maksaa eräällä matkanjärjästäjällä 40 dollaria, kohde on Sawgrass Mills. Siellä myydään kuulemma verottomana vaatteita ja yhtäsuntoista.
Joo,o Miamissa löytyy suuri ja korkeatasoinen vaatekauppa joka myy ulkomaalaisille - 11%.
Liike löytyy suur Miamin alueelta sekä Miami Beachiltä ja Aventurasta.
Juu, ja bussilippu maksaa 2 dollaria yhteen suuntaan.
Retki ostoskeskukseen
3
1179
Vastaukset
vuokra autolla siellä viikko sitten.
suurin osa liikkeistä vaate ja jokunen kultakauppa.
esim. levyjä en onnistunut saamaan sieltä.- Chitchat
Suurin osa liikkeistä kieltämättä on vaatteisiin liittyviä, mutta toki löytyy paljon muutakin kuin vaate-ja kultakauppoja :D Levyistä en tiedä, mutta musiikkiin liittyvistä kaupoista löytyy ainakin cd: tä. http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=1262 linkistä löytyvät Sawgrass Mills mallilta löytyvät liikkeet.
Mallilta löytyy myös muutamia käymisen arvoisia outletteja joissa myydään halvalla edellisen kauden tuotteita.
Oston yhteydessä maksetaan verot, mutta kun ostokset on tehty, voi kuittien kanssa mennä infopisteeseen ja kysyä mistä saa verot takaisin. Mukana pitää olla passi todisteeksi. - siili666
Chitchat kirjoitti:
Suurin osa liikkeistä kieltämättä on vaatteisiin liittyviä, mutta toki löytyy paljon muutakin kuin vaate-ja kultakauppoja :D Levyistä en tiedä, mutta musiikkiin liittyvistä kaupoista löytyy ainakin cd: tä. http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=1262 linkistä löytyvät Sawgrass Mills mallilta löytyvät liikkeet.
Mallilta löytyy myös muutamia käymisen arvoisia outletteja joissa myydään halvalla edellisen kauden tuotteita.
Oston yhteydessä maksetaan verot, mutta kun ostokset on tehty, voi kuittien kanssa mennä infopisteeseen ja kysyä mistä saa verot takaisin. Mukana pitää olla passi todisteeksi.Höh, en tiennyt tuosta verojutusta, mutta ensi kerralla sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519