Hyvä aurinkovoide?

Hipiä

Mikä olis sellanen aurinkovoide, joka ei heti hikoillessa valu valkosena norona pois?
Eli kestäis huoletta vaikka vedessäkin, muttei olisi liian raskas ja rasvainen.
Vinkkejä?

22

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuunari_mikko

      Nivea sopii miehen kasvoille ei näytä niin valkoiselta/rasvatulta kuin monet muut voiteet.

      Biz Buin vai mikä se ny oli sopii naisille bikinien kaa, tulee sellainen kiiltävä rasvattu pinta ;) Nam ;) Kestää vettä.

    • aurinkoon ...

      on Luis Widmerin liposomityyppiset voiteet, kestää koko päivän eikä lähde hien mukana pois.

      Nimim. aurinkoekseemasta kärsivä.

    • vaihtis

      Piz Buin on loistavaa kamaa :) Ensimmäinen viikko 50 suojakertoimella ja jatko 30 sk:lla. Ei tahraa ja pysyy hyvin. Suosittelen :)

      • mun....

        Piz Buin kokemus on aivan päinvastainen?odotukset rasvasta oli kyllä huipussaan kun sitä ostin thaimaa reissuani varten,mutta mitäs kummaa se meni levitettäessä aivan kokkareiksi,vähän samallaiseksi kun pyyhekumin suttu kun pyyhkii??!!laitoinko sen liian lämpimään ihoon vai mitä kummaa??ja puteli oli ihan tuore!!!


      • valkonahka

        Tiedätkö, saako Piz Buinia tilattua netin kautta?
        Kosmetiikkaliikkeistä ym. kaupoista varmaan löytyy, mutta ois niin kätevää tilata suoraan kotiin, jos löytyis netistä. Yritin etsiä huonoin tuloksin.


      • free:)
        valkonahka kirjoitti:

        Tiedätkö, saako Piz Buinia tilattua netin kautta?
        Kosmetiikkaliikkeistä ym. kaupoista varmaan löytyy, mutta ois niin kätevää tilata suoraan kotiin, jos löytyis netistä. Yritin etsiä huonoin tuloksin.

        Tilaa ennakkoon lennolle niin saat tuotteen mukavasti mukaan :)


      • valkonahka
        free:) kirjoitti:

        Tilaa ennakkoon lennolle niin saat tuotteen mukavasti mukaan :)

        :-)


    • Hipiä

      Kiitos vinkeistä!
      Oisko vielä hyvää vinkkiä suihkutettavasta aurinkosuojasta hiuksille?
      Päähine / huivi tms. suojaa tietysti parhaiten...

    • rmar

      Olen käyttänyt parilla Goan reissulla apteekista ostettavaa Riemann P20 aurinkovoidetta.
      Kerran levitettynä antaa suoja 10 tunniksi ja kestää uimista! Voiteen suoja on SPF 20, mutta en ole palanut kertaakaan, kun olen sitä käyttänyt ekoinakaan päivinä rannalla. Kyseessä on väritön geeli, joten levittämisessä pitää olla huolellinen, koska jos jää voiteettomia kohtia, niin niistähän sitten luonnollisesti palaa (ekalla kerralla jäi kämmenen kokoinen alue joka olikin sitten loppureissun punainen). Suosittelen!

    • Hipiä

      Saako Intiassa paikallisista marketeista aurinkovoiteita?
      Hinta/laatu?

      • 5. kerta Goassa

        Olen ostanut aina aurinkovoiteet marketista ja ihan hyviä on löytynyt. En tosin itse ole palavaa sorttia, joten pienemmät suojakertoimet ovat riittäneet.


      • Aurinkoon 2015

        Paikallisista marketeista löytyy sekä aurinkovoiteita (useilla kertoimilla) että after sunia . Hinnat suomen hintoja halvempia. Itse otan yhden mukaan ja loput ostan sieltä.


    • goagoa

      AVON:in tuotteista löytyy valikoimaa voiteista suihkeisiin ja olen ollut tyytyväinen. Löytyypi jopa beetacaroteenia sisältävääkin voidetta puhumattakaan auringon oton jälkeen-tuotteista... Ja hinnat ei päätä huimaa. Tuotteita on edustusmyyntinä, käy AVON- sivuilla, jätä yhteistietosi...lähin myyjä ottaa yhteyttä. Sieltä on mahdollista myös saada omat nettitunnukset (eli voit tilata ihan ite itelles)

      • Tepa*

        Mä kävin tuolla sivuilla katsomassa, mutta en onnistunut löytämään sieltä mitään aurinkotuotteita.


      • goagoa
        Tepa* kirjoitti:

        Mä kävin tuolla sivuilla katsomassa, mutta en onnistunut löytämään sieltä mitään aurinkotuotteita.

        ...löytynyt...
        Sivuja on muokattu ja ihmeekseni tietoja ei löytynyt :o
        Otan selvää ja ilmoittelen jatkossa...


      • Naatiskelija2
        goagoa kirjoitti:

        ...löytynyt...
        Sivuja on muokattu ja ihmeekseni tietoja ei löytynyt :o
        Otan selvää ja ilmoittelen jatkossa...

        Riemann P20 on paras, voi käydä uimassakin, löytyy nykyyän sekä 20 että 50 suojakertoimella. löytyy sokoksesta ja apteekeista mutta täältä saa edullisemmin
        http://www.funraiseshop.fi/verkkokauppa/fi/tuotteet/terveys-hyvinvointi/ihonhoito


      • Kookoksella pärjää
        Naatiskelija2 kirjoitti:

        Riemann P20 on paras, voi käydä uimassakin, löytyy nykyyän sekä 20 että 50 suojakertoimella. löytyy sokoksesta ja apteekeista mutta täältä saa edullisemmin
        http://www.funraiseshop.fi/verkkokauppa/fi/tuotteet/terveys-hyvinvointi/ihonhoito

        Tervehdys maassa maan tavalla kookosöljyä pintaan ja rusketus on saletti.Olen asunut nyt 11v Keralassa ja olen tosi vaalea ei ongelmia palamisesta,se on vielä halpaakin saa joka paikasta.Nauttikaa lomasta kaikki mihinpäin Intiaa menettekin.


      • vähintään 50+
        Kookoksella pärjää kirjoitti:

        Tervehdys maassa maan tavalla kookosöljyä pintaan ja rusketus on saletti.Olen asunut nyt 11v Keralassa ja olen tosi vaalea ei ongelmia palamisesta,se on vielä halpaakin saa joka paikasta.Nauttikaa lomasta kaikki mihinpäin Intiaa menettekin.

        Kookosöljyssä ei ole minkäänlaisia suojakertoimia! Vaalea, sinisilmäinen suomalainen kun siellä pelkkää kookosöljyä laittaa niin on pian sairaalassa vakavien palovammojen takia. Toivottavasti oli provo...


      • Pakkaspakolainen
        Naatiskelija2 kirjoitti:

        Riemann P20 on paras, voi käydä uimassakin, löytyy nykyyän sekä 20 että 50 suojakertoimella. löytyy sokoksesta ja apteekeista mutta täältä saa edullisemmin
        http://www.funraiseshop.fi/verkkokauppa/fi/tuotteet/terveys-hyvinvointi/ihonhoito

        Riemann' ille tulee puolto täältä, ehdottomasti paras minkä tiedän.
        Olen vaalea hiuksinen ja -ihoinen, mutta aamulla vedetty kerros Riemann' ia riittää päiväksi.
        Kestää veden/uinnin ja suojaa hyvin. Olen käyttänyt kerrointa 20, en ole palanut.
        Kallista ostaa Suomesta (kuten kaikki muukin..), olenkin tilannut Amazon' in kautta Englannista. Sieltä saa, kotiin/lähi postiin tuotuna, kolme pulloa kahden suomesta ostetun hintaan. (siis ainakin viime kesänä sai, ja sitä ennen, tänä kesänä en ole vielä tilannut.
        Olen yrittänyt löytää ko. ainetta Intialaisista kaupoista myös nettikaupoista, en ole löytänyt. Ehdotin tuotetta otettavaksi myyntiin Snapdeal sivustolle, ei ole vielä ilmestynyt.. harmi sieltä saisi varmasti vielä paremmalla hinnalla.


      • Kookosöljyllä
        vähintään 50+ kirjoitti:

        Kookosöljyssä ei ole minkäänlaisia suojakertoimia! Vaalea, sinisilmäinen suomalainen kun siellä pelkkää kookosöljyä laittaa niin on pian sairaalassa vakavien palovammojen takia. Toivottavasti oli provo...

        Anteeksi vei vähän aikaa vastata on ollu muita touhuja.Kyllä minä olen nimenomaan vaalea ja sinisilmäinen,asun keralassa jossa lämmötkin nousee reippaasti 40 päälle.Kookosöljyllä menty11v ja jatketaan.Ei muuta kuin hauskoja reissuja kaikille on suojakerros mikä tahansa.


    • Pakkaspakolainen

      Jos haluaa itte tehä omat suojakertoimet eli aurinkorasvansa, niin tässä yksi ohje jota voi käyttää: http://wellnessmama.com/2558/homemade-sunscreen/

      Suomesta yritin ostaa sinkkioksidia, ei löytynyt ei-nano versiota, siihen kaatui oma kokeilu. Netistä löytys, aika oli kortilla viime syyskesällä ja jäi tilaamatta ennen Intiaan/Goaan lähtöö. Pitää olla ei-nano versio, sillä nano versio menee ihosta läpi.
      Goassa kyselin muutamasta apteekista, ei löytynyt sielläkään, en tullut kysyneeksi tilaamista, kokeilen tulevalla kaudella.
      Muut tarvittavat ainesosat helppo hankkia. Eikä tekokaan ole hankalaa.
      En siis ole itse (vielä) tehnyt/kokeillut, joten en ole vastuussa jos ei toimikaan...

    • voiteet

      Lidil Kaupasta voiteet 30 ja sitten 10 hyvin pärjää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe