Hurrikaanin laajennus

mitähän sitä

Tietääkö joku mitä Hurrikaaniin on tulossa lisää jos kerran lisärakennusta tehdään?

31

4441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole mtään missään

      On se vaan semmoinen Hurrikaani etten ole edes siellä käynyt kertaakaan.

      • mutta.

        sieltä kannataa ostaa kun saa halvalla ja uutta tavaraa,

        mutta
        melko tilavaa siellä on ollut,

        saakohan halvalla naapurista lisätilaa, ei kai tässä taloustilanteessa kukaan muuten laajenna.


      • laajennukset
        mutta. kirjoitti:

        sieltä kannataa ostaa kun saa halvalla ja uutta tavaraa,

        mutta
        melko tilavaa siellä on ollut,

        saakohan halvalla naapurista lisätilaa, ei kai tässä taloustilanteessa kukaan muuten laajenna.

        Eipä ole siellä tavaraa eikä asiakkaitakaan ja hinnatkaan eivät niin halvat ole. Ihmettelen, miten mahtaa koko pulju kannattaa.


      • Enzo Bearzot
        laajennukset kirjoitti:

        Eipä ole siellä tavaraa eikä asiakkaitakaan ja hinnatkaan eivät niin halvat ole. Ihmettelen, miten mahtaa koko pulju kannattaa.

        Kävin viime viikolla ostamassa Hurrikaanista lumentyöntimen hintaa 3,50 euroa, joten kyllä se on kannattava firma...


      • Forssa kantaa pällään
        Enzo Bearzot kirjoitti:

        Kävin viime viikolla ostamassa Hurrikaanista lumentyöntimen hintaa 3,50 euroa, joten kyllä se on kannattava firma...

        Lumentyöntimen..... ei jumalauta.... ja vain 3.50€....

        Tuohon samaan hintaan saisi varmaan lamantorjuimen ja Kiinalaisen demokraattimen..

        Tuohan on ihan varma merkki etä firma kannttaa kun myydään "lumentyöntimiä" nolla katteella.


      • Leona
        Forssa kantaa pällään kirjoitti:

        Lumentyöntimen..... ei jumalauta.... ja vain 3.50€....

        Tuohon samaan hintaan saisi varmaan lamantorjuimen ja Kiinalaisen demokraattimen..

        Tuohan on ihan varma merkki etä firma kannttaa kun myydään "lumentyöntimiä" nolla katteella.

        Olen pitkään miettinyt koska Hurrikaani joutuu lopettamaan, siihen tuskin kovin kauan menee, ei kannata sillä asiakasmäärällä.

        Ajelen usein kakkostien liittymästä toiselle tielle.
        Siinä baarissa/ravintolassa en ole koskaan nähnyt kolmea asiakasta enempää, nekin varmaan talon henkilökuntaa.
        Ei varmasti pysy pystyssä kesäänkään asti!

        Vai vielä laajentaa....?


      • LeonaPeona
        Leona kirjoitti:

        Olen pitkään miettinyt koska Hurrikaani joutuu lopettamaan, siihen tuskin kovin kauan menee, ei kannata sillä asiakasmäärällä.

        Ajelen usein kakkostien liittymästä toiselle tielle.
        Siinä baarissa/ravintolassa en ole koskaan nähnyt kolmea asiakasta enempää, nekin varmaan talon henkilökuntaa.
        Ei varmasti pysy pystyssä kesäänkään asti!

        Vai vielä laajentaa....?

        Tuskin kannattaa yöuniaan menettää ja pidempään enää miettiä kauanko jokin kauppa pysyy pystyssä, vai oletko itse samalla alalla? Pysyy tai kaatuu, mitäs se yksittäistä asiakasta kiinnostaa.

        Mielestäni on kivaa että Forssassa on kauppoja, saisi olla enemmänkin, mutta kuka tänne tulee työpaikkoja tuomaan jos kaikenmaailman leonat toivoo pelkästään epäonnea. Ihme asenne.


      • Leona
        LeonaPeona kirjoitti:

        Tuskin kannattaa yöuniaan menettää ja pidempään enää miettiä kauanko jokin kauppa pysyy pystyssä, vai oletko itse samalla alalla? Pysyy tai kaatuu, mitäs se yksittäistä asiakasta kiinnostaa.

        Mielestäni on kivaa että Forssassa on kauppoja, saisi olla enemmänkin, mutta kuka tänne tulee työpaikkoja tuomaan jos kaikenmaailman leonat toivoo pelkästään epäonnea. Ihme asenne.

        Taidat olla vähän hoopo...
        En ole toivonut huonoa menestystä Hurrikaanille, enkä myös muillekaan yrityksille.

        Näkeehän sen ja ymmärtää järjellään jokainen ettei asiakkaaton kauppa ja ravintola menesty.


      • dfgsdfgsadfasdfadf
        Leona kirjoitti:

        Taidat olla vähän hoopo...
        En ole toivonut huonoa menestystä Hurrikaanille, enkä myös muillekaan yrityksille.

        Näkeehän sen ja ymmärtää järjellään jokainen ettei asiakkaaton kauppa ja ravintola menesty.

        No ei sinussa ainakaan ennustajaeukon vikaa ole :D
        http://www.finder.fi/Rautakauppoja/Tavaratalo Hurrikaani/FORSSA/taloustiedot/1610471

        Ja taas rakentavat jotain lisää siihen..

        Ei siinä, tuo on mukava paikka asioida. Henkilökunta on aivan erilaista kuin ketjumarketeissa. Sellaista tuttavallista ja rentoa.
        Ja näyttääpä tänä päivänä asiakkaitakin riittävän! Mutta sitä se lama teettää aina, että ihmiset alkavat vähän katsomaan hintoja...


      • Anonyymi
        laajennukset kirjoitti:

        Eipä ole siellä tavaraa eikä asiakkaitakaan ja hinnatkaan eivät niin halvat ole. Ihmettelen, miten mahtaa koko pulju kannattaa.

        Olipa mukava katsoa näin kymmenen vuotta myöhemmin, miten oli parkkipaikat tupaten täynnä tänäänkin. Ehkä niille kymmenen vuotta sitten naureskeltiin, mutta eipä naureskella enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa mukava katsoa näin kymmenen vuotta myöhemmin, miten oli parkkipaikat tupaten täynnä tänäänkin. Ehkä niille kymmenen vuotta sitten naureskeltiin, mutta eipä naureskella enää!

        Taidat olla tosi tosi hämäläinen, kun olet miettinyt asiaa 10 vuotta ja jaksanut kaivaa monta vuotta sitten kommentoidun ketjun.


    • Astuja

      Totta turiset, ettei siellä paljon väkeä näy, mikä on kylläkin sääli. Hurrikaani on selvästi parempi kauppa kuin kilpailijaksi katsottava tarjoustalo, joka on mielestäni hyvälle paikalle päässyt rihkamaläjä. Vieläkään ei hinnat täsmää hyllyn ja kassan välisissä tiedostoissa. Muutenkin liike on yleisilmeeltään sekava ja sotkuinen. Viime kerralla kun poikkesin, oli lattialla melkoinen tulva, kun metanolipitoiset tuulilasinpesunestepurkit olivat vuotaneet. Eipä houkutellut tekemään minkäänlaisia hankintoja sukkien lisäksi. Niissäkin siis oli eri hinta kuin hyllyssä ja kassa tietenkään ei vaivautunut edes pahoittelemaan, mikä olisikin Forssassa jonkinsortin ihme. Säästöpörssi-aikoina homma sentään toimi ihan ok Sortohaassa. Hurrikaanista löytyy parempaa tavaraa eikä hinnatkaan tasoltaan ole juuri kovempia. Ihan vilpittömästi suosittelen kaikkia käymään vaikka kokeeksi. Eipä ole jonottamiseen kyllästyneille hullumpi käynti, uskaltaisin väittää.

    • paskaa ja rikkinäistä

      tavaraa eikä ota vastuuta teoistaan asia on menossa oikeuteen...en suosittele ostamaan sieltä ainakaan mitään kallista...niinku itse ostin mopon ja myivät rikkinäisen enkä ole saanut mitään hyvitystä...siellä vaan naureskeltiin minulle kun vaadin hyvitystä...

      • Roy Donary

        ...priimaa sekundan hinnalla?
        -Hullu!
        Sisäänvetotuotteena kolme ämpäriä eurolla ei oikein vakuuta meikäläistä.
        Jos joku muistaa vielä SäästöAitan, samanlaista pilipalihumpsishömpsisrihkamaa myyviä liikkeitä on nykysin koko maa pullollaan.
        Biltemaa ( isien tiimari ) tai joku honkkari.
        Olettaaks joku oikeesti että sieltä tarttuu haaviin jotain ainutlaatuista?
        Vielä tänäänkin?
        Kauppiashan on aina tyhmä. Se ei koskaan kuseta fiksua kuluttajaa ja myy persnetolla läjän ensiluokkaisia tuotteita joista asiakas vielä kuolinvuoteellankin hehkuttaa perikunnalle.
        Mistähän se kaupan kate oikein syntyy?
        Hyvästä tahdosta?
        Eiköhän ylihinnoittelu kumminkin oo siihen tuotteen laatuun nähden jonkinmoinen mittari? Yhä?


      • ja katin kontit

        Joopa joo, kakkia sulla varmaan löytyy housuista. Ei sitä tarvitse enää mistään ostaa.


    • aihe poikkeaa

      kysymyksen aloittaja ei kysynyt kuinka paska kauppa hurrikaani on..

      ja sen verran voin kertoa että kyllä maculassa asiakkaita riittää,voitte täällä väitellä ihan mitä tykkäätte.

      • kuin paska

        heh heh heh


      • paskapää111
        kuin paska kirjoitti:

        heh heh heh

        onneks just sinä et käy siellä.. maailma vähän parempi paikka..


      • hyvä että
        paskapää111 kirjoitti:

        onneks just sinä et käy siellä.. maailma vähän parempi paikka..

        juntit tuntuu ees käyvän...


      • Kiova
        hyvä että kirjoitti:

        juntit tuntuu ees käyvän...

        Itse olen käynyt 2 kertaa kyseisessä kaupassa ja todettakoon myös, että kummallakaan kerralla kaupassa ei hirveästi ollut porukkaa.. No ei se minua häirinnyt, koska silloin harvoin kun käyn tavarakaupassa, käyn siellä ostamassa tarvitsemiani tavaroita, enkä tutkimassa paljonko siellä on ihmisiä. Molemmilla kerroilla sain tarvitsemani työkalut, jotka toimivat edelleen. Itselleni on jäänyt kaupasta hyvä maku suuhun ja toivoisin, että kauppa pysyisi pystyssä vielä kesää pidemmälle...


    • ei tietoa mutta

      kyllähän Forssassa olisi hyvä olla kilpailua monissakin tuotteissa. Tarjoustalossa ja Hurrikaanissa varmaan käydään siksi, että rautakauppoja on vain yksi, joka on hinnoitellut kaiken sen mukaisesti.

      Olen joskus päässyt vilkaisemaan rautakaupan ostohintoja. Missään tuotteessa voitto ei ollut alle viisikymmentä prosenttia.

      Hurrikaanissa ja Tarjoustalossa on ollut positiivista, ettei ole tarvinnut jonotella kassalla. Toivottavasti molemmat pysyvät Forssassa jatkossakin.

      • hurri klaani

        Kauppa alkoi käydä kun älysi ruveta mainostamaan Seutusanomissa. Sitä ennen oli hiljaista mutta nyt käy kuulemma porukkaa kauempaakin.


    • napinaanapi

      forssalaiset on niiiiin ihanan negatiivisia. hankkikaa elämä.

    • tarjoushaukka

      Hurrikaani on hyvä kauppa.
      Olen kanta-.asiakas
      Hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta.

      • Hurrikaani, ok

        hurrikaani on forssan paras ja edullisin kauppa monella alueella.
        kaikki hinnat ovat luotettavia, ei tartte muualta käydä katsomassa.

        paljon on omaa kiinantilausta ja hintaa vain vähän enemmän kuin itse kiinasta tilatessa ja kaupasta ostetun saa varmasti tavaran heti ja on takuu.

        .
        taitaa moittijat olla kilpailijakaupan asiakkaita, muuta selitystä en keksi.
        .


      • Aika paljon
        Hurrikaani, ok kirjoitti:

        hurrikaani on forssan paras ja edullisin kauppa monella alueella.
        kaikki hinnat ovat luotettavia, ei tartte muualta käydä katsomassa.

        paljon on omaa kiinantilausta ja hintaa vain vähän enemmän kuin itse kiinasta tilatessa ja kaupasta ostetun saa varmasti tavaran heti ja on takuu.

        .
        taitaa moittijat olla kilpailijakaupan asiakkaita, muuta selitystä en keksi.
        .

        Olen asioinut, Hurrikaanissa. Monesti, kun tulee vieraita Keski-Suomesta, käydään aina tarkistamassa Hurrikaanin tarjonta. Aina on myös tullut jotain hankittua. OK kauppa.


      • gfgsdfasfadsf
        Hurrikaani, ok kirjoitti:

        hurrikaani on forssan paras ja edullisin kauppa monella alueella.
        kaikki hinnat ovat luotettavia, ei tartte muualta käydä katsomassa.

        paljon on omaa kiinantilausta ja hintaa vain vähän enemmän kuin itse kiinasta tilatessa ja kaupasta ostetun saa varmasti tavaran heti ja on takuu.

        .
        taitaa moittijat olla kilpailijakaupan asiakkaita, muuta selitystä en keksi.
        .

        hurrikaanin oma bonusjärjestelmä on selkeästi parempi kuin vaikka hämeenmaan. prosentit nousee nopeasti, joten kortista jotain hyötyykin.

        tosin kyllä nämä kortit aivan perseestä loppupeleissä on. se alennus on hintoihin sisällytetty eikä tuollainen järjestelmäkään ilmainen ole ylläpitää.
        paras systeemi on lidlissä. hinta on kaikille sama ja alennus tulee jo kassalla.
        mutta olemassa olevista hurrikaanin systeemi on paras.


    • Anonyymi

      Hurrikaanissa kannattaa jokaisen käydä pari kertaa jotta huomaa kuinka hyvä kauppa on.
      Jokaisen miehen kannattaa käydä Dressmannissa jotta ei tarvi myöhemmin katua.

    • Anonyymi

      Hurrikaani on paras ootte tyhmiä kaikki ketkä väittää et se on huono joukkue voitti mestaruudenkin tänävuonna

    • Anonyymi

      Paljon mestaruuksia

    • Anonyymi

      Joko se Vorssaankin laajeni? Kelpo palloilua kelpo hallissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe