------------------
Aika veistää meitä
odotuksen taltalla
Vesi hiertää särmää
unelmien palkalla
Ulapalla huokaa
unohduksen tuuli
Aalto laulaa hiljaa
kaipauksesta
-se lupauksen kuuli
Metsä huokuu
rukousta
Tähtein takana
on toinen maa
Ikävämme takaa
aamu sarastaa
On jossain -
onnellisten maa
Kirjoitettu v. 2004
kerppuli.
Metsä huokuu rukousta
20
284
Vastaukset
Aivan ihanasti
syntyneitä - helmiä
"Metsä huokuu rukousta"
Juuri näin
saa samaistua ihmislapsi
avoimuuden syliin.
kerppulintu
kiitos tässä ei vain sanoja
syntyneet eläviks ravitseviks.
Liisa kiittää- kerppulintu
saa ihmislapsi samaistua avoimuuden syliin.
Eikä sitä sen paremmin voisi sanoakaan.
Kiitos -kerppuli
Syvillä vesillä aatoksesi
kulkee mutta turvallisesti
rantaasi saapuu kaipauksen
veneesi.
Metsä luonnon keuhko
ja ilma jota hengitämme.
Pidän runostasi
sen syvyydestä.- kerppulintu
varmaan se syvyys on runoilijoissa runojen lähde.
Sinussa, minussa, kaikessa runoudessa.
Kerppuli kerppulintu kirjoitti:
varmaan se syvyys on runoilijoissa runojen lähde.
Sinussa, minussa, kaikessa runoudessa.
KerppuliAitojen ja syvien elämän/maailmojen
runojen luomat tulkit - kirjoittajat
pitäisi olla tämän planeetan ylläpitävä
voima,jotta Maailmamme olisi
tasapainoisempi,
teoria ja käytäntö eri persoonineen
on suurin uhka sellaisen toteutumiselle.
Ihanteelle.
- Flaika
Meillä on täällä menossa uskonnollismetodinen aamuhartaus. Kauhistuin aamulla erästä runoa ja en saanut siltä rauhaa, joten päätin kirjoitella mielenrauhaa.
Sulla on vissiin samat kuviot, sillä runosi on paljon rauhallisempi kuin omani.
päivänjatkoja :)- kerppulintu
että syöt karkkeja runoillessasi. Se tuntuu tehoavan.
Tämä minun runoni on vanha. Runosuoneni on jotenkin alkanut ehtyä, enkä jaksa alituiseen tulisesti rakastuakaan. Hyvä sinänsä, sillä siitä voi tulla joskus hiukan omituiseksi.Ehkä olen tulossa vanhaksi...
Kiitos, että olet olemassa kuin vastalääkkeenä liialliselle keski-ikäiselle uneliaisuudelleni. Tuot elämää tälle palstallekin persoonallasi.
(ai niin - minun runoanihan tässä pitikin kommentoida. sorry.)
Kerppuli
- lindalinda1
eilen kirjoitit siunauksesta, joka jää veden pin-
taan. Nyt puhut metsästä, joka huokuu rukousta.
Hartaita, kauniita säkeitä olet tuonut jälleen
nautittavaksemme.
Sanattomaksi vetää, ei voi muuta sanoa.
Kiitos Kerppunen !- kerppulintu
voi kyllä suunnata Hänelle, jonka edessä metsän puutkin kumartaen painavat päänsä.
Mutta kiitos kommentistasi, kultainen Linda!
Toivon, että siunaus jäisi sinun sielusi kirkkaaseen pintaan.
Kerppuli
Kerppuli.
Erittäin hyvä ja viisas
on teoksesi.
Sähän se oikea riimittelijä
olet. :)- kerppulintu
kuuntelen juuri erästä ihanaa cd:tä, siinä on ainakin hyvä riimittelijä...
"Yöhön mustaan kun mieleni karkaa,
nousen sieltä mä taas valohon..."
H. Kerppunen
- Miekko
Itse asiassa osuu aika yksyhteen tämänaamuisten tunnelmieni kanssa tämä runo... Odotusta, unelmia, unohdusta, rukousta... mutta kaiken takana sarastaa aamu... kuitenkin.
Jälleen hallitusti koottu tunnelma. Hyvä!- kerppulintu
sillä arvostan suuresti mielipiteitäsi.
Kerppuli
Kaunis.
luen uudelleen ja uudelleen.
Olen mukana kulkemassa.
Kiitos tästä- kerppulintu
olet ymmärtävä vierelläkulkija.
Kerppuli
Tämä oli ilo silmille..kiitos !!
Tarkkis- kerppulintu
Kiitos myös sinun kaikista runoistasi ! Kerppuli
- taulu tai maisema
niin kaunista
- kerppulintu
Olen iloinen siitä, että pidit runostani.
Kerppuli
- levittäytyy
samoin maisema jollaista on ilo katsella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439