Tusku

pregunta

Onko kellään tietoa minkälainen paikka on mikkelin tusku? onko rauhallista/rauhatonta? ja minkälaista porukkaa siellä asuu?

35

5606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskulainen

Sannastinlaaksossa on ainakin todella rauhallista asua.

• tuskulainen

Olen asunut täällä Tuskussa v.1991 ja ihan mukava asua. Kaukana vaan kaikesta että oma auto melkein välttämätön tai polkupyörä. Linja-auto kulkee tunnin välein ja kesä-iltaisin kahdentunnin välein. Ei mitään palveluja, pikku kuppila reilun kilsan (meiltä) päässä.Kauppa 2km päässä (siwa) kylmä huoltoasema löytyy ja kaikenlaisia korjaamoita. Ala-aste 2km päässä. Koirallisia ihmisiä tosi paljon. Perheellisiä ja opiskelijoita etupäässä täällä asustelee, tavallisia ihmisiä. Ei mitään hörhöjä.

• no jaaoa

Vääräkangas asuu siellä eikä oo terveimmästä päästä hänkään.

• zxsdxzs

Itse nyt asustellu n.½ vuotta täällä ni ainut miinus täällä on se kun ei ole kauppaa tai edes kioskii (joskus ollu kioski).Nyt joutuu menemään siekkilään tai lehmuskylään lähimpään kauppaan,prkl. Muuten ihan lepposa mesta asuu..Paitsi en sit tiedä miten noissa opiskelija luukuis nykyisin se elämä menee..Nii mut joka lähiön boonus on tietty toi kuppila (vaahtera) joka on ihan jees mesta yhille tai toisillekkin :)

• ex-tussulainen

Jos ei ole kaljaa myynnissä, ei ole yhtään asiakasta. Hinnat pitäis olla prisma/city-luokkaa, mieluiten alle. Kun ette aikaisemminkaan ymmärtäneet käyttää palveluja, niin miksi kukaan hullu jatkossakaan yrittäisi.
        Varsinkaan homma ei kannata, vierasta työvoimaa apuna käyttäen, juur ja juur saattais eläkeläisperheeltä sujua...

• minä en halua

En koskaan elämässäni haluisi muuttaa johonkin tuskuun,mä vihan vaan sitä paikkaa mä olen sitten liian kaukana muista kavereistani H. P. Tusku mä vihaan sitä paikkaa.

• 10-15

Tusku on rauhallinen paikka ilman palveluita.

• londivalas

Asuuks Tuksu siellä vai?

• Valitettavasti asuu

Joo asuu. Herään sen vierestä joka aamu.

• maaseutua..

Hyvä rauhallinen paikka asua...

jonkunlaista kioskia sinne kaaivataan. tms.

• Esaaa

paskaa

• Hajuhernes

Helvetillinen lentomelu!!!! Lentokenttä on tossa ihan vieressä. Ja sitten kaiken kukkuraksi Lassila&Tikanojan kaatopaikka myös ihan vieressä.

Kaatopaikka paloi muutamia vuosia sitten. Onko syöpäkuolemat lisääntyneet alueella???

• dr. Cancer

Ei siitä tulipalosta niin pitkä aika ole että vielä syöpä tappaisi... mutta itämässä saattaapi olla.

• Kummaa sakkia
        dr. Cancer kirjoitti:

Ei siitä tulipalosta niin pitkä aika ole että vielä syöpä tappaisi... mutta itämässä saattaapi olla.

Tuskulaiset on vähän outoa porukkaa. Yksikin näyttää ihan urpolta ja on lisäksi tupakoitsija. Toisen olen nähnyt kaupassa ostamassa kaljaa isot kumisaappaat jalassa. Ovat ihan kuin jotain maalaisjuntteja vaikka asuuvat kaupunkialueella. Muutenkin ihan kumma kylä.

• Kaikkeanapinaa.

Mikä lentomelu? Mä olen töissä Tuskussa, hyvin lähellä lentokenttää, enkä ole lentokoneita taivaalla edes huomannut. Joskus aikoinaan kun asuin Tuskussa, saatoin yöllä kuulla lentokoneen äänen, kun muuten oli hiljaista..

• Raivola.

Maalaisjuntteja?

Me kaikki mikkelissä ollaan maalaisjuntteja. Luulitko, että asutaan oikeasti kaupungissa. Mikkeli on kylä ja hyvä niin.

• Tuskulaiset ovat

oikeasti outoja. Katukuvassa huomaa heti ketkä ovat Tuskusta. Tai saattaa heidät sotkea Ihastjärveläisiin. Tuskulaiset ja Ihastjärveläiset ovat kai sukua keskenään.

• kanerva. i

Onks tuksulaisilla puutarhat keskimääräistä pahemmassa kunnossa vai hoitaako ne niitä?

• Uusimaa.
    • Ogtuskulaine

Ghettolähiö

• Vammastenkylä

Vammasten kaupunginosa. Jos jonkinlaista työnnettävää.

• Tonkero

Kamala! Heräsin sieltä kerran kaameassa krapulassa...

• eukkotusku

Tusku on rauhallinen paikka asua. Olen ollut melkein 20 vuotta tuskulainen. Nyt on hyvä asia meille tulee oma sale. Et sillai

• NaapurinÄijä

Laitappas eukkotusku kahvee tippumaan. Asun tässä ihan naapurissa ja rupesi kahvituttamaan.

• UusiTuskulainen

Ihan mukava paikka asua. Itse asun omakotitalo alueella. Hyvät lenkki mahdollisuudet. Mukavat naapurit. Vuolingonkatu on vilkas tosin. Huono puoli myös ollut lähikaupan puuttuminen, mutta se korjaantuu alkuvuodesta 2017 ☺

• Kauris1995

Tusku on todella rauhallinen paikka. Tykkään asua. Siellä asuu ihan kunnon perheitä ja myös sitte sitä nuorta puolta. Todella osaan arvostaa Tuskua

• perkelevittusaaatana

on iha jees mut siellä on se huumehörhö siellä punasissa rivitaloissa!!!

• mrlauri

vittu se lauri on läski

• Läskituskulainen

Voitteko homot jo vetää ittenne kiveksistä seinää

• oonitsesenisti

jossain perä kylillä on joku narkkari late

• Anonyymi

ihan siistii lukee tuskulaisten paskanjauhantaa 😀

t. siekkiläläine

• Anonyymi

Asuin kauan sitten tuskussa ja hyvät muistot jäi. Jos olisin muuttamassa takaisin Mikkeliin, haluaisin Tuskuun.

• Anonyymi

kaverin nurkissa pyörin tuntemattomantiellä reilu kymmenen vuotta sitten. juoppoja ja nistejä pyöri joka nurkassa ja ilmassa leijui väkivallan tunne. minulta varastettiin liikkuvasta autosta renkaat risteyksessä.

• Anonyymi

Sori. Kaverit yllytti koittamaan pystynkö viemään liikkuvasta autosta renkaat..

• Anonyymi

Taidat olla tuppuralasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe