Yks solmu

Kiedottuna

Vyötäisille
vasten tuntevaa
alastonta.

Paksu köysi.

Rispaantuunu
siinä
enää
yks solmu.

Hitaasti
solmu
väsyy lipuu.

Antautuu!

Odotus?
vyötäisillä elää.

Köysi rispaantunnu!

Kiertää
vyötäisellä
viimeistä kertaa.

Vapauden
linnun lennon
siiven hennon.

Onnellisuus
kauniskylkinen
lipuu.

Kauan
odottavaan syliin.

14

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Minä lähetän tervän veitsen että saat loputkin köydenrihmat poikki!

      Odotus palkitaan =)

      Kaunista

      • Ootkos koskaa nähny semmosta,
        käsivarren paksusta malinaköyttä?
        See kuules rispaantunnu , ohentunnu,
        semmosta hampuusia löysää ennää.

        Onhan see kirreelläki ollu ja
        pitäny kovasti otteessaan.
        Myrskyt hierrelleet yöt päivät,
        niin se vaan tiensä päähän tullu.

        Pakko kertoo.
        Nään tuon kuvana ja
        sanoiks sitä nyt koitin.
        Sekä piirtämäänki aloin,
        kurveja uhkeita ja just,
        tuossa kurvinmutkassa,
        siinä sen köyden,
        miten solmu aikeaa ja
        lipuuu vyötäisiltä.

        Mysteriet

        Heh nakee nauru myönnän.
        Kiitos apuun tuut, kiitos käynnistäs.

        Liisa hymysuin.


    • kaaru

      odottavaan syliin:)

      no johan solmun aukaisit
      vapauduit köydestä
      siehän taikuri olet;)

      Lumisateista maanantaita...

      • Tuommosen kuvan nään ja
        nään kuinka see paksu köysi,
        rispaantunnu ohentunnu ja
        viimeinen solmu, hitaasti aukeaa.

        Otti minut ja sitä sanoiks,
        noo enhän taikomaan osannu.
        Se vaan niin et runossaki
        itse kokee, näkee jota ei
        kuiteskaa saata toinen nähdä.

        Eikä jättänny minua rauhaan,
        nyt hahmotellu muotoja ja
        tuota köyttä, joka lopulta irtoaa.

        Nauran taikuri, kuules tänää,
        laitoin itseni tielle ja nautin,
        märkää lunta kasvoilleni suli.

        kaaru
        Syliin sitä huutoo
        siitä ensparkaisusta , siihen viimeiseen.
        rakkaus niin sitä vaan , kaikki kaipaa.
        Sinulle taikatemppuja iltaas ja kiitos, hymyy.

        Liisa koittaa kahlita narua paperille


    • Flaika

      Mä osaan tehdä kaikenlaisia solmuja, mutta yleensä niistä on vain harmia :)

      Vähän outo runo. Mä en saanut tätä auki.

      • Minäki osaan jopas umpisolmunki tehdä.
        Jaa jaa solmu ei Sinulle auennu?
        Katos väsyny ja rispaantunnu, löystynny,
        mä nään kuinka see solmu hitaasti aukee.

        Flaika

        Outo varmaanki monellekki,
        mutta kiitän kommentistas.

        Liisa kiittelee


    • lindalinda1

      ja hiukan poikkeava normaaliin tyyliisi,
      mutta ei tästä voi olla pitämättä.

      • Voimakkaasti vei katselemaan,
        tie kun ei oo suoraa,
        onneks ei oo, samoin nähdä voi,
        uskon avoimuus eteen tuo.

        lindalindal1

        Kiitän käynnistäs ja kommentistas.
        Sinulle iltaas ilonpisaroita.

        Liisa


    • veneiden nopeus sanotaan solmuissa
      10 solmua on 18 km/t
      mutta tässä on kyse jostain muusta
      veikkaan vapautuvaa erotiikkaa
      mutta se on minun näkökulma

      • Venhosen menoo, pelkät airot
        ei tuossa vauhdissa riitä.
        Solmuja niitä näköjään on ,
        moneenki ja tärkeä tarpeellinenki.

        Liekkö erotiikasta nyt kysymys,
        mutta kun niin lähellä paljasta.
        Hiersi tuo köysi,
        vois senkin kuvauksen saada.

        Vapautuminen kahlitsijasta,
        pitkään hiertäneestä kahleesta.
        Kokien linnun lennon,
        se viimeinen solmua - aukeaa!

        j.uni

        Olit ottannu hienon aiheen mukaan,
        tulis taas hetki talven solmu sulais.
        Sinulle kiitos ja hyvää herännyttä
        uutta aamua.

        Liisa hymyn lähettää


    • Minanoita

      Vaikka mie en niin kauheasti
      noista solmuista ymmärräkkään, silti
      pidin runosta jonka sen ympärille
      olet solminut =)

      • Kuhilaaks lyhteeks,
        kädet kaulalle solmittu,
        nestyykistä päähine solmittu,
        Entässss!
        Ihanin solmu RAKKAUS

        On vaan myös kipua aiheuttavia solmuja.
        Myrskyn riepolteltavissa solmussa.

        Minänoita

        Solmuista nyt tällä kertaa,
        kiitos et piipahdit.
        Hyvää vasta herännyttä päivää.
        Liisa toivottaa


    • *MURUKULTA*

      Minä pidin tästä. Liisan omalla tyylillä
      mukavasti sai jälleen pääkoppa kyytiä
      vaan aukesihan se solmu viimein,,,;)

      Kiitos tästä Liisa ja rauhaisia illan ja yön tunteja toivottelee Murukulta! :)

      • Näkynä katsellu
        ei jättänny, piti sanoiks
        näinhän se käy,
        solmu yks vaikea.

        Kahlitsija väsyy
        solmu hiljaa aukeaa
        vapaus se lento
        kahlittu kokee.

        MURUKULTA

        Ilo kun ilmestyit ja
        ajatusmaailmas kyytiä
        solmun verran sai.

        Liisa ovellaan vilkuttelee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe