Jari

ja ongelmana

meidän kaikkien suomalaisten lihavuus. Jari olisi huomattavasti ihastuttavampi hoikempana. Ikävä kyllä, ulkonäkö merkkaa (vaikka naiset homoa äänestävätkin), Nyt tsip tsop roskaruoka ja Hedmanin tennistunnille. Jari on symppis suomalainen ihan kuin me tuhannet suomalaiset naiset, aloittaa innostuen lajin ja sit läsähtää, kuten tennis ja hot joga...sympatiaa tunnen, mutta niskasta kii, on sentään julkku...eikä kotiäiti Mikkonen

9

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla?

      Itse en kyllä ole huomannut että väittämälläsi painonvaihtelulla olisi ollut kyseisen henkilön lauluääneen tai mihinkään muuhunkaan oleelliseen vaikutusta.. Kun viestiäsi hieman rivien välistä lukee, ei voi muuta kuin kehottaa sinua ottamaan ihan itseäsi tiukasti niskasta kiinni ja lausumaan peilikuvallesi: Tsip tsop!

      • timmiin kuntoon

        vaan näin kevään kuluessa, että viisuissa nähdään sähäkkä Jari ilman kaksoisleukaa. Takki oli karsinnoissa liian pieni samoin kuin housutkin. Ne korostivat pulleahkoa olemusta lisää.


    • brunetti28

      mutta siitä huolimatta se on niin ihku

      • se sen

        kirjan kirjoittaja aino suholakin aika ISO..


    • Laiheliini

      Taasko se toisten kilojen arvostelu alkaa !
      Pienet on ihmisten murheet jos ei muuta ole kun kytätä toisten kiloja.
      Joku on lihava joku laiha muille se ei pitäisi kuulua

      • Kohtalotoveri

        Mikä kansaa vaivaa surutta arvostellaan toisten ulkonäköä ja kiloja.
        Itse olen pienikokoinen myös minä pahoitan mieleni kun ihmset arvostelevat voi kun sinä olet hoikka, kyllä sinä voisit syödä enemmäm.
        Jokainen meistä kantaa itse läskimme ja luumme, emme siihen tule teiltä apua pyytämään.
        Eikö ihmisen luonne ja kokonaisuus ole tärkeitä ja sydämmen sivistys.
        Sydämmen sivistystä ja suvaitsevaisuutta ei tunnut Jarin `"faneilla" olevan.
        Oletteko itse täydellisiä katsokaa peiliin käsi sydämmellä !
        Jari on hyvä laulaja ääni ei muutamasta kilosta muutu hyvin hän jaksaa ohjelmansa konsereissa vetää.

        Aurinkoista kevään odotusta Jarille ja kaikille ei täydellisille faneille.


      • ne varmaankaan
        Kohtalotoveri kirjoitti:

        Mikä kansaa vaivaa surutta arvostellaan toisten ulkonäköä ja kiloja.
        Itse olen pienikokoinen myös minä pahoitan mieleni kun ihmset arvostelevat voi kun sinä olet hoikka, kyllä sinä voisit syödä enemmäm.
        Jokainen meistä kantaa itse läskimme ja luumme, emme siihen tule teiltä apua pyytämään.
        Eikö ihmisen luonne ja kokonaisuus ole tärkeitä ja sydämmen sivistys.
        Sydämmen sivistystä ja suvaitsevaisuutta ei tunnut Jarin `"faneilla" olevan.
        Oletteko itse täydellisiä katsokaa peiliin käsi sydämmellä !
        Jari on hyvä laulaja ääni ei muutamasta kilosta muutu hyvin hän jaksaa ohjelmansa konsereissa vetää.

        Aurinkoista kevään odotusta Jarille ja kaikille ei täydellisille faneille.

        ole fanit, jotka painoasioista kirjoittavat , vaan sitä tekevät "provot" eli ne jotka haluavat luoda epäsopua , riitaa tähän osioon ja näitä provojahan löytyy , jopa Suomi24:sen puolestakin .
        Eihän palsta muuten ole mielenkiintoinen .


      • Kyllä ne on
        ne varmaankaan kirjoitti:

        ole fanit, jotka painoasioista kirjoittavat , vaan sitä tekevät "provot" eli ne jotka haluavat luoda epäsopua , riitaa tähän osioon ja näitä provojahan löytyy , jopa Suomi24:sen puolestakin .
        Eihän palsta muuten ole mielenkiintoinen .

        muut kuin fanit jotka Jarin painoa arvostelevat. Me fanitkin kun ollaan heidän mielestään lihavia ja pullukoita, niin ei kai meillä silloin ole mitään syytä arvostella Jarin painoa. Jari kelpaa meille ihan sellaisena kuin on.


      • tai kuka tahansa
        Kyllä ne on kirjoitti:

        muut kuin fanit jotka Jarin painoa arvostelevat. Me fanitkin kun ollaan heidän mielestään lihavia ja pullukoita, niin ei kai meillä silloin ole mitään syytä arvostella Jarin painoa. Jari kelpaa meille ihan sellaisena kuin on.

        joutuu jatkuvasti arvostelun kohteeksi. Minä olen ihan ihqu fani ja fanitan kybällä, mutta kyllä Jari hoikempana on vaan seksikkäämpi lavalla. Mussukat ja pullapossut eivät voi esittää niin uskottavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe