miten helposti porin prikaatissa saa kusetuksella C paperit?
porin prikaati
6
1981
Vastaukset
- selviää
että sillai.
- porinmatti
Miksi tavoittelisit epäonnistumista? Kyllä sen palveluksen voi suorittaakin.
- Mieti vähän
Itse sain juuri C-kelpoisuuden ja nyt vituttaa kyl vähäsen, ku ei tiedä mitä jäi välistä.=(
Mut kai se on elettävä tämän kanssa - Minkälaista porissa
Jos Porissa on useat idiootteja ja mulkkuja niin sitä on vaikeaa saada C-papereita. Lääkärit joissakin paikoissa on niitä jotka vääntävät lasinsa kun kuulevat että joku on C-papereita hankkimassa. (Ne on semmoisia jotka saattavat pöydällä olevat tavarat heittää kuin jankon betonissa. :D )
Itse en tiedä missä päin kasvaa enemmän tietämättömiä lääkäreitä jotka ajattelevat mielessään....Ota kynä, laske paperi, kirjoita, sakset, viisi, seitsemän, paperi, neljä, A4, viisi, älä sano, joo, et voi, et saa, minä olen lääkäri, minun arvoni on lääkäri, olen lääkäri, sinä olet minulle alempi lääkäristä, minä tahdon lääkäröidä asiat sinulle kuin minulla paperissa lukee, binaarikoodi 030304040067003849, binaareja lisää laitan sinulle paperiin, paperi, paperi, paperi, paperi, KIRJOITA ISOLLA, en ymmärrä, katsotaan, joo, en ymmärrä, joo, katsotaan, kuinka tämä on viisi, onko tässä paperissa mustetta, mikä on C-kieli, CNC, CNC, CAD CAD CAD CAD..........- Säkyläläinen
Porin Prikaati sijaitsee säkylässä, huovinrinteellä, ei nimensä mukaisesi porissa...
- Haluaa tietoa.
Säkyläläinen kirjoitti:
Porin Prikaati sijaitsee säkylässä, huovinrinteellä, ei nimensä mukaisesi porissa...
Onko Säkylässä helppo suorittaa asepalvelus. kuinka usein pääsee lomille????? Pääseekö mihin haluaa??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 993396
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413153- 2202699
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382279- 321609
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241456Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 131325
- 131279
- 221261