häpeän

elämääni!

Häpeän elämääni tällä hetkellä niin paljon, että piiloudun ihmisiltä. Olen kolmekymppinen, naimaton ja lapseton. Miehestä ei ole tietoakaan. Olen hyvin tyytymätön elämääni, en edes haluaisi elää sitä. Teen pätkätöitä ja välillä on työttömyyskausia kuten nyt. Kaupunki, jossa asun, ei tarjoa riittävästi tähän aikaan vuodesta alani töitä (syy ei ole kuitenkaan lama).

Olen siis yksinäinen, lapseton ja työtön. Kaikkea mitä mitä en ikinä haluaisi olla tässä iässä. Tahtoisin ottaa yhteyttä facebookin kautta vanhoihin tuttuihin ja kuulla mitä heille kuuluu mutten halua kertoa itsestäni mitään. Haluaisin kutsua joitain tuttavia kylään mutta hävettää kertoa mitä elämääni tällä hetkellä kuuluu eli ei mitään hyvää.

Tahtoisin eroon tästä ehkä tyhmästäkin häpeästä mutten osaa karistaa tätä tunnetta pois päältäni. Ideoita?

3

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vika....

      ...vaikka olenkin sinua hiukan nuorempi, asenteeseen 180 asteen käännös? naimaton ja lapseeton, entäs sitten? sinua ei estää mikään menemästä minne tuuli vie ( muuta kuin se pätkätyö silloin ku sattuu olemaan töitä) sellaista vapautta on vaikea saada kun on perhe jne.

      pärjäät omillasi etkä ole kenestäkään riippuvainen, miten se voisi olla huono asia?

      en nyt ainakaan suosittele valehtelemaan/peittämään omaa tilanettasi mitenkään... ole vaan ylpeä siitä kaikesta mitä sinulla on :) kyllä ne sellaset ihmiset ymmärtää tilanteesi jotka ovat sen arvoisia!

      pää pystyyn ja menoks!

    • ole hävettävää!!

      Olen itse myös kolmekymppinen lapseton sinkku. Nautin elämästäni tällä hetkellä! Olen täysin vapaa menemään ja tulemaan niinkuin itse haluan. Aloitin vasta opiskelemaan uudelleen. Sinulla on kuule koko elämä edessä. Nauti elämästäsi! Ajattelpa jos olisit onnettomassa avioliitossa ja hoitaisit väsyneenä jotain rääkyvää kakaraa. Monet ovat kateellisia meille. Ei muuta kuin uusia tavoitteita ja haaveita kohti!

      • mitättömästä!

        Kun elämässä sotkeuduin oikeasti hävettäviin ja kaduttaviin asioihin, olen kaiholla muistellut aikaa.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toi oikeasti hävettävää ja kaduttavia asioita, olen kaiholla muistellut aikaa, jolloin ei ollut mitään hävettävää, vain yksinäisyys ja ujous.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1870
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      609
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe