Minä teen kerran viikossa vähintään sämpylät.Nyt ruvennut tekemään myös ruisleivät.Säästö on aika iso.Kaikki ruuat teen itse,valmiita eineksiä en osta ollenkaan.Kahden päivän ruoka kerralla.Kirpikseltä löytyy ihan muoti vaatteita pikku rahalla.Miesystävän äiti kutoo sukat lapsille.Myös niin kutsutut punaleimaiset käytän hyödykseni.
Kun tekee itse
kirsianita
2
576
Vastaukset
- illuusio
Vahinko vaan että meikäläisiä on niin vähän.
Säästäväisyydellä se vauraus luodaan eikä tuhlaamalla. Tämän päivän tilanne on syntynyt ylenpalttisesta turhasta velalla kuluttamisesta.
Nyt sitä sitten maksetaan takaisin useampi vuosi ja ikävin seurauksin.- poikamies mies
Tuleeko ruisleipä itse leipoen hyvän makuiseksi,vaikka ei siitä muiden tarvi tykätä kuin itse,kaikkeen tottuu.
Vaaleeta leipää en enään osta ollenkaan vaan teen sämpylät itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6610792Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 237973
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776404Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.395267- 704934
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354235Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas63799Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313514- 663227