Kävin homeopatilla

mitä voin odottaa?

Kävin tietääkseni ammattitaitoisella homeopatille kertomassa vaivoistani. Niitähän riittää; alkoholista, häpeästä, univaikeuksista, alakuloisuudestakin taisin mainita. Mitä realistisesti voin odottaa ja missä ajassa?

12

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Realistisesti voit odottaa, että saamasi sokerirakeet eivät vaikuta masennukseen, alkoholiongelmaan ja univaikeuksiin mitenkään eivätkä missään ajassa.

    • alkaa

      näkyä luultavasti jo muutamien päivien/viikkojen kuluessa siitä, kun olet aloittanut homeopaattisen lääkityksen. Aluksi voi tulla oireiden pahenemista, vähitellen pitäisi tulla parempi olo.
      Mitä kauemmin vaivasi ovat olleet, niin sitä kauemmin kestää myös paraneminen.

      Jos alkaa tulla jotain uusia oireita tai vanhat oireet tulevat voimakkaana esille, niin kannattaa ottaa yhteyttä homeopaattiisi ja kysyä neuvoa. Olet varmaan sopinutkin kontrollista homeopaattisi kanssa.

      Tsemppiä Sinulle ja parempaa vointia !

      • aikataulussa jätän

        Homeopaattiset lääkkeet ovat ilmeisesti painottuneet uniongemien ratkaisuun. Syön nyt apteekkitavaraa, joilla nukun hyvin. Alussa varmaan syön molempia, mutta milloinhan olisi hyvä jättää apteekkitavara pois? Se minulle ei aivan konkrettisesti selvinnyt vastaanotolla. Jos pystynkään nukkuman ilman niitä?


      • kannattaa keskustella
        aikataulussa jätän kirjoitti:

        Homeopaattiset lääkkeet ovat ilmeisesti painottuneet uniongemien ratkaisuun. Syön nyt apteekkitavaraa, joilla nukun hyvin. Alussa varmaan syön molempia, mutta milloinhan olisi hyvä jättää apteekkitavara pois? Se minulle ei aivan konkrettisesti selvinnyt vastaanotolla. Jos pystynkään nukkuman ilman niitä?

        lääkärin kanssa, niiden poisjättämistä ei käsittääkseni kukaan homeopaatti tai muukaan luontaishoitaja saa suositella.

        Mutta kai sinä nyt itse olossasi tunnet, tarvitsetko unilääkettä?
        Sen poisjättämisen kokeilun luulisi olevan aika yksinkertaista ja vaaratonta (tosin en tiedä voiko olla vierotusoireita).
        Muutenkinhan uni/nukahtamislääkkeet on tarkoitettu vain väliaikaisratkaisuiksi, vai mitä?


    • periaate

      Homeopatian tarkoituksena on nostaa kehon omaa vastustuskykyä.
      Eli ärsytetään hieman jotakin kehon osaa.
      Sitten toivotaan, että kehon oma puolustuskyky alkaisi toimia paremmin.
      Hidasta toimintaa eikä sovi sairaille elimille.

      Jo vioittuneisiin elimiin homeopatia ei auta.
      Ja tuotteita on syytä nauttia varoen.

      Ajattele kuitenkin: PENISILIINI ON HOMETUOTE.
      Tehoa homeopatiastakin kyllä löytyy.

      • Pureeko esim.

        Kävin reilu viikko sitten hakemassa rakeeni. Nautin ne vasta eilen. Tarkoituksenani on saada unta, univaivoihin. Myös yleiseen rauhattomuuteen niilla toivon olevan apua. Mitenköhän käy ja missä aikatalusussa? En usko, että pystyn nukkumaan ainakaan vielä ilman unilääkkeitä.


      • periaate2
        Pureeko esim. kirjoitti:

        Kävin reilu viikko sitten hakemassa rakeeni. Nautin ne vasta eilen. Tarkoituksenani on saada unta, univaivoihin. Myös yleiseen rauhattomuuteen niilla toivon olevan apua. Mitenköhän käy ja missä aikatalusussa? En usko, että pystyn nukkumaan ainakaan vielä ilman unilääkkeitä.

        Homeopaatti on tehnyt unettomuutesi asiassa päätöksen,
        että rasittaa hermojasi yrttilääkityksellä.
        Tuntisit sitten itsesi väsyneeksi.

        Saman asian saat itsekin aikaan vaikka tekemällä
        iltaisin juoksureissun niin
        että lihaksissa tuntuu väsymys.

        Homeopaatti on ratkaissut paljonko sinua ärsyttäisi yrteillä.
        Tarkoittaa että "minkä pituinen juoksureissu".


    • **rekisteröitymätön**

      Jos homeopatia voi sinua auttaa, niin vaivasi ovat luonteeltaan psykosomaattisia - eli niihin auttaa mikä tahansa placebo.

      Voit pyytää uskolla parantamista joltain lähiseudun helluntaiseurakunnalta tms. Tulee halvemmaksi kuin tehottomien pillereiden ostaminen ja on vähemmän eettisesti väärin kuin itsensä ihmisiä kusettamalla elättävien ammattihuijareiden elinkeinon tukeminen.

      • tulla sinun

        neuvojesi mukainen hoito paljon kalliimmaksi kuin homeopatia, ota selvää ennenkuin neuvot tuollaista.


    • Kerala

      Ymmärrän, että homeopatiaa käyttämättömillä skeptikoilla on homeopatiaa kohtaan erittäin kielteinen asenne. Suosittelen kuitenkin jokaista homeopatiasta kiinnostunutta hakemaan tietoa sellaisilta ihmisiltä, jotka todellisuudessa ovat homeopatiaa kokeilleet. Näitä kokemuksia löydät vaikka ihan googlen kautta. Sieltä saatat saada myös osviittaa, minkälaisiin vaivoihin ihmiset ovat homeopatiasta apua saaneet ja minkälaisissa aikatauluissa.

      Homeopaattisen lääkkeen vaikutukset saattaa nähdä ihan ensi päivinä. Usein sen huomaa energiatason nousuna: jaksaa tehdä asioita enemmän. Ja niinkuin joku jo taisi mainitakin, jotkut oireet saattavat ensialkuun paheta, "nousta pintaan", ennenkuin poistuivat. Jos sinulla on hoitajana ammattitaitoinen klassisen homeopatiakoulutuksen saanut homeopaatti, sinulla on hyvät mahdollisuudet saada noihin mainitsemiisi oireisiin apua homeopatiasta. Ei ehkä päivässä tai parissa, mutta kuukauden sisällä tulisi jo näkyä muutoksia parempaan, jos lääkevalinta on ollut oikea.

      Ja edellä kirjoittaneen käsityksiin homeopatiasta pieni korjaus: homeopatia totta vie auttaa myös jo sairastuneisiin elimiin, siitä on ihan omakohtaista kokemusta ja netistä ihmisten kokemuksia googlettamalla löydät varmasti lisää:).

      • henk. koht. kokemus

        Kävin homeopaatilla neljä viikkoa sitten, näistä neljästä kaksi viikkoa olen ollut sairas. Olo on ollut tosi vetämätön. Tosin lienee virustauti, jota liikkeellä. Mitään apua homeopatiasta en ole löytänyt etenkään univainoihini, päin vastoin. Nukun nukuään paljon huonommin.


      • kiinnostunut, kokeillut
        henk. koht. kokemus kirjoitti:

        Kävin homeopaatilla neljä viikkoa sitten, näistä neljästä kaksi viikkoa olen ollut sairas. Olo on ollut tosi vetämätön. Tosin lienee virustauti, jota liikkeellä. Mitään apua homeopatiasta en ole löytänyt etenkään univainoihini, päin vastoin. Nukun nukuään paljon huonommin.

        Hei,

        mikä on vointisi nyt? Homeopatialääkitys kun pahentaa oireita aluksi.

        Itse kokeilin pari vuotta sitten ja menin todella huonoon kuntoon. Harmitti kun elämäntilanteeni ei silloin antanut periksi katsoa korttia loppuuun.

        Nyt oireet ovat back ja antibootit eivät houkuta. Olisi kiva kuulla miten sinun kävi!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe