Kokematon...

Pihtari

Oonko pihtari ku oon pian 19v ja edelleen neitsyt.
Tilaisuuksia olisi ollut paljon. Mutta kaikki vaan joitain yhden yön juttuja. Ja ne ei kiinnosta.
Kehtaako enää ees myöntää olevansa näinkin vanha ja kokematon? Että odottaa "Sitä Oikeaa" jonka kans treenata seksiä enemmänki ku vaan sen yhden yön. En oota naimisiinmenoa tai kihlautumista. Ainoastaan miestä joka luottaa muhun ja johon pystyn itekki luottamaa täysillä.

6

5054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forever(m)

Muih!

Ei kuule mitään hätää ole ! Itse olen nyt 24 ja kohta puoliin ensi vuonna 25. Poikuuteni menetin kuule vasta noin vuosi sitten =) Ja nykyinen avopuolisoni oli tällöin itse 21 ja hänkin neitsyt tuolloin ...

On kuule niitä jotka ei kiirehdi sänkyyn jokaisen kanssa kokeileen mitä sattuu. Itse olen sitä mieltä että kannattaa kyllä odottaa mieluumin sitä "oikeaa" kuin jokaisen syliin hypätä ja mikä parempi jos poitsukin on viel silloin "koskematon".

• Joku vaan

Vedä pää täyteen ja mene jonkun kivan tytön luo yöksi - sillä sä siitä pääset.

• Pihtari...

Muija olen. Vissiin olisi tarvinnut laittaa tuohon ekaan jo.

• Mies 26v

Itse olen vieläkin "poika". Haluaisin löytää rakkaan, mutta ei minua kukaan huoli, en vielä ole edes suudellut tyttöä/naista.

• m22

Joo-o.. no en sanois et oisit mikään pihtari. Ite aattelin joskus vähän tuohon tyyliin mut siitä ei kyllä tullu yhtään mitään. Sit ku pääsin seksin makuun kiinni ni aattelin vaan et sama harrastaa niitä yhen yön juttuja ja luottaa kohtaloon sen oikeen etsimisessä. Tärkeintä on et pitää itsensä tyytyväisenä!! :)

• abi

Mulla on aika sama tilanne kuin sulla,paitsi ettei tilaisuuksiakaan nyt niin olisi ollut.19 Tulee täyteen parin kk:n kuluttua ja neitsyt olen.Joskus asia on muakin vaivannut,mutta päätin antaa sen olla.Jos se jotakuta haittaa,niin onpahan sitten hänen ongelmansa!Jokainen saa tehdä mitä parhaaksi näkee!
      Ei mullakaan ole mitään avioliittoon asti odottamisen periaatteita.Haluan vain vakituisen poikaystävän (olen siis tyttö!!) jonka kanssa tutstua seksiin...ongelma on vaan siinä että olen hyvin ujo poikien seurassa.Taustalla koulukiusaus vuosien takaa...
      Eli sinuna en siis murehtisi!:)Et ole ainoa!Eiköhän se Mr Oikeakin sieltä löydy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe