Häpeän elämääni tällä hetkellä niin paljon, että piiloudun ihmisiltä. Olen kolmekymppinen, naimaton ja lapseton. Miehestä ei ole tietoakaan. Olen hyvin tyytymätön elämääni, en edes haluaisi elää sitä. Teen pätkätöitä ja välillä on työttömyyskausia kuten nyt. Kaupunki, jossa asun, ei tarjoa riittävästi tähän aikaan vuodesta alani töitä (syy ei ole kuitenkaan lama).
Olen siis yksinäinen, lapseton ja työtön. Kaikkea mitä mitä en ikinä haluaisi olla tässä iässä. Tahtoisin ottaa yhteyttä facebookin kautta vanhoihin tuttuihin ja kuulla mitä heille kuuluu mutten halua kertoa itsestäni mitään. Haluaisin kutsua joitain tuttavia kylään mutta hävettää kertoa mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu eli ei mitään hyvää.
Tahtoisin eroon tästä ehkä tyhmästäkin häpeästä mutten osaa karistaa tätä tunnetta pois päältäni. Ideoita?
häpeän
3
938
Vastaukset
- ...vika....
...vaikka olenkin sinua hiukan nuorempi, asenteeseen 180 asteen käännös? naimaton ja lapseeton, entäs sitten? sinua ei estää mikään menemästä minne tuuli vie ( muuta kuin se pätkätyö silloin ku sattuu olemaan töitä) sellaista vapautta on vaikea saada kun on perhe jne.
pärjäät omillasi etkä ole kenestäkään riippuvainen, miten se voisi olla huono asia?
en nyt ainakaan suosittele valehtelemaan/peittämään omaa tilanettasi mitenkään... ole vaan ylpeä siitä kaikesta mitä sinulla on :) kyllä ne sellaset ihmiset ymmärtää tilanteesi jotka ovat sen arvoisia!
pää pystyyn ja menoks! - ole hävettävää!!
Olen itse myös kolmekymppinen lapseton sinkku. Nautin elämästäni tällä hetkellä! Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan niinkuin itse haluan. Aloitin vasta opiskelemaan uudelleen. Sinulla on kuule koko elämä edessä. Nauti elämästäsi! Ajattelpa jos olisit onnettomassa avioliitossa ja hoitaisit väsyneenä jotain rääkyvää kakaraa. Monet ovat kateellisia meille. Ei muuta kuin uusia tavoitteita ja haaveita kohti!
- mitättömästä!
Kun elämässä sotkeuduin oikeasti hävettäviin ja kaduttaviin asioihin, olen kaiholla muistellut aikaa.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toi oikeasti hävettävää ja kaduttavia asioita, olen kaiholla muistellut aikaa, jolloin ei ollut mitään hävettävää, vain yksinäisyys ja ujous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381870
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449