kiusaajat ovat.. idiootteja. yritätte kiusaamisella saada suosiota ja huomiota! mutta se on aivan väärä tyyli!! kiusaajat ei todellakaan tajua mitä sillä aiheuttaa. minuakin kiusattiin ja masennuin, sain syömyshäiriöitä. mutta yhtäkkiä tajusin että mitä niistä välitän..:P
mutta multa taisi NYT mennä hermot!!
yksi "kakara" rupes vittuieen ja puhu tosi rumasti mun kaverista. ja löi jollaki kumilenkillä. sanoin vain nätisti että koitappas lopettaa.. ei auttanu huusin että painu vittuun. eikä sekää mitn. en vaan jaksanu sitä idioottia ja tönisin sen kumoon ja viskasin muutaman metrin päähän.:P
siis tollanen on niin tyhmää ja lAPSELLISTA!
en voi ymmärtää ollenkaa noin idiootteja. ja kiusaajien kielenkäytöä...! sillekki oli tainu nousta kusi päähän ja näyttää vähä isommille kuinka kova on! hah! painukoot vittuun.. :P
mä en enää tosiaankaa jaksa tollasta. seuraavaks vähäsen läppäsen naamalle!! jos ei muu auta.!
muhunki on jäänyt arpia ku mua kiusattiin.. :P katton vieläki itteeni läskiks. laihdutin muuten 15 kiloa syömishäiriöllä... se oli jo sairasta. en enää IKINÄ alistu tuollaiseen.
Tsemppiä kiusatuille!!!
Kiusaajille!!
5
696
Vastaukset
- Oma vikas
Jos oot sosiaalisesti ja henkisesti heikko paska, joka ei pysty puolustautumaan. Katsoppa itseäsi ja mieti miksi sinua kiusataan? Vitun heikko. Onneksi on luonnonvalinta.
- oiuyhujk
lopulta toista alentavasti katsovat alennetaan.
Toivottavasti tukehdut tuohon luonnonvalintaasi, Sinä, kurja ihminen -anna kun arvaan- joka luultavasti kiusaat muita "koska he ovat henkisesti paskoja, ja vitun heikkoja." Anteeksi, yleistämistä. Mutta oliko kiva kiroilla muutama sana netissä? Oletpa kova. Vau. Nyt ootki varmaan tosi vahva kun muut ovat "vitun heikkoja."
Tosi vahvuutta on sanoa Sinunlaisillesi vastaan. Katso sinä itseäsi ja tutkikin syvältä.- Kyllä
wer-wet kirjoitti:
Toivottavasti tukehdut tuohon luonnonvalintaasi, Sinä, kurja ihminen -anna kun arvaan- joka luultavasti kiusaat muita "koska he ovat henkisesti paskoja, ja vitun heikkoja." Anteeksi, yleistämistä. Mutta oliko kiva kiroilla muutama sana netissä? Oletpa kova. Vau. Nyt ootki varmaan tosi vahva kun muut ovat "vitun heikkoja."
Tosi vahvuutta on sanoa Sinunlaisillesi vastaan. Katso sinä itseäsi ja tutkikin syvältä.tutkinutkin. Kannatan luonnonvalintaa.
Kyllä kirjoitti:
tutkinutkin. Kannatan luonnonvalintaa.
Hmm eikö kukaan viitsinyt ikinä auttaa sinua kun sinua kiusattiin ja nyt ne joita kiusataan ovat "heikkoja"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881