Petyitkö

h-katemiaan?

Tällä palstalla on lukuisia ketjuja Hiusakatemiaan pettyneistä. Olisiko syytä kerätä asiallinen ketju, johon kerätään kokemuksia?

Näyttää siltä, että kaikki saavat saman diagnoosin eli että hiustenlähtö johtuu kiteytyneestä talista, maidosta, talipunkeista, huonosta ravinnosta, stressistä. Sen sijaan harvat saavat diagnoosiksi perinnöllinen hiustenlähtö - kuitenkin tutkimusten mukaan se on yleisin syy hiustenlähtöön. Sillä diagnoosilla Hiusakatemia ei tietysti voi rahastaa...Mutta kerättäiskö kokemuksia tähän ketjuun, voisi lähettää sitten linkin vaikka Kuningaskuluttajaan. Asiallisuutta pyydän, Hiusakatemia seuraa tätä palstaa aktiivisesti, olettehan huomanneet, miten usein sensuuri.

Siis vaikka näin: diagnoosi, annetut hoidot ja tuotteet, hinta ja tulokset.

20

2321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Diagnoosi: talipunkki, hieman kiteytynyttä talia, hieman kesken kasvukauden kuolleita hiusjuuria ja hieman kireydestä kääntyneitä hiusjuuria. Ei perinnöllistä hiustenlähtöä.

Hoito: useita hapanhoitoja ja kaksi talipunkin häätöä kotona päänahan hierontaa 10min/päivä. Puolen vuoden päästä seurantakäynti ja taas lisää muutamia hapanhoitoja.

Tuotteet: hoitoturve, Lanzan shampoot ja hoitoaine.

Hinta: yli 1000 euroa.

Tulokset: tilanne pysynyt ennallaan, ei muutosta. Vasta myöhemmin alettuani käyttää Rogainea, alkoivat hiukseni kasvaa takaisin. Minun tapauksessani kyse oli siis perinnöllisestä hiustenlähdöstä.

• oli tutkimus

Katsoin Projektina keho -ohjelman ja kaikki samat diagnoosit tuli minullekin aikoinaan. Syy miksi menin tutkimukseen oli päänahan ärtyneisyys ja kutina, hiustenlähdöstä ei mitään tietoa. Diagnoosina talipunkki, huono ääreisverenkierto, kiteytynyt tali, maitoyliherkkyys ym. samat kuin lähestulkoon kaikilla muillakin. Hoidoksi myös samat kuin suurimmalle osalle: hoitoja 600 euron edestä ja kaikenlaisia purkkeja ja purnukoita. Turvetta päähän ja maitotuotteet pois ym. En voi suositella mitenkään.

• yhä pystyssä?

Vuosikausia olen jo Hiusakatemian tiennyt täydeksi bullshitiksi. Koskaan en itse heidän vipuunsa onneksi mennyt.

Tässä muutama kuukausi takaperin näin Hiusakatemian edustajan jopa aamutelevisiossa "asiantuntijana" haastateltavana... voi herran pieksut.

• ökdfökföldfölajfeöjfaojf

Diagnoosi: Talipunkkeja, maitojuuret, kiteytynyttä talia, huono ravinto, stressi ja kuristumia.

Tulos: Hoidoista on vasta muutamia kuukausia joten vielä ainakaan ei ole tuloksia näkynyt(ehkä alkukeväästä), rahaa on mennyt yli 100 euroa.

Kovat hinnat heillä on, kertakäynnit(n. 45 - 120€/krt), eli kaikenkaikkiaan summa, joka kertyy siitä kun siellä joutuu käymään useita kertoja matkat päälle jos asuu kauempana aineet joita on hyvä hankkia heidän mielestä.

Pidin kyllä itse analyysistä, kun siitä sai niin monipuolista tietoa asioista.

• ökdfökföldfölajfeöjfaojf

Rahaa siis mennyt yli 1000 euroa, ei 100.
        Lakkasin laskemasta tonnin jälkeen.

En oikeasti ymmärrä mikä hoidoissa maksaa niin hirveästi, onkohan se just se mikä ihmisissä pistää "vihaksi" tai epäilemään heidän hoitojaan, kun pyytävät pitkistä hoitojaksoista niin paljon kaikenkaikkiaan...

Kyllä minulla on tullut kalliiksi hiustenhoitaminen ja selvittäminen mistä niiden oheneminen johtuu. (olen nuori nainen)

Asia sinänsä on hyvä, ja ehkä perinpohjin heidän tarkoituksensakin.

• hapanhoito
        ökdfökföldfölajfeöjfaojf kirjoitti:

Rahaa siis mennyt yli 1000 euroa, ei 100.
        Lakkasin laskemasta tonnin jälkeen.

En oikeasti ymmärrä mikä hoidoissa maksaa niin hirveästi, onkohan se just se mikä ihmisissä pistää "vihaksi" tai epäilemään heidän hoitojaan, kun pyytävät pitkistä hoitojaksoista niin paljon kaikenkaikkiaan...

Kyllä minulla on tullut kalliiksi hiustenhoitaminen ja selvittäminen mistä niiden oheneminen johtuu. (olen nuori nainen)

Asia sinänsä on hyvä, ja ehkä perinpohjin heidän tarkoituksensakin.

Aikoinaan mullakin samat diagnoosit. Hapanhoito on ainoo josta on ollut mulle hyötyä. Nykyään käytettyäni gefinaa pari vuotta hapanhoidonkin tarve laskenut noin pariin kertaan vuodessa.

• spedepasane
        hapanhoito kirjoitti:

Aikoinaan mullakin samat diagnoosit. Hapanhoito on ainoo josta on ollut mulle hyötyä. Nykyään käytettyäni gefinaa pari vuotta hapanhoidonkin tarve laskenut noin pariin kertaan vuodessa.

Keronpa oman tarinani tästä hiusakatemiasta ja talipunkkihoidoista. Tästä on oikaa 6-7 vuotta kun kävin kyseisen akatemian hoidoissa ja tutkimuksessa. Taisi löytyä ennätysmäärä multa näitä talipunkkeja tässä mikroskooppi tutkimuksessa. Useita happohoitoja ja häätöhoitoja siitä seurauksena. Hiuspohjani oli punainen ja aika huonokuntonen ja kyllä kieltämättä noi happohoidot vähän autto mullakin. Rahaa uppos tolkuttomasti ja kun hoidoista oli vähän aikaa menny niin oli taas aika huonona päänahka ja hiuksiakin oli lähteny.

Sitten marssin ihotautien erikoislääkärille, jolta sain jonkun kuurin ja linimentin, jotka sitten auttoivat. Eipä se hiusten väheneminen kuitenkaa siihen loppunu vaa noin vuosi tästä hain sitten gefinaa ja rogainee, joilla ratkes se viimenekin ongelma. Ihotautien erikoislääkärin mukaan kaikilla on noita talipunkkeja ja voivat viihtyä paremmin juuri huonokuntoisissa päänahoissa. Sano myös että lähtevät apteekista saatavalla täihoidollakin, tiiä sitten puhuiko paskaa..

Välistä vieläkin päänahka punanen erilaisten stressi tilojen tai kovien työputkien aikana, mutta hiuksia ei kyllä ole lähteny enään kun tota gefinaa ja rogainee oon käyttäny.

Akatemiasta voin sanoo sen verran että hapanhoito autto hetkellisesti päänahan punotukseen, mutta ei kyllä hiustenlähtöön. Jos rahaa löytyy niin eihän siinä kun happohoitoja vaan, suosittelen kuitenkin päänahka ongelmissä noita ihotauteihi erikoistuneita lääkäreitä ja hiustenlähtöön näitä siihen tarkotettuja lääkkeitä. Mulla autto ainakin vasta sillo ja olisi pitkä penni säästyny ku olisin heti menny kunno lääkärille.

• spedepasane
        spedepasane kirjoitti:

Keronpa oman tarinani tästä hiusakatemiasta ja talipunkkihoidoista. Tästä on oikaa 6-7 vuotta kun kävin kyseisen akatemian hoidoissa ja tutkimuksessa. Taisi löytyä ennätysmäärä multa näitä talipunkkeja tässä mikroskooppi tutkimuksessa. Useita happohoitoja ja häätöhoitoja siitä seurauksena. Hiuspohjani oli punainen ja aika huonokuntonen ja kyllä kieltämättä noi happohoidot vähän autto mullakin. Rahaa uppos tolkuttomasti ja kun hoidoista oli vähän aikaa menny niin oli taas aika huonona päänahka ja hiuksiakin oli lähteny.

Sitten marssin ihotautien erikoislääkärille, jolta sain jonkun kuurin ja linimentin, jotka sitten auttoivat. Eipä se hiusten väheneminen kuitenkaa siihen loppunu vaa noin vuosi tästä hain sitten gefinaa ja rogainee, joilla ratkes se viimenekin ongelma. Ihotautien erikoislääkärin mukaan kaikilla on noita talipunkkeja ja voivat viihtyä paremmin juuri huonokuntoisissa päänahoissa. Sano myös että lähtevät apteekista saatavalla täihoidollakin, tiiä sitten puhuiko paskaa..

Välistä vieläkin päänahka punanen erilaisten stressi tilojen tai kovien työputkien aikana, mutta hiuksia ei kyllä ole lähteny enään kun tota gefinaa ja rogainee oon käyttäny.

Akatemiasta voin sanoo sen verran että hapanhoito autto hetkellisesti päänahan punotukseen, mutta ei kyllä hiustenlähtöön. Jos rahaa löytyy niin eihän siinä kun happohoitoja vaan, suosittelen kuitenkin päänahka ongelmissä noita ihotauteihi erikoistuneita lääkäreitä ja hiustenlähtöön näitä siihen tarkotettuja lääkkeitä. Mulla autto ainakin vasta sillo ja olisi pitkä penni säästyny ku olisin heti menny kunno lääkärille.

Vielä noista syistä, eipä oo 7 vuojessa ainakaa syyt muuttunu, mulla oli ihan samat kun tuolla edellä joku kerto. Onkoha siellä kukaa koskaa käyny, jolla ei olisi noita talipunkkeja tai stressihiuksia...

• Ichirukim
        spedepasane kirjoitti:

Vielä noista syistä, eipä oo 7 vuojessa ainakaa syyt muuttunu, mulla oli ihan samat kun tuolla edellä joku kerto. Onkoha siellä kukaa koskaa käyny, jolla ei olisi noita talipunkkeja tai stressihiuksia...

Vaikutti hiustutkimus ainakin todella hyvältä ja sai paljon tietoa eikä kyllä paljoo tyrkytetty ainakaan mulle tavaraa diagnoosi: Kiteynyttä talia, kuivuutta, tulehdus, bakteereja jotka on vaikuttanu hiusjuuriin, maitoyliherkkyys, DHT:tä hiukan, Olen siis 17 vuotias ''mies''. Ostin ekalla kerralla samalla magnesumia ja aloe vera shampoota & hoitoainetta, shampoo ja hoitoaine vaikuttaa auttavan paaljon paremmin kun mitkään muut shampoot mitä olen kokeillut. Mulla ollut nyt vähän päälle 4 kuukautta ongelmia hiusten värjäyksen jälkeen. Sanoivat että hoituisi 4-6 kapilaarihoidolla, 2 turvehoidolla, myös kotitekosia öljyhoitoja omalla kookosöljyllä jolta olin ostanu aikasemmin luontaistuotekaupasta, Myös suosittelivat jotain suihketta DHT:n estämiseen jota aijon ostaa kun käyn ensimmäisessä kapilaarihoidossa. Oon käynyt jo 2 yksityisellä lääkärillä, ei mitään muuta kun lämmintä kättä, ja 3 eri lääkärillä, yks puhui että niskat/hartiat olis jumissa ja se vaikuttaa hiuspohjaan että särkee siitä ''takapään'' kohalta. Mutta saa nähä paraneeko hoitojen jälkeen, Koska en voi elää tällä enään. Ohimot siis syventyneet ja hiusraja nousussa, ei pahempaa hiustenlähtöä. Kärsin aknesta n. 4kk sitten vielä mutta nyt parantunut aika hyvin, eikä enää tule usein finnejä, tainnu mennä puberteetti ohi. Mutta nyt pitää taistella vielä tän kanssa, Hiuksista en meinaa luopua missään nimessä pelottaa jo että joutuis ajamaan kaljuksi niinkuin 2/3 miehistä täälpäi hesassa.

• Huijattu?
        Ichirukim kirjoitti:

Vaikutti hiustutkimus ainakin todella hyvältä ja sai paljon tietoa eikä kyllä paljoo tyrkytetty ainakaan mulle tavaraa diagnoosi: Kiteynyttä talia, kuivuutta, tulehdus, bakteereja jotka on vaikuttanu hiusjuuriin, maitoyliherkkyys, DHT:tä hiukan, Olen siis 17 vuotias ''mies''. Ostin ekalla kerralla samalla magnesumia ja aloe vera shampoota & hoitoainetta, shampoo ja hoitoaine vaikuttaa auttavan paaljon paremmin kun mitkään muut shampoot mitä olen kokeillut. Mulla ollut nyt vähän päälle 4 kuukautta ongelmia hiusten värjäyksen jälkeen. Sanoivat että hoituisi 4-6 kapilaarihoidolla, 2 turvehoidolla, myös kotitekosia öljyhoitoja omalla kookosöljyllä jolta olin ostanu aikasemmin luontaistuotekaupasta, Myös suosittelivat jotain suihketta DHT:n estämiseen jota aijon ostaa kun käyn ensimmäisessä kapilaarihoidossa. Oon käynyt jo 2 yksityisellä lääkärillä, ei mitään muuta kun lämmintä kättä, ja 3 eri lääkärillä, yks puhui että niskat/hartiat olis jumissa ja se vaikuttaa hiuspohjaan että särkee siitä ''takapään'' kohalta. Mutta saa nähä paraneeko hoitojen jälkeen, Koska en voi elää tällä enään. Ohimot siis syventyneet ja hiusraja nousussa, ei pahempaa hiustenlähtöä. Kärsin aknesta n. 4kk sitten vielä mutta nyt parantunut aika hyvin, eikä enää tule usein finnejä, tainnu mennä puberteetti ohi. Mutta nyt pitää taistella vielä tän kanssa, Hiuksista en meinaa luopua missään nimessä pelottaa jo että joutuis ajamaan kaljuksi niinkuin 2/3 miehistä täälpäi hesassa.

Kävin muutaman päivää sitten hiusakatemiassa. Sama diagnoosi kuin muillakin. Hiusten harveneminen johtuu talipunkeista jne. Käynti maksoi 130€ ja myivät samalla 120€ purkkeja: shampoo&hoitoaine, öljy, hoitovesi ja jotain ylihintaista omega-valmistetta.

Nyt mietityttää kannattaako ottaa noita hoitoja? Jäi vähän huojauksen maku suuhun.

Ajattelin seurata vaan ohjeita ja katsoa paraneeko päänahka. Menen ehkä oikealle ihotautilääkärille.

• Hiusongelmista kärsi
        Huijattu? kirjoitti:

Kävin muutaman päivää sitten hiusakatemiassa. Sama diagnoosi kuin muillakin. Hiusten harveneminen johtuu talipunkeista jne. Käynti maksoi 130€ ja myivät samalla 120€ purkkeja: shampoo&hoitoaine, öljy, hoitovesi ja jotain ylihintaista omega-valmistetta.

Nyt mietityttää kannattaako ottaa noita hoitoja? Jäi vähän huojauksen maku suuhun.

Ajattelin seurata vaan ohjeita ja katsoa paraneeko päänahka. Menen ehkä oikealle ihotautilääkärille.

Syy miksi menin H-Akatemiaan: olen nuorehko nainen ja hiukseni ovat ohentuneet päälaelta.

Diagnoosi: talipunkki, kiteytynyttä talia, maitoyliherkkyys, stressi, hiuskuristumia, alkava pälvi.

Hoito: useita hapanhoitoja ja kaksi talipunkin häätöä kotona päänahan hierontaa 10min/päivä. Turvehoitoja, vitamiinilisiä, maidoton ruokavalio. Suositeltiin myös laseria, mutta lompakko ei enää antanut periksi (opiskelijana jouduin lainaamaan suurimman osan rahoista)

Tuotteet: turve, Redken shampoot, syväpuhdistus ja hoitoaine, Aloe Vera-neste, Hiuskapseleita (en muista nimeä), ravintolisiä Hiusakatemialta ym.

Hinta: yli 1500 euroa.

Tulokset: päänahan tilanne meni aluksi kamalan huonoksi johtuen hoidoista, nyt parin vuoden jälkeen kun olen jättänyt hoidot tilanne rauhoittunut päänahassa. Kuulin että Hiusakatemia kuulemma käyttää formaldehydiä talipunkkihäädoissä, ei ihme että herkkä päänahkani ei sitä kestänyt!
        Aloitin 1 kk sitten käyttämään Rogainea.

• öaljföaorjöfojadfoja
        Hiusongelmista kärsi kirjoitti:

Syy miksi menin H-Akatemiaan: olen nuorehko nainen ja hiukseni ovat ohentuneet päälaelta.

Diagnoosi: talipunkki, kiteytynyttä talia, maitoyliherkkyys, stressi, hiuskuristumia, alkava pälvi.

Hoito: useita hapanhoitoja ja kaksi talipunkin häätöä kotona päänahan hierontaa 10min/päivä. Turvehoitoja, vitamiinilisiä, maidoton ruokavalio. Suositeltiin myös laseria, mutta lompakko ei enää antanut periksi (opiskelijana jouduin lainaamaan suurimman osan rahoista)

Tuotteet: turve, Redken shampoot, syväpuhdistus ja hoitoaine, Aloe Vera-neste, Hiuskapseleita (en muista nimeä), ravintolisiä Hiusakatemialta ym.

Hinta: yli 1500 euroa.

Tulokset: päänahan tilanne meni aluksi kamalan huonoksi johtuen hoidoista, nyt parin vuoden jälkeen kun olen jättänyt hoidot tilanne rauhoittunut päänahassa. Kuulin että Hiusakatemia kuulemma käyttää formaldehydiä talipunkkihäädoissä, ei ihme että herkkä päänahkani ei sitä kestänyt!
        Aloitin 1 kk sitten käyttämään Rogainea.

Onko netissä blogeja Hiusakatemiassa käyneiltä?
        Löysin pari:
        http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2008/12/juuristaan-ylpe.html
        ja
        http://hiusongelmienhoitoa.blogspot.com/2011/01/hiusanalyysi-hiusakatemiassa.html

Aika samanlaisilta täällä suomi24:ssa kuulostaa nuo tutkimuksien tulokset, kuten myös yllämainituissa blogeissa.

• lalalalallalalalalla
        öaljföaorjöfojadfoja kirjoitti:

Onko netissä blogeja Hiusakatemiassa käyneiltä?
        Löysin pari:
        http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2008/12/juuristaan-ylpe.html
        ja
        http://hiusongelmienhoitoa.blogspot.com/2011/01/hiusanalyysi-hiusakatemiassa.html

Aika samanlaisilta täällä suomi24:ssa kuulostaa nuo tutkimuksien tulokset, kuten myös yllämainituissa blogeissa.

Syy: hiukset ovat ohentuneet päälaelta, (olen nainen)

Diagnoosi: kireä päänahka, talipunkki, kiteytynyttä talia, maitoyliherkkyys, stressi, hiuskuristumia

Hoito: talipunkin häätöhoidot kotona päänahan hierontaa 10min/päivä. Maidoton ruokavalio. Suositeltiin myös laseria, joissa kävinkin todella monta kertaa. Ei huomattavaa muutosta, päänahka ei tosin ollut ihan niin kireä kun olin paljon käynyt. Muttei hiuksia kuitenkaan tullut merkittävästi lisää.

Tuotteet: Redken shampoot, syväpuhdistus ja hoitoaine ym.

Hinta: yli 1100 euroa.

Tulokset: päänahka ärtyi hoidoista jonkun verran mutta sittemmin rauhoittui. Ei merkittävää muutosta hiusten paksuudessa. Eli hukkaan menivät rahani =(

• Mäyris1
        lalalalallalalalalla kirjoitti:

Syy: hiukset ovat ohentuneet päälaelta, (olen nainen)

Diagnoosi: kireä päänahka, talipunkki, kiteytynyttä talia, maitoyliherkkyys, stressi, hiuskuristumia

Hoito: talipunkin häätöhoidot kotona päänahan hierontaa 10min/päivä. Maidoton ruokavalio. Suositeltiin myös laseria, joissa kävinkin todella monta kertaa. Ei huomattavaa muutosta, päänahka ei tosin ollut ihan niin kireä kun olin paljon käynyt. Muttei hiuksia kuitenkaan tullut merkittävästi lisää.

Tuotteet: Redken shampoot, syväpuhdistus ja hoitoaine ym.

Hinta: yli 1100 euroa.

Tulokset: päänahka ärtyi hoidoista jonkun verran mutta sittemmin rauhoittui. Ei merkittävää muutosta hiusten paksuudessa. Eli hukkaan menivät rahani =(

Olen nainen, 41- vuotias.Noin 6-7 vuotta sitten kävin Hiusakatemian hoidoissa noin vuoden verran kaiken kaikkiaan.Syy miksi menin sinne oli:useita vuosia jatkunut hiusten harveneminen, lähinnä ohimoilta tuohon aikaan, erittäin vaikea seborrhea-ongelma eli päänahan ja hiusten voimakas rasvoittuminen,johon mikään ei ollut auttanut.Otin hapanhoidot,ostin turpeet,hiusvitamiinit,lopetin maidon käytön,hieroin päänahkaa ym,ym...rahaa paloi yli 1000 euroa.Tulos:hetkellinen helpotus,mutta muutaman kk jälkeen hoidoista sama ruljanssi jatkui,karmea rasvoittuminen ja hiustenlähtö.Nyt vuosien saatossa hiukset alkoivat ohentua myös päälaelta.Ennen joulua menin Matti Hannukselan vast.otolle Helsinkiin.Diagnoosi:hormonaalinen hiustenlähtö (minulla on monirakkulaiset munasarjat).Hoidoksi Spiresis kuuri 9 kk ajan ja olen aloittanut myös Rogainen.Hiusten rasvoittuminen helpottanut jo tässä ajassa,tuntuvat melkein normaaleilta. Rogainen tuloksia joutunee odottelemaan kauemmin.Kunpa olisin tämän tehnyt ennemmin kuin haaskannut rahat HA:aan.Että tällainen tapaus tämä,samantyylinen kuin muutkin.

• lalalalallalalalalla
        Mäyris1 kirjoitti:

Olen nainen, 41- vuotias.Noin 6-7 vuotta sitten kävin Hiusakatemian hoidoissa noin vuoden verran kaiken kaikkiaan.Syy miksi menin sinne oli:useita vuosia jatkunut hiusten harveneminen, lähinnä ohimoilta tuohon aikaan, erittäin vaikea seborrhea-ongelma eli päänahan ja hiusten voimakas rasvoittuminen,johon mikään ei ollut auttanut.Otin hapanhoidot,ostin turpeet,hiusvitamiinit,lopetin maidon käytön,hieroin päänahkaa ym,ym...rahaa paloi yli 1000 euroa.Tulos:hetkellinen helpotus,mutta muutaman kk jälkeen hoidoista sama ruljanssi jatkui,karmea rasvoittuminen ja hiustenlähtö.Nyt vuosien saatossa hiukset alkoivat ohentua myös päälaelta.Ennen joulua menin Matti Hannukselan vast.otolle Helsinkiin.Diagnoosi:hormonaalinen hiustenlähtö (minulla on monirakkulaiset munasarjat).Hoidoksi Spiresis kuuri 9 kk ajan ja olen aloittanut myös Rogainen.Hiusten rasvoittuminen helpottanut jo tässä ajassa,tuntuvat melkein normaaleilta. Rogainen tuloksia joutunee odottelemaan kauemmin.Kunpa olisin tämän tehnyt ennemmin kuin haaskannut rahat HA:aan.Että tällainen tapaus tämä,samantyylinen kuin muutkin.

Sama täällä. Jos nyt saisin uudestaan päättää miten tekisin niin kokeilisin ekana Rogainea ja kaikkia muita vaihtoehtoja. Vasta sen jälkeen H-Akatemiaa, koska se on varmastikin kallein vaihtoehto jos ei tietenkään hiustensiirtoja oteta huomioon.

Itselläni jäi sellainen maku että HA:n hoidot ovat ylikalliita kokeilla eikä niistä ollut kohdallani mitään hyötyä. Lompakkoni vain keveni liikaakin :( Osa H-Akatemian kampaajista oli myös aika tyrkyttäviä, olisi pitänyt ostaa joka krt vitamiineja, hoitotuotteita, turvetta ym heiltä. Osa oli mukavia.

• ieieiieieiieie
        lalalalallalalalalla kirjoitti:

Sama täällä. Jos nyt saisin uudestaan päättää miten tekisin niin kokeilisin ekana Rogainea ja kaikkia muita vaihtoehtoja. Vasta sen jälkeen H-Akatemiaa, koska se on varmastikin kallein vaihtoehto jos ei tietenkään hiustensiirtoja oteta huomioon.

Itselläni jäi sellainen maku että HA:n hoidot ovat ylikalliita kokeilla eikä niistä ollut kohdallani mitään hyötyä. Lompakkoni vain keveni liikaakin :( Osa H-Akatemian kampaajista oli myös aika tyrkyttäviä, olisi pitänyt ostaa joka krt vitamiineja, hoitotuotteita, turvetta ym heiltä. Osa oli mukavia.

Nosto

• Rogainesta apua

Ei valitettavasti ole hyviä kokemuksia Hiusakatemiasta =( Rahani vain menivät. Itse en hyötynyt heidän hoidoistaan yhtään mitenkään, eivätkä hiuskseni tuuhentuneet vaikka muutaman vuoden kävin hoidoissa ja käytin heidän tuotteitaan.

• öldjföajöf o öofjöoj

Kannattaa ensiksi kokeilla kaikkimuut vaihtoehdot, itsellänikin meni yli 1300 euroa H-akatemian hoitoihin ja aineisiin. Esim. Rogainen kokeileminen ei läheskään niin kallista kuin H-akatemian hoidot.

• Totuus hiuksista

Vain neljä ainetta Finasderidi, Dutasteride, Minoksidiili ja Ketokonatsoli vaikuttavat hiuksiin. Lisäksi hiukset voi pitää elinvoimaisen näköisinä hiuslisäravinteilla.

Kaikki muu on humpuukia. Googleta noita, jos haluat lisäteitoa.

• orjoifjsöfgkjösdoljf

Mulla auttoi Rogaine, ja olen nuorehko nainen. Turhaan kävin Hiusakatemiassa tuhlaamassa rahani, oman kokemukseni perusteella en saanut heiltä apua tilanteeseeni. Avun sain Rogainesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3250
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      96
      1488
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      52
      855
    Aihe