelkkä lento saigoniin ja ajattelin ottaa lennosta ekan kotimaan lennon, onko mitään ideaa.
-oon olut neljästi ennen niin että ei sillail hätää minne menee.
-ajankohta maaliskuu ilmat jo lämminnet pohjoisessakin.
Lentolippujen myynti
3
628
Vastaukset
- mennesisyyten
Ei ole koko Saigonia enää olemassa.
Se on nykyään Ho Chi Minh City?
Miksi ihmeessä ostaisit kentältä kaikkein
kalleimmat lentoliput?
Kentällä saat maksaa moninkertaisen hinnan- saigon on saigon
-jos saigon yhä kelpaa etelä vietnamilaisille niin mullekin.
-jos joku kuitenkin tietää halpis lipun myynti
yhtiön vietnam air yhtiölle.
kiitos
- -vietcongi-
Airlinesin toimisto löytyy kentältä. Myös Jetstar operoi sisäisillä lennoilla, en tiedä onko heillä pistettä kentällä.
Airport Office at Domestic Terminal
Counter 51, Domestic Terminal, Tan Son Nhat International Airport
Open Hours: 0430-2130
Phone: 84-8 38320320
Airport Office at International Terminal
Ticketing Counter, International Terminal, Tan Son Nhat International Airport
Open Hours: 24/7
Phone: 84-8 38320320
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297