Rikkovatko valmennuskurssit

copyrightia?

Miten valmennuskeskus ja jotkut muut voivat kopioida vanhoja pääsykokeita materiaaleihinsa? Eikö se ole Copyright-oikeuksien vastaista?
Ainakaan lääkiksen vanhoja pääsykokeita ei myydä kaupallisiin tarkoituksiin, joten mikä tämän selittää?

13

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekavuosikurssilainen

      Pääsykokeet ovat julkisia asiakirjoja (kuten oikeuden ratkaisutkin). Ehkä se perustuu tuohon.

      • ekavuosikurssilainen

        Painetuista versioista joutuu aina maksamaan "toimistomaksun", kuten esim. oikeuden päätöksistäkin.


      • Valmennuskeskuksesta
        ekavuosikurssilainen kirjoitti:

        Painetuista versioista joutuu aina maksamaan "toimistomaksun", kuten esim. oikeuden päätöksistäkin.

        Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.

        Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.


      • Terve teille VN managsment .
        Valmennuskeskuksesta kirjoitti:

        Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.

        Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.

        Terve Japi oletan ! Lääkekehitys on pitkälti tutkimus tiedon asettamista tietokantaan ja niiden käyttöä Entres, BudMed, Xcristolain jne.

        Siis tarkoitit juuri noita tiedejulkaisujen ja tutkimusten julkaisu paikkoja jotka ovat Bio,tieteen työkaluina solu / DNA tutkinnan apuvälineitä .
        Nämä apuvälineet Bio,tieteen tekemiselle on verkossa joten suoraan net. copy vertaus ei toimi .

        Niin jos olet Japi niin älä nyt tänä vuonna sano " minun paperit ei niihin saa sutata " - voi nyyh nyyh en nyt tuota tänävuonna tule kuuntelemaan .


      • Terve.
        Valmennuskeskuksesta kirjoitti:

        Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.

        Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.

        Katso ei se Japi kivaa ettei papereihin merkintöjä saisi tehdä kun sinulla ei sitä omistus oikeutta ollut jaettuun materiaaliin .
        Kun opetit esineoikeuden hallintaa ja omistus muotoja niin sinä varmaan tiedät tämän miksi minua suuresti loukkasi moinen käytös " tuo suttaa minun paperini " .

        Lakihan sanoo kun laskuni eräpäivä ei vielä ollut kulunut umpeen sinulla ei silloin ollut oikeuta sanoa jakamiisi papereihin omistus muotoa " minun " .

        Katsoin tämän " minun " sanomasi loukkaavan minua joten kyse oli kunnian loukkaus / jne.

        Kirjoitit nyt ja taisi silloin tulla Valmennuskeskuksen mielipide esille tehtäväpapereiden print.copy myymisestä ( ei varmuus copy oinista ) " että se on vain hyvä teille joka ei laske tasetta " .

        Voisi olla nytkin ideaa olla neljä kertaa kuuntelemassa teitä jos suinkin sopii ne neljä ensinmäistä kertaa ?


      • IDEA
        Valmennuskeskuksesta kirjoitti:

        Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.

        Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.

        Tämä sana ONKO IDEAA olla valmenuskeskus Oy.n kurssilla neljä kertaa lähtee Valmennuskeskus Oy.n hienosta tavasta ;

        Antaa jokaisen tuoda frendi ja pitää ne neljä ilmaista kertaa ilmaisena jos neljännen kerran jälkeen lopettaa niin saa koko summan takaisin minkä ehti maksamaan .

        Katso ideaa tuossa on istus n.12 h. ilmais luentoja .

        Ymmärrän myynti Praime Time kohdistuu tuleviin OT.hakijoihin .
        Saako luento materiaalit pitää niiltä IDEA sisältäviltä neljältä kerralta ?

        Jos esineoikeutta luetaan niin jos saa ilmaiseksi .


      • Jep Jep
        Valmennuskeskuksesta kirjoitti:

        Kokeet ostetaan tekijänoikeuksien haltijoilta ja myydään eteenpäin oppilaille täysin laillisesti. Tämän takia hinnat ovat suuremmat kuin pelkkien kopioiden perusteella voisi olettaa.

        Jos menettelyllä joku rahaa tekee, niin esimerkkinä oleva lääketieteen kehittämistyöryhmä.

        Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .

        Voi hitsi kun en mennyt Clab.iin katsomaan sykähdyttävää pienet tuntomerkit tietenkin ;

        1. Putki kiharat / Blonde´s .
        2. Western lakki .
        3. Käsi raudat uuuuhhhhhhhh .
        4. jne .

        Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu .


      • ottamatta?
        Jep Jep kirjoitti:

        Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .

        Voi hitsi kun en mennyt Clab.iin katsomaan sykähdyttävää pienet tuntomerkit tietenkin ;

        1. Putki kiharat / Blonde´s .
        2. Western lakki .
        3. Käsi raudat uuuuhhhhhhhh .
        4. jne .

        Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu .

        Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.


      • Vekku
        Jep Jep kirjoitti:

        Tiedätkö tämä rusketus Japi ei mikään halpa mutta ajattelin Hango.n ( Viebårg.in ) rannalla pieni kasvo solarium .

        Voi hitsi kun en mennyt Clab.iin katsomaan sykähdyttävää pienet tuntomerkit tietenkin ;

        1. Putki kiharat / Blonde´s .
        2. Western lakki .
        3. Käsi raudat uuuuhhhhhhhh .
        4. jne .

        Mutta Show.n jäi näkemättä vain Hotellin asiakkaille tarkoitettu .

        Käsi ylös joka tajus jotain tuosta synkäst yksinpuhelusta?


      • Pyh.
        ottamatta? kirjoitti:

        Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.

        Kerro nyt ketä edustat tai pitääkö sinut tonkia esiin ?

        Ketä tai mitä edustat ?

        Valmennuskeskus Oy.tä tai jotain ( pyh ) ?


      • 2008
        ottamatta? kirjoitti:

        Ei nyt millään pahalla, mutta sun jutuissa ei oo mitään järkeä. Jos ihan tosissas kirjoittelit kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon.

        En minä leiki jos haluat voidaan järjestää palaveri Valmennuskeskuksen kanssa ja katsoa sinyn neuro psykotic tilasi !


      • milloinkohan
        2008 kirjoitti:

        En minä leiki jos haluat voidaan järjestää palaveri Valmennuskeskuksen kanssa ja katsoa sinyn neuro psykotic tilasi !

        tajuat, että este sisäänpääsyllesi ei ole ilkeä valintakoelautakunta eikä hallinto-oikeus eikä Japi? Luultavasti et milloinkaan.

        Mutta opettele ensin se suomenkieli. Sitten looginen ajattelukyky on myös plussaa.


    • niin että

      Taitaa pääsykokeet olla julkisia asiakirjoja, joten ei niihin tekijänoikeutta synny. Niitä saa vapaasti kopioida ja myydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe