Lentomme tulee Balilta JB:n kentälle 19.40. ja KLM:n lento lähtee Singaporesta 22.50. Onko kokemuksia ko. välistä...paljonko menee aikaa?
Johor Bahru - Singapore
4
1743
Vastaukset
- aikataulu...
Huh huh! Ootko sä ihan tosissas et meinaatte vaihtaa lentokenttää ja maata reilussa kolmessa tunnissa? Google Map kertoo lentokenttien väliseksi etäisyydeksi 65 km ja ajoaika tunti. Tähän ei tietenkään sisälly Singaporen rajatarkastukseen kuluvaa aikaa. Ja pitäähän teitin ensin tehdä maahantulomuodollisuudet myös Malesiaan. Ilman muuta Senain kentältä pitää ottaa taksi joka ajaa teidät suoraan Changin kentälle.
http://www.senaiairport.com/travel_options/getResults.asp
KLM check-in sulkeutuu 60 min ennen koneenlähtöä. Teillä on siis 2 h 10 min aikaa siirtyä kentältä toiselle, tehdä siinä välissä kahden maan maahantulomuodollisuudet, odottaa laukkuja Johor Bahrun kentällä ja ajella taksilla tunnin verran. Ehkä se voi onnistua hyvällä tuurilla. - kentän vaihdosta
Tiedät varmaan että mikäli myöhästytte KLM lennolta, KLM ei ole velvollinen järjestämään teitä uudelle lennolle. Pahimmassa tapauksessa joudutte ostamaan uudet liput SIN-AMS-HEL seuraavalle päivälle. Ja viime hetken liput ovat tosi kalliita. Matkavakuutus ei myöskään korvaa myöhästymistä.
Mä itse pitäisin tuota 3 tunnin vaihtoaikaa liian tiukkana, vaikka lentonne Balilta saapuisi Changin Bugdet terminaaliin.- .,mnbvc
Jos ja kun myöhästytte lennolta, kannattaa tehdä tuo väli busilla. Johor Bahrusta bussi Singaporen puolelle maksaa 2,40rm (n.0,50e), maahantulomuodollisuuksineen kesti viime viikolla n.tunnin.(klo 17 aikoihin bussi JB:stä, S-poren dösiksellä klo18, välissä busseista pois, maasta lähtö ja tulomuoodillisuudet siinä välissä)
- Brilliant
Kiitos viesteistä.
Taitaa olla aikataulu vähän liian tiukka. Aikaistan Bali - Johor Bahru lennon päivällä.
Onko muuten kokemuksia Air Asian hyvityksistä. Minulla oli AA:n lennot varattu Joulukuun alussa, mutta lennot jäi käyttämättä kuuluisan Suvarnabhumin hässäkän vuoksi. Olen lähettänyt viestejä AA:n asikaspalveluun saamatta mitään vastausta tai hyvitystä jo varatuista/maksetuista lennoista. Kannattakaa vielä yrittää saada hyvitystä tulevista lennoista vai pitäisikö antaa olla...onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885