Metsä huokuu rukousta

kerppulintu

------------------

Aika veistää meitä
odotuksen taltalla


Vesi hiertää särmää
unelmien palkalla


Ulapalla huokaa
unohduksen tuuli


Aalto laulaa hiljaa
kaipauksesta

-se lupauksen kuuli



Metsä huokuu
rukousta


Tähtein takana
on toinen maa


Ikävämme takaa
aamu sarastaa


On jossain -

onnellisten maa



Kirjoitettu v. 2004
kerppuli.

20

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan ihanasti
      syntyneitä - helmiä

      "Metsä huokuu rukousta"

      Juuri näin
      saa samaistua ihmislapsi
      avoimuuden syliin.

      kerppulintu
      kiitos tässä ei vain sanoja
      syntyneet eläviks ravitseviks.

      Liisa kiittää

      • kerppulintu

        saa ihmislapsi samaistua avoimuuden syliin.
        Eikä sitä sen paremmin voisi sanoakaan.
        Kiitos -kerppuli


    • dolan

      Syvillä vesillä aatoksesi
      kulkee mutta turvallisesti
      rantaasi saapuu kaipauksen
      veneesi.

      Metsä luonnon keuhko
      ja ilma jota hengitämme.

      Pidän runostasi
      sen syvyydestä.

      • kerppulintu

        varmaan se syvyys on runoilijoissa runojen lähde.
        Sinussa, minussa, kaikessa runoudessa.

        Kerppuli


      • kerppulintu kirjoitti:

        varmaan se syvyys on runoilijoissa runojen lähde.
        Sinussa, minussa, kaikessa runoudessa.

        Kerppuli

        Aitojen ja syvien elämän/maailmojen
        runojen luomat tulkit - kirjoittajat
        pitäisi olla tämän planeetan ylläpitävä
        voima,jotta Maailmamme olisi
        tasapainoisempi,

        teoria ja käytäntö eri persoonineen
        on suurin uhka sellaisen toteutumiselle.

        Ihanteelle.


    • Flaika

      Meillä on täällä menossa uskonnollismetodinen aamuhartaus. Kauhistuin aamulla erästä runoa ja en saanut siltä rauhaa, joten päätin kirjoitella mielenrauhaa.

      Sulla on vissiin samat kuviot, sillä runosi on paljon rauhallisempi kuin omani.

      päivänjatkoja :)

      • kerppulintu

        että syöt karkkeja runoillessasi. Se tuntuu tehoavan.

        Tämä minun runoni on vanha. Runosuoneni on jotenkin alkanut ehtyä, enkä jaksa alituiseen tulisesti rakastuakaan. Hyvä sinänsä, sillä siitä voi tulla joskus hiukan omituiseksi.Ehkä olen tulossa vanhaksi...

        Kiitos, että olet olemassa kuin vastalääkkeenä liialliselle keski-ikäiselle uneliaisuudelleni. Tuot elämää tälle palstallekin persoonallasi.

        (ai niin - minun runoanihan tässä pitikin kommentoida. sorry.)

        Kerppuli


    • lindalinda1

      eilen kirjoitit siunauksesta, joka jää veden pin-
      taan. Nyt puhut metsästä, joka huokuu rukousta.
      Hartaita, kauniita säkeitä olet tuonut jälleen
      nautittavaksemme.

      Sanattomaksi vetää, ei voi muuta sanoa.

      Kiitos Kerppunen !

      • kerppulintu

        voi kyllä suunnata Hänelle, jonka edessä metsän puutkin kumartaen painavat päänsä.

        Mutta kiitos kommentistasi, kultainen Linda!
        Toivon, että siunaus jäisi sinun sielusi kirkkaaseen pintaan.

        Kerppuli


    • Kerppuli.
      Erittäin hyvä ja viisas
      on teoksesi.
      Sähän se oikea riimittelijä
      olet. :)

      • kerppulintu

        kuuntelen juuri erästä ihanaa cd:tä, siinä on ainakin hyvä riimittelijä...

        "Yöhön mustaan kun mieleni karkaa,
        nousen sieltä mä taas valohon..."

        H. Kerppunen


    • Miekko

      Itse asiassa osuu aika yksyhteen tämänaamuisten tunnelmieni kanssa tämä runo... Odotusta, unelmia, unohdusta, rukousta... mutta kaiken takana sarastaa aamu... kuitenkin.

      Jälleen hallitusti koottu tunnelma. Hyvä!

      • kerppulintu

        sillä arvostan suuresti mielipiteitäsi.

        Kerppuli


    • Kaunis.
      luen uudelleen ja uudelleen.
      Olen mukana kulkemassa.
      Kiitos tästä

      • kerppulintu

        olet ymmärtävä vierelläkulkija.

        Kerppuli


    • Tämä oli ilo silmille..kiitos !!
      Tarkkis

      • kerppulintu

        Kiitos myös sinun kaikista runoistasi ! Kerppuli


    • taulu tai maisema

      niin kaunista

      • kerppulintu

        Olen iloinen siitä, että pidit runostani.

        Kerppuli


    • levittäytyy

      samoin maisema jollaista on ilo katsella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe