Yks solmu

Kiedottuna

Vyötäisille
vasten tuntevaa
alastonta.

Paksu köysi.

Rispaantuunu
siinä
enää
yks solmu.

Hitaasti
solmu
väsyy lipuu.

Antautuu!

Odotus?
vyötäisillä elää.

Köysi rispaantunnu!

Kiertää
vyötäisellä
viimeistä kertaa.

Vapauden
linnun lennon
siiven hennon.

Onnellisuus
kauniskylkinen
lipuu.

Kauan
odottavaan syliin.

14

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Minä lähetän tervän veitsen että saat loputkin köydenrihmat poikki!

      Odotus palkitaan =)

      Kaunista

      • Ootkos koskaa nähny semmosta,
        käsivarren paksusta malinaköyttä?
        See kuules rispaantunnu , ohentunnu,
        semmosta hampuusia löysää ennää.

        Onhan see kirreelläki ollu ja
        pitäny kovasti otteessaan.
        Myrskyt hierrelleet yöt päivät,
        niin se vaan tiensä päähän tullu.

        Pakko kertoo.
        Nään tuon kuvana ja
        sanoiks sitä nyt koitin.
        Sekä piirtämäänki aloin,
        kurveja uhkeita ja just,
        tuossa kurvinmutkassa,
        siinä sen köyden,
        miten solmu aikeaa ja
        lipuuu vyötäisiltä.

        Mysteriet

        Heh nakee nauru myönnän.
        Kiitos apuun tuut, kiitos käynnistäs.

        Liisa hymysuin.


    • kaaru

      odottavaan syliin:)

      no johan solmun aukaisit
      vapauduit köydestä
      siehän taikuri olet;)

      Lumisateista maanantaita...

      • Tuommosen kuvan nään ja
        nään kuinka see paksu köysi,
        rispaantunnu ohentunnu ja
        viimeinen solmu, hitaasti aukeaa.

        Otti minut ja sitä sanoiks,
        noo enhän taikomaan osannu.
        Se vaan niin et runossaki
        itse kokee, näkee jota ei
        kuiteskaa saata toinen nähdä.

        Eikä jättänny minua rauhaan,
        nyt hahmotellu muotoja ja
        tuota köyttä, joka lopulta irtoaa.

        Nauran taikuri, kuules tänää,
        laitoin itseni tielle ja nautin,
        märkää lunta kasvoilleni suli.

        kaaru
        Syliin sitä huutoo
        siitä ensparkaisusta , siihen viimeiseen.
        rakkaus niin sitä vaan , kaikki kaipaa.
        Sinulle taikatemppuja iltaas ja kiitos, hymyy.

        Liisa koittaa kahlita narua paperille


    • Flaika

      Mä osaan tehdä kaikenlaisia solmuja, mutta yleensä niistä on vain harmia :)

      Vähän outo runo. Mä en saanut tätä auki.

      • Minäki osaan jopas umpisolmunki tehdä.
        Jaa jaa solmu ei Sinulle auennu?
        Katos väsyny ja rispaantunnu, löystynny,
        mä nään kuinka see solmu hitaasti aukee.

        Flaika

        Outo varmaanki monellekki,
        mutta kiitän kommentistas.

        Liisa kiittelee


    • lindalinda1

      ja hiukan poikkeava normaaliin tyyliisi,
      mutta ei tästä voi olla pitämättä.

      • Voimakkaasti vei katselemaan,
        tie kun ei oo suoraa,
        onneks ei oo, samoin nähdä voi,
        uskon avoimuus eteen tuo.

        lindalindal1

        Kiitän käynnistäs ja kommentistas.
        Sinulle iltaas ilonpisaroita.

        Liisa


    • veneiden nopeus sanotaan solmuissa
      10 solmua on 18 km/t
      mutta tässä on kyse jostain muusta
      veikkaan vapautuvaa erotiikkaa
      mutta se on minun näkökulma

      • Venhosen menoo, pelkät airot
        ei tuossa vauhdissa riitä.
        Solmuja niitä näköjään on ,
        moneenki ja tärkeä tarpeellinenki.

        Liekkö erotiikasta nyt kysymys,
        mutta kun niin lähellä paljasta.
        Hiersi tuo köysi,
        vois senkin kuvauksen saada.

        Vapautuminen kahlitsijasta,
        pitkään hiertäneestä kahleesta.
        Kokien linnun lennon,
        se viimeinen solmua - aukeaa!

        j.uni

        Olit ottannu hienon aiheen mukaan,
        tulis taas hetki talven solmu sulais.
        Sinulle kiitos ja hyvää herännyttä
        uutta aamua.

        Liisa hymyn lähettää


    • Minanoita

      Vaikka mie en niin kauheasti
      noista solmuista ymmärräkkään, silti
      pidin runosta jonka sen ympärille
      olet solminut =)

      • Kuhilaaks lyhteeks,
        kädet kaulalle solmittu,
        nestyykistä päähine solmittu,
        Entässss!
        Ihanin solmu RAKKAUS

        On vaan myös kipua aiheuttavia solmuja.
        Myrskyn riepolteltavissa solmussa.

        Minänoita

        Solmuista nyt tällä kertaa,
        kiitos et piipahdit.
        Hyvää vasta herännyttä päivää.
        Liisa toivottaa


    • *MURUKULTA*

      Minä pidin tästä. Liisan omalla tyylillä
      mukavasti sai jälleen pääkoppa kyytiä
      vaan aukesihan se solmu viimein,,,;)

      Kiitos tästä Liisa ja rauhaisia illan ja yön tunteja toivottelee Murukulta! :)

      • Näkynä katsellu
        ei jättänny, piti sanoiks
        näinhän se käy,
        solmu yks vaikea.

        Kahlitsija väsyy
        solmu hiljaa aukeaa
        vapaus se lento
        kahlittu kokee.

        MURUKULTA

        Ilo kun ilmestyit ja
        ajatusmaailmas kyytiä
        solmun verran sai.

        Liisa ovellaan vilkuttelee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe