Omenapuun karsinta

Puutarhuria etsitään

Moi,
Olisko kellään vinkkiä hyvästä ja halvasta puutarhurista tampereella tai pirkkalasta? Tarvittais apua vanhojen omenpuiden oikeaoppiseen karsimiseen.
Kiitti!

7

1192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ilmainen

Puutarhurit ovat kaikki minimipalkkalaisia, eli heillä on kova koulutus, mutta minimiliksat.
      Yleinen liksa on 10 e tunnilta. Alaikäinen poikani saa kaupan apulaisena vailla koulutusta saman tunnilta.

• fyffeli

Osaavaa leikkaajaa et saa halvalla, kannattaa ottaa osaava tekijä.

• previs

Kannattaa ottaa yhteyttä puunhoidon parhaiten osaavaan, puunhoitajaan, he ovat erikoistuneita puunhoitoon.
      Alalla on tosi ammattilaisia, jotka osaavat työnsä.

• Taaraz

Halvalla ei saa hyvää tekijää.

• Hihhulihei

Joo elikä riittävästi vettä vaan .. !

• fyffeli

valitettavasti hyvää ja halpaa ei ole helppo löytää,
      kannattaa käyttää puunhoitajaa, joka on perehtynyt puidenleikkaamiseen. Joiltakin leikkuu käy hyvin,tekijöissä on valtavia eroja, homma vaatii osaamisen lisäksi asennetta. Olen nähnyt leikkaajia, jotka eivät ole lainkaan perehtyneet työhön, ja jälki on käsittämätöntä, leikkaavat vain sieltä täältä mitä sattuu.(ja tämä ei ole vitsi)
      aikoinaan puita osattiin leikata, nykyään se on vain asiaan perehtyneiden harvojen taito.

• matti¤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe