häpeän

elämääni!

Häpeän elämääni tällä hetkellä niin paljon, että piiloudun ihmisiltä. Olen kolmekymppinen, naimaton ja lapseton. Miehestä ei ole tietoakaan. Olen hyvin tyytymätön elämääni, en edes haluaisi elää sitä. Teen pätkätöitä ja välillä on työttömyyskausia kuten nyt. Kaupunki, jossa asun, ei tarjoa riittävästi tähän aikaan vuodesta alani töitä (syy ei ole kuitenkaan lama).

Olen siis yksinäinen, lapseton ja työtön. Kaikkea mitä mitä en ikinä haluaisi olla tässä iässä. Tahtoisin ottaa yhteyttä facebookin kautta vanhoihin tuttuihin ja kuulla mitä heille kuuluu mutten halua kertoa itsestäni mitään. Haluaisin kutsua joitain tuttavia kylään mutta hävettää kertoa mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu eli ei mitään hyvää.

Tahtoisin eroon tästä ehkä tyhmästäkin häpeästä mutten osaa karistaa tätä tunnetta pois päältäni. Ideoita?

3

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vika....

      ...vaikka olenkin sinua hiukan nuorempi, asenteeseen 180 asteen käännös? naimaton ja lapseeton, entäs sitten? sinua ei estää mikään menemästä minne tuuli vie ( muuta kuin se pätkätyö silloin ku sattuu olemaan töitä) sellaista vapautta on vaikea saada kun on perhe jne.

      pärjäät omillasi etkä ole kenestäkään riippuvainen, miten se voisi olla huono asia?

      en nyt ainakaan suosittele valehtelemaan/peittämään omaa tilanettasi mitenkään... ole vaan ylpeä siitä kaikesta mitä sinulla on :) kyllä ne sellaset ihmiset ymmärtää tilanteesi jotka ovat sen arvoisia!

      pää pystyyn ja menoks!

    • ole hävettävää!!

      Olen itse myös kolmekymppinen lapseton sinkku. Nautin elämästäni tällä hetkellä! Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan niinkuin itse haluan. Aloitin vasta opiskelemaan uudelleen. Sinulla on kuule koko elämä edessä. Nauti elämästäsi! Ajattelpa jos olisit onnettomassa avioliitossa ja hoitaisit väsyneenä jotain rääkyvää kakaraa. Monet ovat kateellisia meille. Ei muuta kuin uusia tavoitteita ja haaveita kohti!

      • mitättömästä!

        Kun elämässä sotkeuduin oikeasti hävettäviin ja kaduttaviin asioihin, olen kaiholla muistellut aikaa.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toi oikeasti hävettävää ja kaduttavia asioita, olen kaiholla muistellut aikaa, jolloin ei ollut mitään hävettävää, vain yksinäisyys ja ujous.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe