Koeajoin eilen vähän käytetyn otsikon mukaisen auton ja diesel-moottorin ääni pisti aika pahasti korvaan. Harvoin kuulee nykydieseleissä noin voimakasta moottoriääntä hiljaisessa ajossa, maantiellä ääni kyllä oli ihan OK. Minulla tulee kuitenkin aika paljon kaupunkiajoa ja ihmettelen, kun jossain testeissä kyseistä moottoria kehuttiin hiljaiseksi. Voisiko kyseiseeä yksilössä olla jotain puutetta äänieristyksessä? Toivon asiallisia kommentteja.
X-typen 2.0 d:n moottoriääni
3
1338
Vastaukset
- Jaguar 2.0D kuski
Ainakin meidän omassa moottorin ääni ei juurikaan kuulu kabiinin puolelle, ei kaupunkiajossa eikä maantieajossa.
Tyhjäkäynnillä paikallaan käydessä moottorin ääni tulee kabiiniin mutta aika olemattomasti. Liikkeellä ollessa ääni katoaa lähestulkoon kokonaan.- Raksuttaa..
..ajettu X-type ja mielestäni tietyllä kierrosalueella lähellä (3000 rpm) moottoriäänet kuuluvat melko selvinä sisään. Ei voi siis puhua kovinkaan hiljaisesta moottorista.
- ;-)
Raksuttaa.. kirjoitti:
..ajettu X-type ja mielestäni tietyllä kierrosalueella lähellä (3000 rpm) moottoriäänet kuuluvat melko selvinä sisään. Ei voi siis puhua kovinkaan hiljaisesta moottorista.
Eli raksutus kuuluukin n. 1500 kierroksen kohdalla selvästi. 3 kilon kierroksilla ei ole mielestäni epänormaalia, jos vaikka vähän kuuluisikin mölinää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741