häpeän

elämääni!

Häpeän elämääni tällä hetkellä niin paljon, että piiloudun ihmisiltä. Olen kolmekymppinen, naimaton ja lapseton. Miehestä ei ole tietoakaan. Olen hyvin tyytymätön elämääni, en edes haluaisi elää sitä. Teen pätkätöitä ja välillä on työttömyyskausia kuten nyt. Kaupunki, jossa asun, ei tarjoa riittävästi tähän aikaan vuodesta alani töitä (syy ei ole kuitenkaan lama).

Olen siis yksinäinen, lapseton ja työtön. Kaikkea mitä mitä en ikinä haluaisi olla tässä iässä. Tahtoisin ottaa yhteyttä facebookin kautta vanhoihin tuttuihin ja kuulla mitä heille kuuluu mutten halua kertoa itsestäni mitään. Haluaisin kutsua joitain tuttavia kylään mutta hävettää kertoa mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu eli ei mitään hyvää.

Tahtoisin eroon tästä ehkä tyhmästäkin häpeästä mutten osaa karistaa tätä tunnetta pois päältäni. Ideoita?

3

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vika....

      ...vaikka olenkin sinua hiukan nuorempi, asenteeseen 180 asteen käännös? naimaton ja lapseeton, entäs sitten? sinua ei estää mikään menemästä minne tuuli vie ( muuta kuin se pätkätyö silloin ku sattuu olemaan töitä) sellaista vapautta on vaikea saada kun on perhe jne.

      pärjäät omillasi etkä ole kenestäkään riippuvainen, miten se voisi olla huono asia?

      en nyt ainakaan suosittele valehtelemaan/peittämään omaa tilanettasi mitenkään... ole vaan ylpeä siitä kaikesta mitä sinulla on :) kyllä ne sellaset ihmiset ymmärtää tilanteesi jotka ovat sen arvoisia!

      pää pystyyn ja menoks!

    • ole hävettävää!!

      Olen itse myös kolmekymppinen lapseton sinkku. Nautin elämästäni tällä hetkellä! Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan niinkuin itse haluan. Aloitin vasta opiskelemaan uudelleen. Sinulla on kuule koko elämä edessä. Nauti elämästäsi! Ajattelpa jos olisit onnettomassa avioliitossa ja hoitaisit väsyneenä jotain rääkyvää kakaraa. Monet ovat kateellisia meille. Ei muuta kuin uusia tavoitteita ja haaveita kohti!

      • mitättömästä!

        Kun elämässä sotkeuduin oikeasti hävettäviin ja kaduttaviin asioihin, olen kaiholla muistellut aikaa.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toi oikeasti hävettävää ja kaduttavia asioita, olen kaiholla muistellut aikaa, jolloin ei ollut mitään hävettävää, vain yksinäisyys ja ujous.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe