Hei, onko ko paikassa auringonottoilma maaliskuun lopulla? Jos ei niin, mikäköhän suht edullinen paikka olisi suositeltavampi?
costa del sol, lämmintä
1
407
Vastaukset
- Tapas-Papa
Kun aurinko paistaa, lämmintä riittää. Mutta merivesi voi vielä tuntua kalsealta.
Ainoa kylmä asia, josta itse pidän on samppanja tai Cava, eli en ole kovin karski. Siksi aloitan Espanjan uintikauden (meressä) vasta toukokuussa.
Mutta soolbäriä voi ottaa Costa del Solilla vaikka joulukuussa. Eli aina, kun paistaa. Ja aina paistaa.
Mutta silti harkitsisin Espanjassa upeaa pohjoisrannikkoa. Kylmempi mutta kauniimpi. Ja kompromissina Costa Blanca - Denia, Moraira, Calpe, Altea...
Espanjassa on valinnan varaa. Costa del Sol on massaturismia, Costa Blanca aikuisempaan makuun, Kantabria ja Asturias hienostuneempaan makuun!
Ja aina suosittelen tutustumaan suomalaisten tekemään Espanjan luontoreittioppaaseen, jossa voi vertailla maisemia ja tunnelmia:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598