Minä teen kerran viikossa vähintään sämpylät.Nyt ruvennut tekemään myös ruisleivät.Säästö on aika iso.Kaikki ruuat teen itse,valmiita eineksiä en osta ollenkaan.Kahden päivän ruoka kerralla.Kirpikseltä löytyy ihan muoti vaatteita pikku rahalla.Miesystävän äiti kutoo sukat lapsille.Myös niin kutsutut punaleimaiset käytän hyödykseni.
Vastaukset 2
- illuusio
Vahinko vaan että meikäläisiä on niin vähän.
Säästäväisyydellä se vauraus luodaan eikä tuhlaamalla. Tämän päivän tilanne on syntynyt ylenpalttisesta turhasta velalla kuluttamisesta.
Nyt sitä sitten maksetaan takaisin useampi vuosi ja ikävin seurauksin.- poikamies mies
Tuleeko ruisleipä itse leipoen hyvän makuiseksi,vaikka ei siitä muiden tarvi tykätä kuin itse,kaikkeen tottuu.
Vaaleeta leipää en enään osta ollenkaan vaan teen sämpylät itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491