miten helposti porin prikaatissa saa kusetuksella C paperit?
porin prikaati
6
2051
Vastaukset
- selviää
että sillai.
- porinmatti
Miksi tavoittelisit epäonnistumista? Kyllä sen palveluksen voi suorittaakin.
- Mieti vähän
Itse sain juuri C-kelpoisuuden ja nyt vituttaa kyl vähäsen, ku ei tiedä mitä jäi välistä.=(
Mut kai se on elettävä tämän kanssa - Minkälaista porissa
Jos Porissa on useat idiootteja ja mulkkuja niin sitä on vaikeaa saada C-papereita. Lääkärit joissakin paikoissa on niitä jotka vääntävät lasinsa kun kuulevat että joku on C-papereita hankkimassa. (Ne on semmoisia jotka saattavat pöydällä olevat tavarat heittää kuin jankon betonissa. :D )
Itse en tiedä missä päin kasvaa enemmän tietämättömiä lääkäreitä jotka ajattelevat mielessään....Ota kynä, laske paperi, kirjoita, sakset, viisi, seitsemän, paperi, neljä, A4, viisi, älä sano, joo, et voi, et saa, minä olen lääkäri, minun arvoni on lääkäri, olen lääkäri, sinä olet minulle alempi lääkäristä, minä tahdon lääkäröidä asiat sinulle kuin minulla paperissa lukee, binaarikoodi 030304040067003849, binaareja lisää laitan sinulle paperiin, paperi, paperi, paperi, paperi, KIRJOITA ISOLLA, en ymmärrä, katsotaan, joo, en ymmärrä, joo, katsotaan, kuinka tämä on viisi, onko tässä paperissa mustetta, mikä on C-kieli, CNC, CNC, CAD CAD CAD CAD..........- Säkyläläinen
Porin Prikaati sijaitsee säkylässä, huovinrinteellä, ei nimensä mukaisesi porissa...
- Haluaa tietoa.
Säkyläläinen kirjoitti:
Porin Prikaati sijaitsee säkylässä, huovinrinteellä, ei nimensä mukaisesi porissa...
Onko Säkylässä helppo suorittaa asepalvelus. kuinka usein pääsee lomille????? Pääseekö mihin haluaa??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770