Olen härkä-nainen ja seurustelen härkä-miehen kanssa. Valitettavan moni täällä härkä-miehistä osoitettu parjaus pitää mielestäni paikkansa, jos horoskooppimerkkiä todella voi syyttää.
Mieheni jää jatkuvasti kiinni turhan reippaasta flirtistä, häntäheikkimäisestä käytöksestä ja nyt on urakalla paneskellut toista naista. Olen antanut hänen kuulla kunniansa, ja nyt ihmettelen että mitäs nyt.
Tavallaan "ymmärrän" pettämisen, koska olen aina kuvitellut että minä sortuisin joku päivä moiseen! Mutta, en 30-ikävuoteeni mennessä ole, ikinä. Ihmettelen, kuinka nössö olen kun aina vaan annan anteeksi. Onko se ruoho todella vihreämpää aidan toisella puolen? (mieheni mukaan ei ollut, mutta aika täpinöissä se on työpaikkaromanssistaan ollut kun kokoushuoneessa ovat harrastaneet tiedätte-kyllä-mitä.)
Härkä N -Härkä M
3
931
Vastaukset
- Härkämies
Itse seurustelen Härkänaisen kanssa ja olen Härkämies.
Tällä hetkellä pakko sanoa, että aika ongelmallinen tapaus tää Härkänainen. Sille pakko puhua järkeä, että suhteessa pysyisi järjellisyys.
-flirttailee miesten kanssa minkä ehtii (myöntänyt tämän)
-kavereina lähes ainoastaan miehiä
-juttelee seksiasioista monesti näiden miesten kanssa, kiihottuu niistä, ja sitten kertoilee vielä mulle niistä
-harrastaa webcamtouhuja näiden mieskavereittensa kanssa. Webcam seksistä en ole varma, mutta aika varma olen, että ainakin alastonta pintaa näkynyt molempiin suuntiin
-harrastaessamme seksiä, hän on kuvitellut sekstailevansa näiden kavereittensa kanssa (kertoi tämän)
-haluaa, että olen mustasukkainen, mitä taas en todellakaan halua olla. Mutta toisaalta sanonut, ettei halua olla suhteessa, jossa mies liian mustasukkainen.....
-haluaisi mennä käymään näiden mulle tuntemattomien miesten luona, joiden kanssa hän on keskustellut mm. seksistä
-välillä nämä kaverit ovat selkeästi tärkeämpiä kuin minä, mikä satuttaa aika helvetisti
Varmaan muitakin asioita on, mutta nyt en nyt saa päähän yhtäkkiä.
=====================
Itse en vain kerta kaikkiaan käsitä, miksi pitää flirttailla joka helvetin miehen kanssa, kuvitella seksifantasioita heistä, ja sitten vielä päästä käymään heidän luonaan... yms.
Mielestäni tässä saa vaan laskea päiviä, milloin hän käy nussimassa jotain heistä, ellei hänen asenteeseensa tule jotain muutosta.
Positiivista kuitenkin, että voimme keskustella melko avoimesti näistä asioista. Tässä äskettäin juttelimme näistä näistä ja hän sanoi, että tietää, että satuttaa vaan mua, että hänen pitäisi kuolla. Mutta sanoi myös, että rakastaa vain ja ainoastaan mua.
En kuitenkaan ymmärrä, miksei hän voi kontrolloida edes hieman itseään. Itselläni ei ole ongelmaa olla flirttailematta naisten kanssa. Joten en ymmärrä miksei hän voi olla flirttailematta miesten kanssa. Pitäisi ne helvetin kaverit kavereina.- kovenee
Kaikkia sitä lukee ,ota itseäsi niskasta kiinni ja näytä kaapin paikka tuolaiselle naiselle .Anna arvo itsellesi,ei toista voi noin ponpottaa ,sairasta hommaa tuollainen häsläys.On sulla parenpiakin naisia saatavilla ota ja toimi heti eikä viidestoista päivä anna potut pottuina
- Vuosi vaihtuu
Voi ei, tekstisi kuvaili todella paljon minun nykyistä mieskumppaniani! Meidän härkäN-härkäM -parilla tuntuu asiat olevan toistensa peilikuvia. Melkein naurattaa.
Kumppanini janoaa huomiota muilta naisilta. Hän flirttailee, puhuu jätkäkaveriensa kanssa työpaikan uusista naisista arvostellen ja ottaa kännykällä kuvia "hyvistä perseistä". Vilkuilee jokaista yhtään viehättävää naista, joka eteen sattuu ja esittää jotain hieman lipevää hahmoa jotta saisi näiltä naisilta huomiota. Argh!
Itse toivoisin naisena vain perusturvaa, kivaa kotia ja ihanaa kumppania. Ei draamaa loputtomiin jaksa, vaikka toinen vannoisikin että rakastaa vain ja ainoastaan minua. Mutta, oli se sitten kiinni horoskoopista tai muusta niin olen hieman liiankin sitkeä, ja odottelen vain että kyllä se siitä (optimistista, eh...)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218