oinasmies ja vesinaine

kesästä asti ollaan tapailtu

Syyslomalta asti ollaan oltu ihan tiiviisti yhessä, ja keväällä tavattiin sit.

Oon huomannu että tykkään tästä miehestä todella ja sekin on sanonut tykkäävänsä minusta. Ei me seurustella, mutta ollaan puhuttu siitä.. tässä sitä ollaan venkslattu, mut molemmat ollaan vähän sillä kannalla, että ei tiedetä halutaanko seurustella. Mä alan pikkuhiljaa olla seurustelun puolella!


kysyisinkin teiltä, miten oinasmiestä kannattaa käsitellä? Haluaisin kuitenkin jatkaa tätä juttua.

Onko oinasmies kiero? luin jostain näin... En voisi uskoo mitään sellaista, jotenki en vaan usko ku alkaa edes vähän oppii tuntemaan sitä. Se on jo esitellyt minut vanhemmilleen ja ei sitä ainakaa pelota mua esitellä niille..

ääh. onhan tässä miehessä huonot puolensakin. Ehkä tää johtaa vielä seurusteluun, ehkä ei. toivotaan näin..


Meillä on muuten tätä ikäeroa, 18 minä ja mies 22.. Mitä se aattelee tälläsestä? olin aika kokematon ennenkuin tapasin tän miehen.. mitäs oinas aattelee kokemattomuudesta?

hmm.. ei kai muuta nyt :D

3

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!!

      Miun suhde: vesimiesN oinasmies. Meillä on kolmen vuoden ikäero ja hyvin on mennyt, tosin kuukausista kyse. No mutta, jos haluat toimivan suhteen oinasmiehen kanssa, tässäpä pari vinkkiä oman suhteen pohjalta. Anna oinaalle tilaa. Jos miehesi vaikka päättää että hän tekee koneella jotain tai surffailee netissä, tai vaan tekee jotain virikkeistä, anna hänen hommailla omiaan niin kauan kuin haluaa. Sitten kun hänelle riittää omat jutut hän kyllä tulee osottamaan hellyyttään. Mie tässä sain kuulla juuri kehuja siitä miten ihana olen kun annan hänen tehdä omia juttujaan. Anna oinaan olla sellainen kuin hän on. Meillä annan oinaan pukeutua niin kuin hän haluaa, en esim ole sanomassa "Laita kulta toinen paita" vaan annan hänen pukeutua ja olla niissä vaatteissa missä haluaa olla. Toivottavasti et ole liian mustasukkaisuuteen taipuva. Tietysti tiettyyn rajaan asti se on ok, siten toinen tietää että on suhteessa tosissaan ja välittää. Meillä tosin takkusi alussa semmoisen ongelman kanssa, jos mieheni katsoi minusta jotain vastaantulevaa naista kadulla, sehän suututti- luonnollisesti. Mie kuitenkin puhun suoraan miltä tuntuu. Oinaita on erilaisia, monet sanovat että ne ovat epärehellisiä ja pettävät. Riippuu vähän millaisen miehen onnistuu saamaan. Meillä suhde toimii hyvin, kun annan tilaa enkä määräile mistään asioista. Parasta lienee se, että hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, ajatuksineen ja tapoineen jne. Toivottavasti tästä oli jotain apua. Jos haluat toimivan suhteen oinaan kanssa, älä sulje häntä neljän seinän sisälle ja määrää mitä hän saa tehdä ja mitä ei. Vaan anna tilaa ja anna hänen toimia siten kuin haluaa. Yhteistä aikaa kyllä löytyy, vaikka oinas touhuaisi välillä muuta :) Oinaita on tietenkin erilaisia, mutta toivottavasti olin avuksi :)

      • Hei!!

        Kysäisit tuosta kokemattomuudesta. En miekään aivan kaikkia temppuja ollut vielä edellisten suhteitteni aikana kerennyt oppia ja keksiä, mutta oinasmieheni arvostaa sitä, että olen halukas keksimään ja oppimaan uutta. Juttele näistä asioista oinaan kanssa, saatat jo oppia hänestä jotain.


      • Alma71
        Hei!! kirjoitti:

        Kysäisit tuosta kokemattomuudesta. En miekään aivan kaikkia temppuja ollut vielä edellisten suhteitteni aikana kerennyt oppia ja keksiä, mutta oinasmieheni arvostaa sitä, että olen halukas keksimään ja oppimaan uutta. Juttele näistä asioista oinaan kanssa, saatat jo oppia hänestä jotain.

        että oinas on hyvinkin rehellinen ja sanoo ihan suoraan mitä ajattelee ja harvemmin haluaa muuttaa näkökantaansa. Tosiaan anna oinaalle tilaa elää niin hänkin antaa sinulle. Vesimieskin tarvitsee vapautensa:) Jos niin teet hän taatusti arvostaa sinua ja osoittaa sen kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe