♥:¢¢:♥:¢¢:♥:¢♥♥¢:♥:¢¢:♥:¢¢:♥
Tässä syreenipuun alla
- Rakkaani -
Lue minulle runo
jonka lauantaina kirjoitit
Se runo joka kertoi linnusta
ja pilvistä
Kirjoitit sen kun olin
kävelemässä puutarhassa
auringonlaskun jälkeen
Se oli kolmas runo sinä päivänä
ja sanoit että - olen se lintu
Tuulee vain vähäsen
Otan kätesi käsieni väliin
ja suutelen herkkiä sormiasi
- Rakkaani -
Sinä teet minut linnuksi
Punaiseksi unikonkukaksi niitylle
Näillä sormilla
sinä rakastat minua
ja minä luen sinua -
rivi riviltä
enkä koskaan kyllästy
- Rakkaani -
Luethan minulle runon -
suuresta rakkaudesta -
joka väräjää linnun
pienessä sydämessä
avaran taivaan sylissä
- Rakkaani -
Aurinko laskee kohta
Ja tulee ilta ja yö -
Ja minä rakastan sinua
♥:¢¢:♥:¢¢:♥:¢♥♥¢:♥:¢¢:♥:¢¢:♥
::¤:: KOLMAS RUNO ::¤::
18
457
Vastaukset
vaikkka väsy painaa mieltä.
Silti runo kiehtoo.
Vie mukanaan.
Oliupeaa taas lukea.
Huomenta MURUKULTA- *MURUKULTA*
Yöllä varsinkin runojen sielut saa äänen
ja jos on korvaa kuunnella, kuulee enemmän..
kuulee senkin mitä ei sanota - rakkaudesta -
ja silloin - niinä hetkinä - on löytänyt helmen
Kiitos tuitukka yönvalvoja ja kun heräät,
olen keittänyt kaffetta sinulle, niin pääset pvään kiinni \_/? ! :) *MURUKULTA* kirjoitti:
Yöllä varsinkin runojen sielut saa äänen
ja jos on korvaa kuunnella, kuulee enemmän..
kuulee senkin mitä ei sanota - rakkaudesta -
ja silloin - niinä hetkinä - on löytänyt helmen
Kiitos tuitukka yönvalvoja ja kun heräät,
olen keittänyt kaffetta sinulle, niin pääset pvään kiinni \_/? ! :)Ja voi,,,nukuin 3 tuntia ja nyt meen potkurilla hiukkasen huruutteleen. On yö mukavampi valvoa. Kun on virkeä ja pirteä. olet ihana runoilija,,,kiitos
- *MURUKULTA*
Margitta kirjoitti:
Ja voi,,,nukuin 3 tuntia ja nyt meen potkurilla hiukkasen huruutteleen. On yö mukavampi valvoa. Kun on virkeä ja pirteä. olet ihana runoilija,,,kiitos
Välillä sitä itsekin haparoi noissa sanoissa ja toivoisi,
että joku muu selventäisi, voisi sitten sanoo että juuri tuota tarkoitin! :)
Nämä muutaman asteen pakkaset tekee ulkoilun todella mukavaksi
piristää ja sitten kyllä nukuttaakin ainakin minua! :))
Sinulle tietty, pirteetä yötä ennen kaikkea ja jaksamista!
- padme_amidala
..onpa kaunis runo. Kertakaikkiaan. Jokainen säkeistö on kuin erillinen taideteos. Tässä on sellainen rauhallinen ja herkkä tunnlema. *mrrhh* sanoo koirakin puoliunissaan : )
kiitos hienosta aamullisesta lukuhetkestä : )
P.S Millos sinä oikein nukut tyttö-hyvä : )- *MURUKULTA*
Höpsistä padme_ !! Yli-ylistykset ja sanat kuuluu jonnekin muualle,
nyt vedät takaisin ja vikkelää, tai mää suutun! ;D
Näin meijän kesken padme_ ,, tämä runo syntyi erään ihmisen positiivisesta energiasta, jonka aistin, näin ajattelen.
Ei ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu.. se on kuin lepopaikka päästä niihin virtauksiin ja jos sattuu oleen kynä kädessä.. :)
Mutta koskas minä nukun?..Nooh, minähän elän Unelmien- ja Haaveiden-maassa eikä siellä vaivuta uneen...;))
Välillä sitten käyn täällä tavallisessa maailmassa esim. hoitamassa yhtä isoa koripallon kokoista kissaa, joka yölliseltä retkeltään tulee niiiin raihnaisena kotiin.. Sen väsyneet silmät vain sanoi että, "näkisppä sen vastapuolen.." :\
Iloista ja muuden mugvaa pvää tiistain padme_ ja kiidos koirallesikin! :)
- kaaru
ei kuki syreenipuu
ei lehtiäkään
koko puussa
mutta Murun runo
se kukkii
rakkauden kukkia
ja aurinko nousee
p i d i n- *MURUKULTA*
Alkuun oli seetri, mutta päätin sen vaihtaa vielä ruudulla syreenipuuksi.
Se kuitenkin tuntui jotensakkiin kotoisemmalta.
Minulla on pihalla mm. yksi syreni johon olen erittäin ihastunut, enkä anna kenekään koskee siihen saksineen ym.
Se on kuin suuri kukka, kesällä viherä/lila ja talvella lumesta kauniit oksat.
Yritän siis änkyttää, että mielikuva runon puusta oli helppo vaihtaa ja valita syreeni ja pitää näin tunnelma/mielikuva kauniina.. :)
*hymy*.. Aurinko nousee, sen minäkin huomasin tässä kun elämää elin...*nauraa*
Woe witsi, vietetäänkö mukava pvä, Kaaru?... Jooo! ;D
- Mysteriet
Minoon ny kaivanu ison montun ja tilannu puutarhalta suurimman mahdollisen syreenipuskan joka niillä on - arvaa sit mitä siellä sanottiin?
ETTEI NE MEINAA TOIMITTAA SITÄ ENNEN KO KEVÄÄLLÄ !!!
Niin että mä nyt sitten tulen sinne Sun puusi alle!!
Älä huoli, otan paarilta munkkeja ja kaffet mukaan =)
Saat Sääki!!
Taivahan taatto - IHANA runo!!!
No, mie lähen ny tuleen - auraa se polku- *MURUKULTA*
Jossain ohjelmassa näytettiin, kun tehtiin tällaisia räjäytys juttuja, niin siihen päälle laitettiin kumi(?)mattoja, mutta ehkä tuollaiseen pienempään, kotona pihalla tehtävään räjäytysjutskaan, käy anoppikin...tms. tuli vain mieleen..
Ja minusta on kyllä todella pikumaista että ei ne voi tuoda nyt sitä puuta sinulle!
Minä en kyllä näe siinä mitään estettä mikis ei voisi. Lennetäänhän sitä jo avaruudessakin niin miksi ei sitten yhtä hikistä puuta vois tuoda, kun kauniisti pyydetään!? Mutta toisaalta,,, Minäkin kerran pyysin kuun taivaalta,,,ei ole toimitettu vieläkään.. katsoppas vaikka taivaalle,,
Kuu tänään (klo 14) Vaihe: 1% kasvava sirppi Ikä 1 päivää! Siel se on edelleenkin..
Mutta ei kait sinä, hilipaseppa pari munkkia völijyyn ja kaffet tulee sitten talon puolesta. :)
Herkkää vaellusta "syreenipuun alla"
jo "Kolmas runo"
Janoaa rakkaus
"Luethan minulle runon -
suuresta rakkaudesta -
joka väräjää linnun
pienessä sydämessä
avaran taivaan sylissä"
- Rakkaani -
Pienen linnun sydämen
kiitos kaunis runo.
Jään katsomaan linnun lentoa
on saanu kuulla kolmannen runon.
Liisa syväään niiaa kiitos,
jään ootteleen ja jospa minäki,
saisin ees sen ensimmäisen runon kuulla.- *MURUKULTA*
Näillä pienillä sanoilla me voidaan tehdä suuria
- Rakkaudella - Ja jos niin käy, että runoni siihen pystyy, luomaan jotain hyvää, jonkun pvään,
olen iloinen, niin kuin se vapaana lentävä lintu
joka lentää ja tuottaa iloa ken sen näkeekin..
Hiljalleen sateleva lumi pehmentää tienoot.
Oikein hienoa pvää sinne Liisa ja kiitos kaunis kun kävit Murukullan tuvassa! :)
- tomppa2006
...on kaunis runosi, kuin pieni lintu se lentää...
Näen sanat, kuulen runosi äänen. Pidän kaikesta.- *MURUKULTA*
Huikaiseva pelkkä ajatuskin..
Rakkausruno toiselle on kuin 'vanhanajan' katse,, se on tehokas,
siitä jää ihmisen sisälle kannettavaksi enemmän, koska se - on - enemmän..:)
Kiitos Tomppa kauniista sanoistasi ja ilo pvään ja runoihin vilkuttaa Murukulta! :)
- Kalle K
Nyt on meijjän tiistaeilta täyvelline
kun suahaan tuota Sinu rakkaasrunnoo
lukkee...Kauvvan sitä saekii oottoo
ja kohta se elämä muuttuu viellä ilosemmaks
kun tämä tammikuun ramataaeka piättyy
Arvoot kaet Muru että suuta jo pikkusen
kuivoo ja mahakin murisoo
mutta loppuviikolla suahaan ottoo sitä
yskänliäkettä
Tuosta runostas sanon viellä että
se ejjoo huitasemalla tehty vuan oekeesti
helekkarin hyvä ja kaanis...
Kiitosta vuan siitä ja hyvvee illanjatkoo!- *MURUKULTA*
Ne piinaviikot alakee ollee sitte mennyttä ja lepokausi oh hyvin käätetty,,
ulkoiluun ja kulttuuririentoihin... Tuot issehillintää mie ihimettelen, mistä se tulloo!
Hyvinnii kurinalaista tuntuu teill olevan ja uson jotta kaikk oh nouvattanna sitä iliman suurempia toisten kyttäilyjä..
Hehe,,,se oh vähän toisepäin teill. Ku muut pääsöö lomalle,
hyö alottee tuon pämppäämisen vaa teill päinvaston loppuu.
Se oh muuten sitten varovaisest oltava, ne ensikerrathan on riskialtiita,,
Oesha se hirveet ko työ hillusitta pitikin raittii ja hoilaasitta jotta, ♫'pupujussikat pupujussikat ne lystikkäitä on..'♪♪...
Mie kuulinnii jotta kaupunninväki on tulossa käymään kyläll, nii jos oh jottain kaapunnista tuotavaa, niin nyt sitä sitte kannattas rimpauttoo siihen suuntaan, samalla vaivoilla/innolla tulis,,
Kituviikkoo sitten sinne, koht se taiteen tekeminen siell alakaa teillä, ammattitaijolla ja sytämellä.
Niin ja mukavoohan se oh jos miun runokii kelepaa,,vaikka ne oh mitä oh, vaa jostain syvämensopukast syntynnä kuitennii, iloks tarkotettu. :)
Tiält Murukulta-vilikutukset sinne ja kiitokset Kalle ja mikä ettei iltakaffetkii veill. \_/? ! :)
- Minänoita ***
Täällä mie taas kipitän sinun
luo, hikikin on valmiiksi mie oon
saunottajan onnellisessa osassa
työmaalla...Lähetän siulkii pari
mummoo ja pappaa pestäväks soppiiko?
Kauniisti kirjoitat rakkaudesta,
noita mäni ihan pökkyrään täst!- *MURUKULTA*
Ku et sano kellekään, niin laitoin, kato, muovipussit jalkoihin ja tarrasin linkkurin takapuskurista kiinni ja pääsin viivana tänne, ku muistin, että pihkura, täällä on odottamassa pari mummoo ja pappaa..
Vähä hävetti, vaan mukavasti täällä kuulemma on aika kulunut, rammari oli tosin aika isolla...
Se on kuule mukavaa kun lähetit tänne, minä se tykkään niin simmosista vanhemmista henkilöistä,, heidän silmistään, katseesta, jospas vaikka vilkahtaa huumorikin..niin wot!
Mihinhän minä sen mäntysuovan nyt laitoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187