Voiko olla mahdollista olla raskaana tietämättään niin pitkällä että tuntee vauvan potkuja?
Minulla on ollut epäsäännölliset kuukautiset jo kauan ja nyt on viimeks tullu pari viikkoa sitten mutta voiko myös raskauden aikana tulla kuukautiset?
Nyt tuntuu ylävatsan seudulla muljahtelua ja tuuppimista parina päivä varsinkin kun makaan selällä enkä keksi mistä se voi johtua????
Huomenna haen testin mutta tuli mieleen tälläinenkin hullu ajatus....
tietämättään raskaana??
7
993
Vastaukset
- pitää paikkansa
Mutta oot sitten kyllä erittäin läski :D Todella lihava, koska siinä vaiheessa ku vauva potkii on suuremmalla osalla odottajista jo suht näkyvä masu. Ellei sitte ole lihava... Tosin itse laiha ja masu pikkuinen todella pitkälle, taikka sit oot nielassu apinan! Mut hae ny se testi, jännä et tollast asiaa tullaan ekaks TÄNNE miettiin jos kert tuntee tuuppimista ja muljahtelua, ööh...mulla ei ainakaan olis ekana mielessä odotuspalsta vaan apteekki taikka oma äiti taikka sairaala!!! hoh hoijaa..
- samankokenut
mulle kävi ekan kans niin,että en tiennyt olevani raskaana VASTA kun alkoi tuntumaan potkuja, liikkeitä sisälläni, menkkoja oli raskauden aikana ollut parit. enkä minä ole mikään läski, enkä ollut silloinkaan, ihan normaalimitoissa, vatsani ei vaan kasvanut niin nopeesti, vasta parilla viimesellä kuulla tuli kunnon maha sitten.
VOI SIIS OLLA MAHDOLLISTA. - lihava :)
Tiesitkö että joillakin kohtu kasvaa selkää kohden? Joillakin ei sitä mahaa ole oikeastaan ollenkaan edes loppuraskaudessa :)
- kohtu
lihava :) kirjoitti:
Tiesitkö että joillakin kohtu kasvaa selkää kohden? Joillakin ei sitä mahaa ole oikeastaan ollenkaan edes loppuraskaudessa :)
mulla ei edes viimesillään tullu kuin pikkuruinen kumpu ja lapsi oli kyllä ihan normaali mitoissa. lääkäri totesi että mulla on sellainen taaksepäin kaartuva kohtu, selkää vasten käytännössä lapsi makaili. maha alko näkymään siinä vaiheessa kun lapsi laskeutu ja valmistautu tulemaan ulos.
- ....
Olen samaa mieltä asiasta kuin aikasemmin vastannut että voi olla raskaana tietämättää.. Meillä ainakin on käynyt äitiyspolilla muutama tapaus jotka "eivät ole tienneet" olevansa raskaana. Koskaan ei ainakaan nuorista tiedä että valehtelevatko he tuollaisessa asiassa. Mutta muutama tapaus on ollut ihan oikeasti yllätys joillekkin odottaville jotka eivät ole tienneet raskaudesta.
Siinä on sitten miettimistä jos raskaus on edennyt pitkällekkin että mitäs sitä uuden tulokkaan kans oikeen meinaaa. Mutta tuleppas kertomaan kun olet testin tehnyt että mitä se oikeen näytti.
Olipa testi sitten negatiivinen tai positiivinen suosittelen että ottaisit yhteyttä terveyskeskukseen. Nimittäin jos et ole raskaana niin olisi syytä tutkia mikä aiheuttaa tuon kyseisen "muljahtelun ja tuuppimisen". - rv20+0
Testi ei välttämättä auta yhtään mitään. Se nimittäin lakkaa jossain vaiheessa raskautta näyttämästä positiivista. Oiskohan jopa jo viikon 12 jälkeen. Ehkä kannattaisi varata aika vaan lääkärille. Tuossa vaiheessa osaisivat jo pelkästään vatsaa tunnustelemalla huomata.
- Nessu
Mulla ainakin voisi luulla tätä pientä pömppömasua ihan joulun syöpöttelyn tulokseksi, olen viikolla 16 ja nyt alkanut tuntea muljahduksia ja tökkäisyjä. Itsellä oli selvä heti kun menkat eivät tulleetkaan ja rintojen arkuus alkoi,että raskaana olen.
Työkaverini kertoi että sille oli ekan kanssa tullu menkat ihan normaalisti eli se oli ollut jo rv.16 kun tajus olevansa raskaana!
Että kaikki on mahdollista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667