Miten kestää häpeä, jos...

Päin peetä kaikki

joutuu keskeyttämään intin. Ollu suunnilleen koko ajan kipeenä. Jääny jälkeen ja ulalla koko hoidosta. Nytkin kipeenä, kuumeessa.

Lekuri väläytti, et saatan joutua veks siks, että polvissa vika, joka paranee iän myötä. Entä jos ei? V;ttaa tulla takas. Tää on niin sairasta touhua.

4

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on?

      Ei kukaan välitä jos saat vapautuksen. Ja jos välittää niin he ovat sairaampia kuin sinä, ainakin henkisesti.

    • almasty

      Sulla on vaan fyysistä vikaa niin eihän siitä mitään häpeää koidu.Voihan sitä joku pöljä joskus höpöttää että pääsi takia jouduit ulos.Mutta täysipäisenä ihmisenä sinun olemuksesikin jo kumoaa sellaiset puheet joten ota ihan iisisti.

    • c-mies

      ei kestäny intissä ja tulin maitojunalla pois c-paperi kädessä.
      Sen jälkeen ei isäukko enää tunnustanut minua omaksi pojaksi,sai hävetä silmät päästään kuulemma ja ukki-vainaakin kääntyy kuulemma haudassaan.
      Näin täällä lapualla,jos ei inttiä käy perkele!

      • Joku newbie

        Lähdin inttiin, kun olin 24 ja pienen lapsen isä.
        Olin aika intoa täynnä ja muuten positiivisellä mielellä varustautunut koko hommaan, mutta voi vittu kun pelipaikalle pääsi, niin totesin het kättelyssä, että tää ei ole tosiaankaan meikän hommaa. Jos olisin mennyt nuorempana, niin asiaa olis ehkä ollut toinen, mutta kun alikessut sattuivat olemaan useamman vuoden nuorempia, puolet päätä lyhkäsempiä ja kaikki hirveällä pätemisen tarpeella varustettuja pelleilijöitä, joita oli suurella todenäköisyydellä aavistyksen verran kiusattu ennen palvelukseen astumista, muutti meikän mielenkiinnon tyystin koko touhua kohtaan. Tuvan alikessu todisti alkumetreillä suoraan tyhmyytensä, kun alkoi nostamaan huonoa egoansa, yhden 190 pitkän ja yli sadan kilon massan omaavalle, friskiin kuntoon reenanneelle tupakaverille, huutamalla hänelle, kun oli ylävartalo paljaana vaatteiden vaihton aikana, että "täällähän on joku bodariki tuvassa!" "Ookko omasta mielestäs kovakin jätkä?!?!?"
        Mun teki mieli kysyä tältä pelleltä rysäkepin muodot omaavalta alikessulta, että onko itsesuojeluvaisto tuntematon käsite sinulle, vai ootko muuten vaan uuno?
        No omalta kannalta leikki loppu lyhyeen, kun lääkärintarkastuksessa ilmoitin omaavani tästälähtien hyvin pahan auktoriteettiongelman nykyisiä lähimpiä esimiehiäni kohtaan, että ihan heidän, sekä minun etujeni kannalta olisi järkevää tehdä tarpeelliset paperit, että voin siirtyä takaisin tosielämän arkeen, mahdollisimman nopeasti..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe