Kokematon...

Pihtari

Oonko pihtari ku oon pian 19v ja edelleen neitsyt.
Tilaisuuksia olisi ollut paljon. Mutta kaikki vaan joitain yhden yön juttuja. Ja ne ei kiinnosta.
Kehtaako enää ees myöntää olevansa näinkin vanha ja kokematon? Että odottaa "Sitä Oikeaa" jonka kans treenata seksiä enemmänki ku vaan sen yhden yön. En oota naimisiinmenoa tai kihlautumista. Ainoastaan miestä joka luottaa muhun ja johon pystyn itekki luottamaa täysillä.

6

4867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forever(m)

      Muih!

      Ei kuule mitään hätää ole ! Itse olen nyt 24 ja kohta puoliin ensi vuonna 25. Poikuuteni menetin kuule vasta noin vuosi sitten =) Ja nykyinen avopuolisoni oli tällöin itse 21 ja hänkin neitsyt tuolloin ...

      On kuule niitä jotka ei kiirehdi sänkyyn jokaisen kanssa kokeileen mitä sattuu. Itse olen sitä mieltä että kannattaa kyllä odottaa mieluumin sitä "oikeaa" kuin jokaisen syliin hypätä ja mikä parempi jos poitsukin on viel silloin "koskematon".

    • Joku vaan

      Vedä pää täyteen ja mene jonkun kivan tytön luo yöksi - sillä sä siitä pääset.

    • Pihtari...

      Muija olen. Vissiin olisi tarvinnut laittaa tuohon ekaan jo.

    • Mies 26v

      Itse olen vieläkin "poika". Haluaisin löytää rakkaan, mutta ei minua kukaan huoli, en vielä ole edes suudellut tyttöä/naista.

    • m22

      Joo-o.. no en sanois et oisit mikään pihtari. Ite aattelin joskus vähän tuohon tyyliin mut siitä ei kyllä tullu yhtään mitään. Sit ku pääsin seksin makuun kiinni ni aattelin vaan et sama harrastaa niitä yhen yön juttuja ja luottaa kohtaloon sen oikeen etsimisessä. Tärkeintä on et pitää itsensä tyytyväisenä!! :)

    • abi

      Mulla on aika sama tilanne kuin sulla,paitsi ettei tilaisuuksiakaan nyt niin olisi ollut.19 Tulee täyteen parin kk:n kuluttua ja neitsyt olen.Joskus asia on muakin vaivannut,mutta päätin antaa sen olla.Jos se jotakuta haittaa,niin onpahan sitten hänen ongelmansa!Jokainen saa tehdä mitä parhaaksi näkee!
      Ei mullakaan ole mitään avioliittoon asti odottamisen periaatteita.Haluan vain vakituisen poikaystävän (olen siis tyttö!!) jonka kanssa tutstua seksiin...ongelma on vaan siinä että olen hyvin ujo poikien seurassa.Taustalla koulukiusaus vuosien takaa...
      Eli sinuna en siis murehtisi!:)Et ole ainoa!Eiköhän se Mr Oikeakin sieltä löydy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe