Miten valmennuskeskus ja jotkut muut voivat kopioida vanhoja pääsykokeita materiaaleihinsa? Eikö se ole Copyright-oikeuksien vastaista?
Ainakaan lääkiksen vanhoja pääsykokeita ei myydä kaupallisiin tarkoituksiin, joten mikä tämän selittää?
Rikkovatko valmennuskurssit
13
1313
Vastaukset
- ekavuosikurssilainen
Pääsykokeet ovat julkisia asiakirjoja (kuten oikeuden ratkaisutkin). Ehkä se perustuu tuohon.
- ekavuosikurssilainen
Painetuista versioista joutuu aina maksamaan "toimistomaksun", kuten esim. oikeuden päätöksistäkin.
- Valmennuskeskuksesta
ekavuosikurssilainen kirjoitti:
Painetuista versioista joutuu aina maksamaan "toimistomaksun", kuten esim. oikeuden päätöksistäkin.
Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.
Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä. - Terve teille VN managsment .
Valmennuskeskuksesta kirjoitti:
Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.
Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.Terve Japi oletan ! Lääkekehitys on pitkälti tutkimus tiedon asettamista tietokantaan ja niiden käyttöä Entres, BudMed, Xcristolain jne.
Siis tarkoitit juuri noita tiedejulkaisujen ja tutkimusten julkaisu paikkoja jotka ovat Bio,tieteen työkaluina solu / DNA tutkinnan apuvälineitä .
Nämä apuvälineet Bio,tieteen tekemiselle on verkossa joten suoraan net. copy vertaus ei toimi .
Niin jos olet Japi niin älä nyt tänä vuonna sano " minun paperit ei niihin saa sutata " - voi nyyh nyyh en nyt tuota tänävuonna tule kuuntelemaan . - Terve.
Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.Katso ei se Japi kivaa ettei papereihin merkintöjä saisi tehdä kun sinulla ei sitä omistus oikeutta ollut jaettuun materiaaliin .
Kun opetit esineoikeuden hallintaa ja omistus muotoja niin sinä varmaan tiedät tämän miksi minua suuresti loukkasi moinen käytös " tuo suttaa minun paperini " .
Lakihan sanoo kun laskuni eräpäivä ei vielä ollut kulunut umpeen sinulla ei silloin ollut oikeuta sanoa jakamiisi papereihin omistus muotoa " minun " .
Katsoin tämän " minun " sanomasi loukkaavan minua joten kyse oli kunnian loukkaus / jne.
Kirjoitit nyt ja taisi silloin tulla Valmennuskeskuksen mielipide esille tehtäväpapereiden print.copy myymisestä ( ei varmuus copy oinista ) " että se on vain hyvä teille joka ei laske tasetta " .
Voisi olla nytkin ideaa olla neljä kertaa kuuntelemassa teitä jos suinkin sopii ne neljä ensinmäistä kertaa ? - IDEA
Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.Tämä sana ONKO IDEAA olla valmenuskeskus Oy.n kurssilla neljä kertaa lähtee Valmennuskeskus Oy.n hienosta tavasta ;
Antaa jokaisen tuoda frendi ja pitää ne neljä ilmaista kertaa ilmaisena jos neljännen kerran jälkeen lopettaa niin saa koko summan takaisin minkä ehti maksamaan .
Katso ideaa tuossa on istus n.12 h. ilmais luentoja .
Ymmärrän myynti Praime Time kohdistuu tuleviin OT.hakijoihin .
Saako luento materiaalit pitää niiltä IDEA sisältäviltä neljältä kerralta ?
Jos esineoikeutta luetaan niin jos saa ilmaiseksi . - Jep Jep
Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .
Voi hitsi kun en mennyt Clab.iin katsomaan sykähdyttävää pienet tuntomerkit tietenkin ;
1. Putki kiharat / Blonde´s .
2. Western lakki .
3. Käsi raudat uuuuhhhhhhhh .
4. jne .
Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu . - ottamatta?
Jep Jep kirjoitti:
Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .
Voi hitsi kun en mennyt Clab.iin katsomaan sykähdyttävää pienet tuntomerkit tietenkin ;
2. Western lakki .
4. jne .
Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu .Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.
- Vekku
Jep Jep kirjoitti:
Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .
2. Western lakki .
4. jne .
Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu .Käsi ylös joka tajus jotain tuosta synkäst yksinpuhelusta?
- Pyh.
ottamatta? kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.
Kerro nyt ketä edustat tai pitääkö sinut tonkia esiin ?
Ketä tai mitä edustat ?
Valmennuskeskus Oy.tä tai jotain ( pyh ) ? - 2008
ottamatta? kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.
En minä leiki jos haluat voidaan järjestää palaveri Valmennuskeskuksen kanssa ja katsoa sinyn neuro psykotic tilasi !
- milloinkohan
2008 kirjoitti:
En minä leiki jos haluat voidaan järjestää palaveri Valmennuskeskuksen kanssa ja katsoa sinyn neuro psykotic tilasi !
tajuat, että este sisäänpääsyllesi ei ole ilkeä valintakoelautakunta eikä hallinto-oikeus eikä Japi? Luultavasti et milloinkaan.
Mutta opettele ensin se suomenkieli. Sitten looginen ajattelukyky on myös plussaa.
- niin että
Taitaa pääsykokeet olla julkisia asiakirjoja, joten ei niihin tekijänoikeutta synny. Niitä saa vapaasti kopioida ja myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391