Disneyland Pariisi

leoniki

Olisi tarkoitus käydä eurodisneyssä, mutta mikä vuodenaika olisi paras? Onko kaikki vuodenajat ruuhkaisia? Minkälaisia kokemuksia on kuinka monta päivää sinne kannattaa varata?

7

1565

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

Minusta kesäkuu oli ihan ok käyntikuukausi. Ilmaisesti paikalliset lomat ja vapaapäivät vaikuttavat kuitenkin eniten ruuhkaisuuteen. Minusta yksi päivä riitti aivan mainiosti, mutta kävimme vain yhden osion. Puistossa oli silloin kaksi osaa ja pari on kaiketi rakenteilla.

• sen verran, että...

Koululaiset ovat lomalla seuraavanlaisesti:

8.2 - 8.3 talviloma
      5.4 - 3.5 Pääsiäisloma
      3.7 - 1.9 kesäloma
      25.10 - 4.11 syysloma

Ainahan siellä ihmisiä on, mutta nämä loma-ajat ovat tietenkin pahimmat.

• landi

Itse kävin toissavuonna syyskuussa ja silloin ei ollut kauheita jonoja.Ei disneylandissa eikä oikein muissakaan nähtävyyksissä.

• Ranska-fani

Kesäkuussa oli lämmintä, mutta jonot olivat vielä kohtuullisia. Jonottaahan paikassa saa ja kaikkein suosituimpiin laitteisiin oli 90min jonot. Joskus kuitenkin pääsi nopeastikin.

Elokuussa eteläeurooppalaisilla on loma, joten en suosittelisi menemistä Disneylandiin samaan aikaan.

Meillä oli hotelli läheisessä (1 junapysäkin päässä) olevassa Val d'Europen kylässä. Suosittelen hotelli Ibis -ketjun edullista, mutta siistiä ja uudehkoa hotellia. Val d'Europessa on myös pari ravintolaa, niin ei tarvitse olla aivan Disneytarjonnan armoilla.

Itse olimme puistossa 3 päivää, joka riitti mielestäni hyvin.

• mikkihiiri

jätä eurodisney väliin,ja säästä rahat floridan matkaan, siellä oleva DISNEY on sentään jotain?sen jälkeen eurodisney tuntui tykkimäeltä.

• Leoniki

Tarkoitus olisi käydä juuri pariisin "tykkimäki". Floridassa tuli juuri käytyä ja nyt olisi eurodisneyn vuoro..

• Pariisin matkaaja
        Leoniki kirjoitti:

Tarkoitus olisi käydä juuri pariisin "tykkimäki". Floridassa tuli juuri käytyä ja nyt olisi eurodisneyn vuoro..

Jos olette juuri käyneet oikeassa Disney-puistossa, niin järkevämpi kohde Pariisin matkalla olisi varmaan Parc Asterix. Monet pitävät sitä muutenkin mielenkintoisempana.

http://www.parcasterix.fr/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe