Hei kaikille.
Ostin kauko-ohjattavan koulutuspannan kultaisellenoutajalle. Kyseessa on siis aanimerkilla ja varinalla toimiva panta. Olisikos kenellakaan antaa hyvia vinkkeja sen kayttoon?
kauko-ohjattava koulutuspanta
10
3208
Vastaukset
- käyttöohjetta
Käyttöohjeen pitäisi olla paketin mukana. Eiköhän siitä jotain selviä vaikka olis vasemmankielinen tekstitys.
En tunne laitetta mutta luulen että kuuluu samaan sarjaan kuin sitruunapanta ja muut härpättimet: Näin koiranomistajia kusetetaan!!!
Eipä tainnut entisajan luolamiehillä, jotka suden meille kesytti, olla mitään koulutuspantoja.- :-)
Eipä tainnut entisaikojen luolamiehet susia kesyttää, vaan sudet tais itse tulla entisaikojen luolamiesten luokse ja kesyyntyä siinä sivussa ihan itse. Sudet saivat sapuskan tähteitä ja luolamiehet vahtielikoita. Muunlaista koulutuskäyttöä niille koiraantuneille susille keksittiin vasta vuosituhansien päästä..
- niinpä niin
:-) kirjoitti:
Eipä tainnut entisaikojen luolamiehet susia kesyttää, vaan sudet tais itse tulla entisaikojen luolamiesten luokse ja kesyyntyä siinä sivussa ihan itse. Sudet saivat sapuskan tähteitä ja luolamiehet vahtielikoita. Muunlaista koulutuskäyttöä niille koiraantuneille susille keksittiin vasta vuosituhansien päästä..
Jepjep, mutta ajatteles kuin pitkälle oltasiin päästy koirien koulutuskulttuurissa jos niillä olis ollut jo silloin kaikki nää vehkeet ja härpättimet?
Kyllä ois luolamies ollut onnessaan kun olis saanut laitettua pannan sujen kaulaan ja siitä vaan naps-naps, ja sudet olis tanssinut käskystä ripaskaa...
- ...
Toivottavasti työskentelet autisminkirjoon kuuluvien ihmisten parissa. Kauko-ohjattava vibra olisi tehokaas keino tehdä työtä, antaa asitiärsykkeitä ja samalla kasvattaa. "Teit tuon hienosti, tästä saat värinää..."
Mutta onko koirallasikin aistipoikkeamia vai miksi haluat tarjota sille aistituntemuksia? - venttipentti
Se on sellainen tietokoneeseen liitettävä ja sen kautta ohjelmoitava, kuten navigaattoritkin. Voihan sitä käyttää suoraan laitteestakin mutta se on hankalaa.
Tuo mun malli on aika hyvä, siinä on suomenkielikin mukana ja lisäksi siihen saa netistä ladattua lisäkäytöksiä. Itsekin voi ohjelmoida mutta en ole vielä perehtynyt siihen. Vakioasetuksilla panta kouluttaa ainakin kaikki tokon alokasluokan liikkeet ja lisäksi joitan perusjuttuja kuten: kieri, anna tassu, kuole, kumarra, ryömi ja hyppää voltti. Tuo viimeinen ei kyllä toimi kunnolla rotikan kanssa vaan se on ikäänkuin puolivoltti kerien.
Hyvä peli kuitenkin, suosittelen kaikille. Aamulla laitoin sen koiran kaulaan ja laitoin ohjelman päälle niin illalla päästiin jo tekemään samoja juttuja kentälle.- ...
...pistooli tuohon kuolemisen opettamiseen. Ei tarvitse silloinkaan kävellä koiran luo, vaan toimii kuin kaukosäätimellä, eikä ole rodusta kiinni.
- huhuhuh
... kirjoitti:
...pistooli tuohon kuolemisen opettamiseen. Ei tarvitse silloinkaan kävellä koiran luo, vaan toimii kuin kaukosäätimellä, eikä ole rodusta kiinni.
toivottavasti et maksanut itseäsi kipeeksi siitä..kaikkea sitä kuulee...
täytyy varmaan ite hankkia tuollainen niin saan omasta kultaisesta tokovalion jo vuoden loppuun mennessä...:o - -Milla-
Niin, siis tämähän oli vitsi? Olihan?
Eli siis panta kouluttaa koiralle kaiken maailman temppuja! Ja liitetään tietokoneesen? BUAAAHHHAAAHHHH!!!!!
Ihan oikeesti, Pentti, jos ei ole kyse ihan vaan vitsistä, niin ota hyvä ihminen yhteyttä vaikka paikalliseen koirakouluttajaan/psykologiin! Saatat jopa saada jokusen toimivan vinkin sinun ja koirasi arkeen.
Joo, tästä sai ihan mukavat naurut! Ja sehän ei toki ole vaarallista! - millateeseen
-Milla- kirjoitti:
Niin, siis tämähän oli vitsi? Olihan?
Eli siis panta kouluttaa koiralle kaiken maailman temppuja! Ja liitetään tietokoneesen? BUAAAHHHAAAHHHH!!!!!
Ihan oikeesti, Pentti, jos ei ole kyse ihan vaan vitsistä, niin ota hyvä ihminen yhteyttä vaikka paikalliseen koirakouluttajaan/psykologiin! Saatat jopa saada jokusen toimivan vinkin sinun ja koirasi arkeen.
Joo, tästä sai ihan mukavat naurut! Ja sehän ei toki ole vaarallista!retkuun lankesit. Tokihan tämä oli pelkkä vitsonen, älä epäile.
Mutta aamukaffet sain minäkin väärään kurkkuun kun tota pentin tekstiä luin. Niin magiat oli naurut.
Jos nauru pidentää ikää, niin elän takuulla yli satavuotiaaksi...
- mie oon Helsinkgistä
Näillä sivustoilla ei kyllä saa mitään asiallisia vastauksia.Täysin pimeetä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847