Onko muilla urheilevilla Isotretinoinia käyttävillä ollut ongelmana nivelkivut ja nivusvaivat? Nivuset ei tahdo kestää kovempaa futistreeniä ollenkaan ja juoksemisen alkuunlähtö on hankalaa polvikipujen vuoksi. Polvet kyllä sit kyllä "lientyy", kun on hetken liikkunut. Kertokaa kokemuksianne. Kuinka pian tilanne normalisoituu käytön lopettamisen jälkeen?
Isotretinoin ja kova treeni
nivelvaivat
42095
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Itselläni ei ole kuurin aikaan ollut nivelkipuja. Joskus ennen kuurin alkamista oli lihas ja nivelkipuja, jotka sain loppumaan karnosiinilla. Syön sitä edelleen ja onhan siitä urheilijalle muutakin hyötyä ;), jotka olen kyllä huomannut selvästi.
Ihotautilääkärini sanoi, että lihaskipuja voi esiintyä kovien treenien jälkeen. Itse pelaan vapaa-ajalla paljon jääkiekkoa ja huomasin heti isotretinoin kuurin alussa, että lihakset ovat kipeät. Lääkärini sanoi vain, että pitää ottaa vain vähän rennommin.
Onko teitä hikoiluttanu enemmän isotretinoin aikana? Mä käytän ihon kuivumisen takia aika kosteuspitoista naamarasvaa, nii johtuukoha se siitä et tuntuu liikunnassa että naamasta valuu välillä vaa vettä. Kunto mulla on hyvä.
Entä kokemuksia ulkomaillakäymisestä ja auringonotosta kuurin aikaa?
Hikoiluttaa kyl ihan sikana ja kainalot on aina märkänä, vaikkei mitää kummosta tekiskää.
Espanjassa kävin viime kuurin aikana ja paloin aika pahasti. Johtui vaan siitä etten käyttänyt tarpeeksi aurinkovoidetta. Pystyy kyl ottaa aurinkoo, mut muistakaa tarpeeks vahvat voiteet ja käyttäkää niitä reilusti.