Potilas on -86 Polonen, jossa -90 mallinen vaihtopannu (1.3). Ongelmana on jäähdytysnesteen lämmöt (tai liian optimistinen lämpömittari .?) Oireet ilmaantuivat aivan yllättäen, eli lämmöt tapissaan mittarin mukaan, eikä flekti lähtenyt pyörimään. Testasin, että flekti pelaa kun antaa suoraan sille virtaskaa. Lähtee myös päälle kun lämmittää syylärin kupeessa olevaa anturia. Tähän mennessä uusittu:
-flektin lämpökytkin
-mittarin anturi (vieressä toinen samannäköinen, jonka tarkoitusta en tiedä, nyt vaihdetun anturin varmistin että on mittarille)
-vesipumppu
-termostaatti
-syyläri
Tästa huolimatta vika ei poistunut. Ei hävitä vesiä, ei keitä ja lämppäristä tulee kuumaa tarvittaessa (lämmöt normaalit, siis?). Öljyn seassa ei ole vettä, eikä oljyntäyttökorkissa ole "smetanaa". Onko kellään Folkkaristilla kokemusta vastaavasta, voisiko mittarissa tai jossain maadoituksessa olla vikaa??
Apua, VW -86 expertit
Slobodan Polosevits
1
349
Vastaukset
- makeZ67
heissan!!ajele huoletta,mulla oli polossa samavika,vaihdoin ventoon,siinäkin sama ongelma,merkkiliike sanoi,et mittarin maadotuksessa vika,niin kauan kun ei keitä,ja lämmintä riittää,ni anna mennä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1085541
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai964819Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394762Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672199- 1172041
- 1061790
- 2561567
- 3711308
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591141- 2181112