En halua ahvenanmaalle.

wfdia9sfuisjf

Koska siellä ei puhuta SUOMEA! Suomeen kuuluu, muttei kieltä ymmärretä.

15

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ålanderi

      tänne me ei tarvita sinua täällä, juntti :)

      • Hehehöhöö

        Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä, toisin kuin itse siellä jossain saaressa missä kaverina toimii lokit ja merikotkat. Joo älä huoli, ei tällainen raavas suomalainen mies sinne peppuseksiä harrastavien "poitsuliinien" sekaa tohdi lähteä. =)


      • ålanderi
        Hehehöhöö kirjoitti:

        Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä, toisin kuin itse siellä jossain saaressa missä kaverina toimii lokit ja merikotkat. Joo älä huoli, ei tällainen raavas suomalainen mies sinne peppuseksiä harrastavien "poitsuliinien" sekaa tohdi lähteä. =)

        "Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä"

        kirjoitat tänne palstalle jos ei ole muuta asiaa kun toisten mollaaminen ?? Pysy vaan siellä hienossa Helsingissä missä voit harrastaa "peppuseksiä" Hakaniemen homobaareissa.


      • elää 2009,l
        ålanderi kirjoitti:

        "Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä"

        kirjoitat tänne palstalle jos ei ole muuta asiaa kun toisten mollaaminen ?? Pysy vaan siellä hienossa Helsingissä missä voit harrastaa "peppuseksiä" Hakaniemen homobaareissa.

        toista se on siellä peräkylässä missä ollaan 1089,lvulla kaikkine perseineen ei oteta toista näkökulmaa vaan ahvena ahvena ahvena muut on juntteja teidän siinä itse kehun tietämättömyyden tyyssiassa sano siirakki !.


      • Sörkka.
        elää 2009,l kirjoitti:

        toista se on siellä peräkylässä missä ollaan 1089,lvulla kaikkine perseineen ei oteta toista näkökulmaa vaan ahvena ahvena ahvena muut on juntteja teidän siinä itse kehun tietämättömyyden tyyssiassa sano siirakki !.

        Joten älä häpäise meitä enempää noilla junttipuheillas! Tiedä se että ihmiset on erilaisia, paikkakunnasta riippuen.


      • Sklibo
        Hehehöhöö kirjoitti:

        Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä, toisin kuin itse siellä jossain saaressa missä kaverina toimii lokit ja merikotkat. Joo älä huoli, ei tällainen raavas suomalainen mies sinne peppuseksiä harrastavien "poitsuliinien" sekaa tohdi lähteä. =)

        Kuka vaan voi asua Helsingissä, mutta missä olet syntynyt?

        Tietysti Kihniöllä tms. provinsissa ja nyt sitä ollaan niin Stadilaista että.


      • todellakin!!
        Hehehöhöö kirjoitti:

        Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä, toisin kuin itse siellä jossain saaressa missä kaverina toimii lokit ja merikotkat. Joo älä huoli, ei tällainen raavas suomalainen mies sinne peppuseksiä harrastavien "poitsuliinien" sekaa tohdi lähteä. =)

        Helsinki on täynnä juntteja, varsinkin punikkikaupunginosat, kuten Hakaniemi. Mieleeni jäi, kun olin kerran Hämeenlinnassa ja paikallinen taksikuski ajatteli äänen, että miten on mahdollista, että helsinkiläiset ovat niin surkeita talvikuskeja, vaikka ovat kaikki Savosta ja Pohjois-Karjalasta. Se siitä junttiudesta. Ahvenanmaalla ovat uhanalainen luonnonvara. Mistähän sinä olet sinne punikkijunttien joukkoon putkahtanut??

        Lisäksi, maailman kuuluisin homo, Tom of Finland, oli suomalainen ja homoina teidät suomenkieliset suomalaiset tunnetaan maailmalla. Ruotsinkielisiä pidetään raamikkaina, miehekkäinä viikinkeinä. Nämä homohöpötukset ovat suomalaisten heikon itsetunnon synnyttämiä Suomen sisäisiä höpö-höpö satuja, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Näkeehän sen jääkiekkokentälläkin, jalkapallokentästä puhumattakaan!


      • lokki kaverina
        Hehehöhöö kirjoitti:

        Juntti? Hmm.. varsin mielenkiintoista, siis ottaen huomioon, että asun helsingin hakaniemessä, toisin kuin itse siellä jossain saaressa missä kaverina toimii lokit ja merikotkat. Joo älä huoli, ei tällainen raavas suomalainen mies sinne peppuseksiä harrastavien "poitsuliinien" sekaa tohdi lähteä. =)

        kuin hakaniemeläinen punikkihomo. Paljon mieluummin!!!!!!!!!


    • Ei sinun tarvitse muuttaa tänne, kukaan ei pakota. En minäkään halua muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä puhutaan äidinkieltä. Asun mielummin täällä, vaikka en juurkaan voi käyttää äidinkieltäni täältä. Muut asiat painavat enemmän asuinpaikan valinnassa. Muutenhan kukaan ei muuttaisi ulkomaillekaan.

      • Suoma ja Miina

        Nimimerkki "ahvennainen" kirjoitti.

        "En minäkään halua muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä puhutaan äidinkieltä. Asun mielummin täällä, vaikka en juurkaan voi käyttää äidinkieltäni täältä. Muut asiat painavat enemmän asuinpaikan valinnassa. Muutenhan kukaan ei muuttaisi ulkomaillekaan."

        Onko Ahvenanmaa jokin ulkomaa tai valtio?

        Diskriminering:

        Den som i näringsverksamhet, yrkesutövning, betjäning av allmänheten, tjänsteutövning eller något annat offentligt uppdrag eller vid anordnande av en offentlig tillställning eller ett allmänt möte utan godtagbart skäl

        1) inte betjänar någon viss person på gängse villkor,

        2) förvägrar någon tillträde till tillställningen eller mötet eller avlägsnar någon därifrån, eller

        3) försätter någon i en uppenbart ojämlik eller väsentligt sämre ställning än andra

        på grund av dennes ras, nationella eller etniska ursprung, hudfärg, språk, kön, ålder, familjeförhållanden, sexuella läggning eller hälsotillstånd eller religion, samhälleliga åsikter, politiska eller fackliga verksamhet eller någon annan därmed jämförbar omständighet ska, om inte gärningen utgör diskriminering i arbetslivet eller ockerliknande diskriminering i arbetslivet, för diskriminering dömas till böter eller fängelse i högst sex månader.
           


      • Suoma ja Miina kirjoitti:

        Nimimerkki "ahvennainen" kirjoitti.

        "En minäkään halua muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä puhutaan äidinkieltä. Asun mielummin täällä, vaikka en juurkaan voi käyttää äidinkieltäni täältä. Muut asiat painavat enemmän asuinpaikan valinnassa. Muutenhan kukaan ei muuttaisi ulkomaillekaan."

        Onko Ahvenanmaa jokin ulkomaa tai valtio?

        Diskriminering:

        Den som i näringsverksamhet, yrkesutövning, betjäning av allmänheten, tjänsteutövning eller något annat offentligt uppdrag eller vid anordnande av en offentlig tillställning eller ett allmänt möte utan godtagbart skäl

        1) inte betjänar någon viss person på gängse villkor,

        2) förvägrar någon tillträde till tillställningen eller mötet eller avlägsnar någon därifrån, eller

        3) försätter någon i en uppenbart ojämlik eller väsentligt sämre ställning än andra

        på grund av dennes ras, nationella eller etniska ursprung, hudfärg, språk, kön, ålder, familjeförhållanden, sexuella läggning eller hälsotillstånd eller religion, samhälleliga åsikter, politiska eller fackliga verksamhet eller någon annan därmed jämförbar omständighet ska, om inte gärningen utgör diskriminering i arbetslivet eller ockerliknande diskriminering i arbetslivet, för diskriminering dömas till böter eller fängelse i högst sex månader.
           

        Minua palvellaan aivan kuin kaikkia muitakin, ja juuri samoin kuin muitakin, kokouksista ei ole koskaan poistettu ja aivan samassa asemassa koen olevani kuin muutkin. Vai pitäisikö minun pitää yksinpuhelua suomeksi, kun kukaan ei ymmärtäisi, eikö se olisi epätasa-arvoista muita kohtaan? Työtäkin olen saanut, ihan vakituisen viran jopa. Mikö on ongelma?


      • Gunvaldlarsson
        Suoma ja Miina kirjoitti:

        Nimimerkki "ahvennainen" kirjoitti.

        "En minäkään halua muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä puhutaan äidinkieltä. Asun mielummin täällä, vaikka en juurkaan voi käyttää äidinkieltäni täältä. Muut asiat painavat enemmän asuinpaikan valinnassa. Muutenhan kukaan ei muuttaisi ulkomaillekaan."

        Onko Ahvenanmaa jokin ulkomaa tai valtio?

        Diskriminering:

        Den som i näringsverksamhet, yrkesutövning, betjäning av allmänheten, tjänsteutövning eller något annat offentligt uppdrag eller vid anordnande av en offentlig tillställning eller ett allmänt möte utan godtagbart skäl

        1) inte betjänar någon viss person på gängse villkor,

        2) förvägrar någon tillträde till tillställningen eller mötet eller avlägsnar någon därifrån, eller

        3) försätter någon i en uppenbart ojämlik eller väsentligt sämre ställning än andra

        på grund av dennes ras, nationella eller etniska ursprung, hudfärg, språk, kön, ålder, familjeförhållanden, sexuella läggning eller hälsotillstånd eller religion, samhälleliga åsikter, politiska eller fackliga verksamhet eller någon annan därmed jämförbar omständighet ska, om inte gärningen utgör diskriminering i arbetslivet eller ockerliknande diskriminering i arbetslivet, för diskriminering dömas till böter eller fängelse i högst sex månader.
           

        Itsehallittuna Suomeen kuuluvana yksinkielisesti ruotsinkielisenä maakuntana molempia piirteitä löytyy. Ummikkosuomenkieliselle maakunta on kuten ulkomaa ja itsehallintonsa kautta osittain kuten itsenäinen valtio.

        Onko lainaamasi ruotsinkielinen lakiteksti voimassa myös maakunnassa?


      • ystävällisesti
        Suoma ja Miina kirjoitti:

        Nimimerkki "ahvennainen" kirjoitti.

        "En minäkään halua muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä puhutaan äidinkieltä. Asun mielummin täällä, vaikka en juurkaan voi käyttää äidinkieltäni täältä. Muut asiat painavat enemmän asuinpaikan valinnassa. Muutenhan kukaan ei muuttaisi ulkomaillekaan."

        Onko Ahvenanmaa jokin ulkomaa tai valtio?

        Diskriminering:

        Den som i näringsverksamhet, yrkesutövning, betjäning av allmänheten, tjänsteutövning eller något annat offentligt uppdrag eller vid anordnande av en offentlig tillställning eller ett allmänt möte utan godtagbart skäl

        1) inte betjänar någon viss person på gängse villkor,

        2) förvägrar någon tillträde till tillställningen eller mötet eller avlägsnar någon därifrån, eller

        3) försätter någon i en uppenbart ojämlik eller väsentligt sämre ställning än andra

        på grund av dennes ras, nationella eller etniska ursprung, hudfärg, språk, kön, ålder, familjeförhållanden, sexuella läggning eller hälsotillstånd eller religion, samhälleliga åsikter, politiska eller fackliga verksamhet eller någon annan därmed jämförbar omständighet ska, om inte gärningen utgör diskriminering i arbetslivet eller ockerliknande diskriminering i arbetslivet, för diskriminering dömas till böter eller fängelse i högst sex månader.
           

        lopettaa sitä jankutusta ja valitusta. Tämä lähestyy jo sairaalloista käyttäytymistä! Ahvenanmaalla on kansainvälisiin sopimuksiin perustuva itsehallinto ja on siten verrattavissa vaikkapa Zimbabween, Australiaan tai Kanadaan. Menkää sinne häiriköimään. Tai kääntykää Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen! Täällä jankutatte vain turhaan. Jo ennestään ilmeisesti pettävä mielenterveytenne huononee vain entisestään.

        Hävettää olla mannersuomalainen!


      • ystävällisesti
        ystävällisesti kirjoitti:

        lopettaa sitä jankutusta ja valitusta. Tämä lähestyy jo sairaalloista käyttäytymistä! Ahvenanmaalla on kansainvälisiin sopimuksiin perustuva itsehallinto ja on siten verrattavissa vaikkapa Zimbabween, Australiaan tai Kanadaan. Menkää sinne häiriköimään. Tai kääntykää Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen! Täällä jankutatte vain turhaan. Jo ennestään ilmeisesti pettävä mielenterveytenne huononee vain entisestään.

        Hävettää olla mannersuomalainen!

        Diskriminering:

        Den som i näringsverksamhet, yrkesutövning, betjäning av allmänheten, tjänsteutövning eller något annat offentligt uppdrag eller vid anordnande av en offentlig tillställning eller ett allmänt möte utan godtagbart skäl

        1) inte betjänar någon viss person på gängse villkor,

        2) förvägrar någon tillträde till tillställningen eller mötet eller avlägsnar någon därifrån, eller

        3) försätter någon i en uppenbart ojämlik eller väsentligt sämre ställning än andra

        på grund av dennes ras, nationella eller etniska ursprung, hudfärg, språk, kön, ålder, familjeförhållanden, sexuella läggning eller hälsotillstånd eller religion, samhälleliga åsikter, politiska eller fackliga verksamhet eller någon annan därmed jämförbar omständighet ska, om inte gärningen utgör diskriminering i arbetslivet eller ockerliknande diskriminering i arbetslivet, för diskriminering dömas till böter eller fängelse i högst sex månader.


    • canary bird

      Missäs lomailet? Kanarialla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe