häpeän

elämääni!

Häpeän elämääni tällä hetkellä niin paljon, että piiloudun ihmisiltä. Olen kolmekymppinen, naimaton ja lapseton. Miehestä ei ole tietoakaan. Olen hyvin tyytymätön elämääni, en edes haluaisi elää sitä. Teen pätkätöitä ja välillä on työttömyyskausia kuten nyt. Kaupunki, jossa asun, ei tarjoa riittävästi tähän aikaan vuodesta alani töitä (syy ei ole kuitenkaan lama).

Olen siis yksinäinen, lapseton ja työtön. Kaikkea mitä mitä en ikinä haluaisi olla tässä iässä. Tahtoisin ottaa yhteyttä facebookin kautta vanhoihin tuttuihin ja kuulla mitä heille kuuluu mutten halua kertoa itsestäni mitään. Haluaisin kutsua joitain tuttavia kylään mutta hävettää kertoa mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu eli ei mitään hyvää.

Tahtoisin eroon tästä ehkä tyhmästäkin häpeästä mutten osaa karistaa tätä tunnetta pois päältäni. Ideoita?

3

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vika....

      ...vaikka olenkin sinua hiukan nuorempi, asenteeseen 180 asteen käännös? naimaton ja lapseeton, entäs sitten? sinua ei estää mikään menemästä minne tuuli vie ( muuta kuin se pätkätyö silloin ku sattuu olemaan töitä) sellaista vapautta on vaikea saada kun on perhe jne.

      pärjäät omillasi etkä ole kenestäkään riippuvainen, miten se voisi olla huono asia?

      en nyt ainakaan suosittele valehtelemaan/peittämään omaa tilanettasi mitenkään... ole vaan ylpeä siitä kaikesta mitä sinulla on :) kyllä ne sellaset ihmiset ymmärtää tilanteesi jotka ovat sen arvoisia!

      pää pystyyn ja menoks!

    • ole hävettävää!!

      Olen itse myös kolmekymppinen lapseton sinkku. Nautin elämästäni tällä hetkellä! Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan niinkuin itse haluan. Aloitin vasta opiskelemaan uudelleen. Sinulla on kuule koko elämä edessä. Nauti elämästäsi! Ajattelpa jos olisit onnettomassa avioliitossa ja hoitaisit väsyneenä jotain rääkyvää kakaraa. Monet ovat kateellisia meille. Ei muuta kuin uusia tavoitteita ja haaveita kohti!

      • mitättömästä!

        Kun elämässä sotkeuduin oikeasti hävettäviin ja kaduttaviin asioihin, olen kaiholla muistellut aikaa.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toi oikeasti hävettävää ja kaduttavia asioita, olen kaiholla muistellut aikaa, jolloin ei ollut mitään hävettävää, vain yksinäisyys ja ujous.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe