Tuija Lehtisen Sara ja Levottomat jalat

miminn

Joo siis. Viimeyönä luin toiseen kertaan jo kauan sitten ensimmäistä kertaa lukeneeni [email protected] ja Nottingham kesällä kello 6 -kirjat.
Jotenkin nyt kuitenkin hämmentää, kun en YHTÄÄN muista mitä kirjasarjan kolmannessa osassa, Sara ja levottomat jalat, tapahtuu.

Voiskos joku auttaa ja kertoa, nyt koeviikon aikana kun ei viitsisi mennä lainamaankaan sitä kirjaa ettei sitten kokeisiin lukeminen kärsisi. :D

7

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Siis missä järjestyksessä neljä ilmestynyttä sara kirjaa on oikeen ilmestyny? kun sain itse sellasta tietoa, et ne ois tässä järjestyksessä: asvalttisoturi, [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat.. onko järjestys oikea?

      • minä..

        oikeastaan ketju alkaa jo legendaarisesta mirkka-sarjasta. siitä edetään kirjaan kundi kesätukkainen, missä päähenkilön maaritin sisko ja mirkan pikkusisko masa ovat inttikavereita. asvalttisoturissa taas maarit ja sara ovat molemmat sivuhenkilöitä. varsinaisesti sarasta kertoo [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. ja tietysti lehtisen uusin, näihin aikoihin ilmestyvä missä olet, sara?


      • nyt olen sekaisin
        minä.. kirjoitti:

        oikeastaan ketju alkaa jo legendaarisesta mirkka-sarjasta. siitä edetään kirjaan kundi kesätukkainen, missä päähenkilön maaritin sisko ja mirkan pikkusisko masa ovat inttikavereita. asvalttisoturissa taas maarit ja sara ovat molemmat sivuhenkilöitä. varsinaisesti sarasta kertoo [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. ja tietysti lehtisen uusin, näihin aikoihin ilmestyvä missä olet, sara?

        Vilahteleeko Sara lehtisen muissakin kirjoissa? Nyt on meikä likka hukassa ja missannut koko jutun =) Miten Sara esiintyy esim. Mirkka-sarjassa?


      • minä..
        nyt olen sekaisin kirjoitti:

        Vilahteleeko Sara lehtisen muissakin kirjoissa? Nyt on meikä likka hukassa ja missannut koko jutun =) Miten Sara esiintyy esim. Mirkka-sarjassa?

        Taisin kirjoittaa vähän sekavasti, anteeksi. Sara ei siis esiinny Mirkka-sarjassa, mutta sarja ja mainitsemani kirjat liittyvät toisiinsa. Mirkan sisko Masa on sivuhenkilönä Kundi kesätukkaisessa, ja ks. kirjan päähenkilö on sivuhenkilönä Asvalttisoturissa.

        Siis kirjat joissa Sara esiintyy: Asvalttisoturi (sivuhenkilönä), [email protected], Nottingham kesällä kello 6 ja Sara ja levottomat jalat.

        Muistaakseni Laura-sarjan Laura myös lukee jossain sarjan alkupään kirjassa yhtä Sara-kirjaa, todennäköisesti [email protected].


      • jajaa
        minä.. kirjoitti:

        Taisin kirjoittaa vähän sekavasti, anteeksi. Sara ei siis esiinny Mirkka-sarjassa, mutta sarja ja mainitsemani kirjat liittyvät toisiinsa. Mirkan sisko Masa on sivuhenkilönä Kundi kesätukkaisessa, ja ks. kirjan päähenkilö on sivuhenkilönä Asvalttisoturissa.

        Siis kirjat joissa Sara esiintyy: Asvalttisoturi (sivuhenkilönä), [email protected], Nottingham kesällä kello 6 ja Sara ja levottomat jalat.

        Muistaakseni Laura-sarjan Laura myös lukee jossain sarjan alkupään kirjassa yhtä Sara-kirjaa, todennäköisesti [email protected].

        sara esiintyy myös kirjassa Kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia.
        Tuossa kirjassa on lyhyitä novelleja(?) ja muistaakseni vika(?) niistä kertoo sarasta..
        Ja se muuten mainitaan myös kirjassa Ruusumadonna, siinä kirjan päähenkilö toimii roomassa matkajohtaja, ja hänen ryhmäänsä tulee, saran täti ja eno, en muista heidän nimiiään nyt.. mutta sarastakin kirjassa puhutaan hieman..


      • minä..
        jajaa kirjoitti:

        sara esiintyy myös kirjassa Kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia.
        Tuossa kirjassa on lyhyitä novelleja(?) ja muistaakseni vika(?) niistä kertoo sarasta..
        Ja se muuten mainitaan myös kirjassa Ruusumadonna, siinä kirjan päähenkilö toimii roomassa matkajohtaja, ja hänen ryhmäänsä tulee, saran täti ja eno, en muista heidän nimiiään nyt.. mutta sarastakin kirjassa puhutaan hieman..

        Hei, noita kahta en olekaan vielä lukenut. Täytyykin huomenna poiketa kirjastoon.


    • lol

      lue wikipediasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe