Muistaako?

Sielu hellänä...

Onko täällä ketään muita, jotka aikoinaan hoilasivat päissään
kauneinta/parasta suomalaisen rockin biisiä?

"Sattuu, joka sopukkaan
en löydä kylmävesihanaa
Sattuu, eikä lopukkaan
en kestä yhtä poikkipuolen sanaa

....Ajatus nilkuttaa suppeaa rataa
ajatus toistansa korville lyö...
(on vieläkin tuollainen fiilis aika ajoin..Onko sinulla??)

Pysyä hengissä, siinäpä työ!:)
(sopii kait tähän ikään)

Joku haukkuu lihavia tyhmäksi...Mitä on tyhmyys??
Onko se sitä, että elää kuin elää, ja nauttii siitä mistä nauttii? Onko viisaus sitä, että elää päiväohjelman mukaan? Nyt salille, nyt lenkille..
Onko Keit Richards tyhmä, kun pani elämänsä pantiksi, jotta sai tehdä loistavaa musaa?
Ja edelleen elää lujempaa kuin moni kuusvitonen.
(ps. en ole lihava, ja naiseni on sellainen mistä pidän=hoikka 45v., mutta kaikilla on oikeus olla mitä on)

Olen juonut liikaa viinaa, olen kait tyhmä?
Olen syönyt liikaa lihaa, olen kait tyhmä?
Olen tuntenut ja elänyt, olen kait tyhmä?
Olen kyllä urheillutkin, ja silti...

Oletko sinä?

Ja kiitos jos muistat/tunnet vieläkin eläväsi, ja
vastaat jotain vähemmän typerää!:))

ps. Miksi tää palsta on parempi kuin 40 palsta?
Itse oon tasan 50, joten tiedä tässä kumpaan kuuluu?:)

3

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos siltä tuntuu. Ai tämäkö parempi palsta??! Ei se aina siltä tunnu mutta hyvä jos olet tuota mieltä.

      Kyllä tuo biisi jotenkin tutun oloineen on, en kyllä ole sitä humalassa kailottanut, jotain muuta ehkä...

      Niin siitä tyhmyydestä, siitä on tällä palstalla ollut paljon puhetta. Itse en juo viinaa enkä syö enää lihaa mutta en tunne itseäni sen tähden viisaammaksi kuin ne jotka juovat viinaa ja syövät lihaa. Urheilenkin, joo sen verran kuin kipeät polveni myöten antavat.
      Mutta ELÄN JA TUNNEN! TÄYSILLÄ!
      Kaikista kivuista ja kolotuksista huolimatta tunnen edelleen eläväni.

      Jokaisen pitäisi aina silloin tällöin pistää itsensä likoon. Tiedän kokemuksesta että se kannattaa. Eikä se ole tyhmää, päinvastoin, vaatii melkomoista rohkeutta joskus "jysäyttää" oikein kunnolla!

      Kiitos Sinulle tosi hyvästä aloituksesta, tällaiseen on ilo vastata!
      Aurinkoisia talvisia päiviä!

      • ap.

        Se biisihän muuten on "Mimosan hipiä", yks Leskisen parhaista. Enää en paljon musaansa kuuntele, mutta aikoinaan tuo oli iso hitti.
        Kuuntele youtubelta, jos viitsit.

        Mukavaa kevään odotusta!


      • ap. kirjoitti:

        Se biisihän muuten on "Mimosan hipiä", yks Leskisen parhaista. Enää en paljon musaansa kuuntele, mutta aikoinaan tuo oli iso hitti.
        Kuuntele youtubelta, jos viitsit.

        Mukavaa kevään odotusta!

        Olishan se pitänyt arvata että Juicen teksti, oli niin polveileva ja hauska.

        Teit tosi hyvän aloituksen mutta harmi vaan ei taaskaan iskenyt kansaan. Tee jatkossakin uusia aloituksia, jospa porukka alkaisi pikkuhiljaa heräillä!

        Heippa hei!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe