maksaa eräällä matkanjärjästäjällä 40 dollaria, kohde on Sawgrass Mills. Siellä myydään kuulemma verottomana vaatteita ja yhtäsuntoista.
Joo,o Miamissa löytyy suuri ja korkeatasoinen vaatekauppa joka myy ulkomaalaisille - 11%.
Liike löytyy suur Miamin alueelta sekä Miami Beachiltä ja Aventurasta.
Juu, ja bussilippu maksaa 2 dollaria yhteen suuntaan.
Retki ostoskeskukseen
3
1179
Vastaukset
vuokra autolla siellä viikko sitten.
suurin osa liikkeistä vaate ja jokunen kultakauppa.
esim. levyjä en onnistunut saamaan sieltä.- Chitchat
Suurin osa liikkeistä kieltämättä on vaatteisiin liittyviä, mutta toki löytyy paljon muutakin kuin vaate-ja kultakauppoja :D Levyistä en tiedä, mutta musiikkiin liittyvistä kaupoista löytyy ainakin cd: tä. http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=1262 linkistä löytyvät Sawgrass Mills mallilta löytyvät liikkeet.
Mallilta löytyy myös muutamia käymisen arvoisia outletteja joissa myydään halvalla edellisen kauden tuotteita.
Oston yhteydessä maksetaan verot, mutta kun ostokset on tehty, voi kuittien kanssa mennä infopisteeseen ja kysyä mistä saa verot takaisin. Mukana pitää olla passi todisteeksi. - siili666
Chitchat kirjoitti:
Suurin osa liikkeistä kieltämättä on vaatteisiin liittyviä, mutta toki löytyy paljon muutakin kuin vaate-ja kultakauppoja :D Levyistä en tiedä, mutta musiikkiin liittyvistä kaupoista löytyy ainakin cd: tä. http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=1262 linkistä löytyvät Sawgrass Mills mallilta löytyvät liikkeet.
Mallilta löytyy myös muutamia käymisen arvoisia outletteja joissa myydään halvalla edellisen kauden tuotteita.
Oston yhteydessä maksetaan verot, mutta kun ostokset on tehty, voi kuittien kanssa mennä infopisteeseen ja kysyä mistä saa verot takaisin. Mukana pitää olla passi todisteeksi.Höh, en tiennyt tuosta verojutusta, mutta ensi kerralla sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429