joka on herkkä ja tunteellinen.Arvostaa kotia ja perhettä.Rakastaa lapsia,ja on hellä romantikko.Ottaa huomioon tunteet.Sellainen se on, ihanaiseni;)
Ihana rapunainen
6
1461
Vastaukset
- .kauris-n.
Joopa joo.
Ja mitäs se rapunainen muuta on - no ainakin ainakin armoton vittuilija, pomottaja, nalkuttaja, oman edun tavoittelija, keskustelutaito pyöreä 0, vähintäänkin tuhannen naaman ihminen, heikko ja epävarma, omistushaluinen... - ..vaan
Osaat siis tuoda rapunaisesi aidoimmat ja ihanimmat piirteet hyvin esiin, ja kohdella rapunaistasi oikein. Ihanaa!
- 17.07.
käsitellä oikein "meikäläisiä"! Saat todella rapunaisesi parhaimmat puolet esiin. Olisi mielenkiintoista tietää, minkä horoskooppimerkin edustaja itse olet? Joka tapauksessa, onnellista elämää sinulle!
- näin ajattelen
Samaa mieltä olen kuin kauris-n. Erittäin osuvasti luonnehdit rapunaista.
- vaan katkera
näin ajattelen kirjoitti:
Samaa mieltä olen kuin kauris-n. Erittäin osuvasti luonnehdit rapunaista.
mies joka ruikutti jo toisellakin viestillä.Taitaa tosiaankin olla niin että on vain katkera koska rapunainen ei jatkanutkaan enää suhdetta hänen kanssaan
- on..
vaan katkera kirjoitti:
mies joka ruikutti jo toisellakin viestillä.Taitaa tosiaankin olla niin että on vain katkera koska rapunainen ei jatkanutkaan enää suhdetta hänen kanssaan
kauris-Ma.. Tiä sitten mikä sukupuoli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233031Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391326Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046