Härkä N -Härkä M

Vuosi vaihtuu

Olen härkä-nainen ja seurustelen härkä-miehen kanssa. Valitettavan moni täällä härkä-miehistä osoitettu parjaus pitää mielestäni paikkansa, jos horoskooppimerkkiä todella voi syyttää.

Mieheni jää jatkuvasti kiinni turhan reippaasta flirtistä, häntäheikkimäisestä käytöksestä ja nyt on urakalla paneskellut toista naista. Olen antanut hänen kuulla kunniansa, ja nyt ihmettelen että mitäs nyt.

Tavallaan "ymmärrän" pettämisen, koska olen aina kuvitellut että minä sortuisin joku päivä moiseen! Mutta, en 30-ikävuoteeni mennessä ole, ikinä. Ihmettelen, kuinka nössö olen kun aina vaan annan anteeksi. Onko se ruoho todella vihreämpää aidan toisella puolen? (mieheni mukaan ei ollut, mutta aika täpinöissä se on työpaikkaromanssistaan ollut kun kokoushuoneessa ovat harrastaneet tiedätte-kyllä-mitä.)

3

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkämies

      Itse seurustelen Härkänaisen kanssa ja olen Härkämies.

      Tällä hetkellä pakko sanoa, että aika ongelmallinen tapaus tää Härkänainen. Sille pakko puhua järkeä, että suhteessa pysyisi järjellisyys.

      -flirttailee miesten kanssa minkä ehtii (myöntänyt tämän)

      -kavereina lähes ainoastaan miehiä

      -juttelee seksiasioista monesti näiden miesten kanssa, kiihottuu niistä, ja sitten kertoilee vielä mulle niistä

      -harrastaa webcamtouhuja näiden mieskavereittensa kanssa. Webcam seksistä en ole varma, mutta aika varma olen, että ainakin alastonta pintaa näkynyt molempiin suuntiin

      -harrastaessamme seksiä, hän on kuvitellut sekstailevansa näiden kavereittensa kanssa (kertoi tämän)

      -haluaa, että olen mustasukkainen, mitä taas en todellakaan halua olla. Mutta toisaalta sanonut, ettei halua olla suhteessa, jossa mies liian mustasukkainen.....

      -haluaisi mennä käymään näiden mulle tuntemattomien miesten luona, joiden kanssa hän on keskustellut mm. seksistä

      -välillä nämä kaverit ovat selkeästi tärkeämpiä kuin minä, mikä satuttaa aika helvetisti

      Varmaan muitakin asioita on, mutta nyt en nyt saa päähän yhtäkkiä.
      =====================
      Itse en vain kerta kaikkiaan käsitä, miksi pitää flirttailla joka helvetin miehen kanssa, kuvitella seksifantasioita heistä, ja sitten vielä päästä käymään heidän luonaan... yms.

      Mielestäni tässä saa vaan laskea päiviä, milloin hän käy nussimassa jotain heistä, ellei hänen asenteeseensa tule jotain muutosta.

      Positiivista kuitenkin, että voimme keskustella melko avoimesti näistä asioista. Tässä äskettäin juttelimme näistä näistä ja hän sanoi, että tietää, että satuttaa vaan mua, että hänen pitäisi kuolla. Mutta sanoi myös, että rakastaa vain ja ainoastaan mua.

      En kuitenkaan ymmärrä, miksei hän voi kontrolloida edes hieman itseään. Itselläni ei ole ongelmaa olla flirttailematta naisten kanssa. Joten en ymmärrä miksei hän voi olla flirttailematta miesten kanssa. Pitäisi ne helvetin kaverit kavereina.

      • kovenee

        Kaikkia sitä lukee ,ota itseäsi niskasta kiinni ja näytä kaapin paikka tuolaiselle naiselle .Anna arvo itsellesi,ei toista voi noin ponpottaa ,sairasta hommaa tuollainen häsläys.On sulla parenpiakin naisia saatavilla ota ja toimi heti eikä viidestoista päivä anna potut pottuina


      • Vuosi vaihtuu

        Voi ei, tekstisi kuvaili todella paljon minun nykyistä mieskumppaniani! Meidän härkäN-härkäM -parilla tuntuu asiat olevan toistensa peilikuvia. Melkein naurattaa.

        Kumppanini janoaa huomiota muilta naisilta. Hän flirttailee, puhuu jätkäkaveriensa kanssa työpaikan uusista naisista arvostellen ja ottaa kännykällä kuvia "hyvistä perseistä". Vilkuilee jokaista yhtään viehättävää naista, joka eteen sattuu ja esittää jotain hieman lipevää hahmoa jotta saisi näiltä naisilta huomiota. Argh!

        Itse toivoisin naisena vain perusturvaa, kivaa kotia ja ihanaa kumppania. Ei draamaa loputtomiin jaksa, vaikka toinen vannoisikin että rakastaa vain ja ainoastaan minua. Mutta, oli se sitten kiinni horoskoopista tai muusta niin olen hieman liiankin sitkeä, ja odottelen vain että kyllä se siitä (optimistista, eh...)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe