Lähdetkö lenkille?

kaaru

istut edessäni
yritän keskittyä sanomaasi
näen vain silmäsi
joille en halua tuottaa tuskaa

hiukset joita haluan pörröttää
otsa jota haluan silittää

huulet jotka haluan
avata ja suudella ne
rakkauden yöhön mustaan

rintasi, jonka turvaan
haluan painaa pääni
ja tuntea sydämesi sykkeen

elämän

miehiset kädet
joiden haluan liikkuvan
kiihkeinä vartalollani

havahdun

kysyt minulta jotain

punastellen pyydän
anteeksi

sanos uudestaan
kysymyksesi

ja Sinä et huomannut mitään

pyydän Sinua
nyt kaverikseni lenkille
syvälle metsään
minne uteliaat katseet
eivät ylety

lähdetkö?

10

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos lenkille lähtis,
      see ois silloo lumottu tie.
      Sais elävän kävelykepin,
      käden lämpivän ja niin tuntevan.

      Silloo vaan pitäs kuiteskii,
      hillitä kaikki tunteet.
      Jos koko ajan tekis mieli,
      halii suukotella, taitais olla,
      kiusaustentie, tiellä vaihtoaskelia,
      näkyis pitkin matkaa.

      kaaru
      Nyt selkeitä kevään merkkejä,
      runossas oii sielä jo kohta kukkii.
      Kaveriks hmmm, kävelylle iltasella,
      uteliaisuus myönnän se ahdistaa.

      Liisa on nyt kuules villillä päällä.
      Ihanaa uskaltaa kysyä, jospa määki kysäsen.

      • kaaru

        Liisa villiintynyt
        mutta vaikenen;)

        Kiitos Liisa
        todella upeasta
        vastarunosta:)))


    • Miekko

      Hmm... Näemmä pystyt olemaan kahdessa paikassa (tai paremminkin tilanteessa) samaan aikaan ihan kahdenkeskisessäkin jutussa.

      Tämä oli hyvä, hauskakin. Toivottavsti tästä tilanteesta päästään vielä sen toimintaa enemmän sisältävän todellisuuden pyörteisiin.

      Jäin miettimään tuota alussa mainittua tuskaa, toi hivenen tummaa sävyä tähän runoon...

      • kaaru

        ...niin, että rakastuneella nuo ajatukset harhailee
        ja eikä toinen sitä välttämättä ymmärrä/näe.

        Ei auta muu kuin pyytää sitten lenkille, saa sitä yhdessäoloa pitemmäksi.

        Joskus tuo arki menee näin;)


    • Minanoita

      Olipas huikea runo sinulta,
      mutta valitettavasti minun
      on pakko kieltäytyä lenkkeily
      kutsustasi koska täähän on
      tarkuutettu Miähelle??

      Siis onkos parveke ansa
      lauennut TÄH????

      Terkuin: Ei toki utelias, pelkästään
      tiedonhaluinen Noits(viheltelee)

      • kaaru

        Huuleni ovat sinetöidyt
        eipäs ny udella

        mutta lenkille kyl
        voin kanssasi joskus
        lähteäkkin, voisit
        ottaa sen kamerasi
        sit mukaan.

        Missäs mulla muuten on parveke, kysyn vaan:)))


    • *MURUKULTA*

      Woe pihkura, minähän kävin jo! :)) Vaan eipä tainnut minua tuo kutsu koskeakaan,,
      kukahan lie on hän jota halajat mukaan, jotain erikoista se varmasti on, se on selvä!
      Ihanasti 'puhuttelet' vastapäistä henkilöä, näen tämän filminä missä kuvat menevät utuisenpehmesästi limittäin, vaihtuen ja kamera samalla pyörii, ympärillä liike ja pehmeä vaikutelma sanoille.
      kunnes,,,kuva pysähtyy ,,herätys tähän maailmaan.. Niin aina *voih huokaus*..
      Ei herätä vielä, eihän,, oikeestaan lähdetään katseleen mukavia kuvia lisää, vai mittee! :)

      • kaaru

        ...toistaiseksi vain haaveita, kyllä joskus elettykin. Mutta haluais elää vielä noita hetkiä uudelleen, rupee tää kevät taas herättämään talviunesta;)

        Ai lenkkeily alkanut, tuus hakeen minutkin lenkille, olen nyt niin laiska sen suhteen:)))


    • tomppa2006

      ...rakkauden aiheuttavan hajamielisyyttä...

      Kaunista lyriikkaa, erittäin mukava ja hieno runo. Lukunautinnosta tahdon kiittää.

      • kaaru

        ...rakkaus tekee välillä ihan "höperöksi" ja kun se sit ehkä loppuu ja luulee kuolevansa, niin kas sama uudestaan hetken päästä eli ei sitä koskaan viisastu:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe