Valmennuskeskuksen Juristi Takuu- kurssi

JuristiX1

Oletko käynyt kyseisen kurssin? Pääsitkö sisään oikikseen? Jos et päässyt, jouduitko maksamaan senttiäkään?

Minkälainen oli ko. kurssin ns. "henkinen valmennus?"

4

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikka

En ole ko. kurssia käynyt, mutta näyttäisi siltä että idea on ottaa rahat niiltä, jotka joka tapauksessa on menossa sisään. Tuo valintamenettely tuolle kurssille näyttää siltä, että siinä vaiheessaa karsitaan jyvät akanoista ja katsotaan kellä on motivaatiota ja kanttia, ja kuka on valmistautumisessaan riittävän hyvässä vauhdissa - lopullinen kurssilaisten valinta tehdään kurssin välikokeen jälkeen.

Tuo kurssi - kuten mikään muukaan kurssi - ei vie ketään oikikseen. Niistä on apua, mutta ne ei vähennä sitä työtä, jota jokaisen on tehtävä itse.

• kanssa345235

Mä otan kans jokin 100 tyyppiä, valkkaan nisstä 20 viskuinta ja velotan 4000 € nuppi. Jos 30 prossaa pääsee, mä nettoon 24 000 egee, ihan sama palauttaa loput. Ja vaikka kuinka paskaa opetusta antasin, osa pääsee kuitenkin. Vittu mikä huijaus.

• fussi
        kanssa345235 kirjoitti:

Mä otan kans jokin 100 tyyppiä, valkkaan nisstä 20 viskuinta ja velotan 4000 € nuppi. Jos 30 prossaa pääsee, mä nettoon 24 000 egee, ihan sama palauttaa loput. Ja vaikka kuinka paskaa opetusta antasin, osa pääsee kuitenkin. Vittu mikä huijaus.

Pääsin oikikseen viime vuonna ja kaverini, jotka kävivät kyseisen kurssin, eivät olleet tyytyväisiä. Suurin osan sisäänpäässeistä oli käynyt oman ainejärjestönsä valmennuskurssit, eli Helsinkiin Pykälän, Turkuun Lexin ja Rovaniemelle Artiklan. Itse oli viime vuonna lexkurssien kursseilla. Se oli halpa mutta todella hyvä! (tämän vuoden fukseista 79%kävi lexin kurssin) Kaikki kaverini, jotka olivat samoilla kursseilla, ovat tykänneet. Suosittelen, että käyt tsekkaan kyseisten ainejärjestöjen nettisivuja :)

• kannata

mennä millekään takuukurssille. Parhaita ja edullisimpia ovat opiskelijajärjestöjen (pykälä, lex, artikla) kurssit. Pykälän kurssilta minäkin pääsin sisään. Eikä edes tarvi olla mikään pienryhmäkurssi, vaan tärkeintä on saada motivaatiota muiden pyrkijöiden näkemisestä. Päntätä pitää kuitenkin, oli kurssilla tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe