Lähdetkö kanssani...?

Kismet

Lähdetkö kanssani … ?

24 tuntia käytettävissä ja toiveenasi oli, että se olisi jotain täysin tavallisuudesta poikkeavaa. Hyvä on…

Valitsen kauniin, tyynen ja lämpimän kesäpäivän. Herään ajoissa ja pakkaan piknik-koriin evästä. Juustoja, patonkia, viinirypäleitä, kaikenlaista pientä suolaista naposteltavaa, mansikoita, shamppanjaa… Puen päälleni bikinit ja valkean, lähes läpinäkyvän, lyhyen kesämekon. Letitän hiukset kahdelle löysälle letille, jalkaan sandaalit. Sitten herätän sinut, rakkaani, hellästi suukottelemalla ja hyväilemällä. Kyrpäsi herää ennen sinua ja haluaisitkin kovin rakastella kun heräät. Mutta ei – ei tänä aamuna. Saat toistaiseksi tyytyä muutamaan kuumaan suukkoon ja märkään nuolaisuun navan ympäristöön ja kyrvän päähän. Juuri kun suljet silmäsi voidaksesi keskittyä täysin nauttimaan kosketuksestani lopetan, ja kehoitan sinua pukeutumaan.

Lähdemme ulos kauniiseen aurinkoiseen ja lämpimään aamuun. Linnut laulavat ja vain pieni leppeä kesätuuli pörröttää leteiltä karkaavia hiuksia ja hameenhelmoja. Mustat bikinit ja vartalon muodot näkyvät selvästi valkean mekon läpi… Kävelemme käsikädessä ja sinä kannat eväskoria, johon olen kieltänyt kurkistelemasta. Ohjaan sinut rantaan, missä kyytimme jo odottaakin. Pienen tiiskerin viisikymppinen kapteeni nostaa tavaramme veneeseen, pyytää meitä istumaan ja ojentaa sinulle kylmän oluen ja minulle siiderin. Lähdemme matkaan. Ajo kestää puolisen tuntia, sen aikana emme puhele, vaan nautimme meri-ilmasta, auringosta ja vauhdista. Saavumme pienen saaren rantaan, johon kapteeni meidät jättää. ”Kaikki tarpeellinen löytyy vastarannalta, haen teidät sitten viideltä” hän vielä huikkaa lähtiessään. Katsot minua lievästi hämmästyneenä…

Kävelemme pienen saaren poikki pitkin metsäpolkua. Vastarannalla avautuu upea näkymä. Tyyni ulappa, pelkkää vettä silmänkantamattomiin. Aurinko kimaltelee veden pinnalla ja muutama lokki kaartelee taivaanrannassa. Ranta on pelkkää jääkauden sileäksi hiomaa ja auringon kuumaksi lämmittämää kalliota, täynnä poimuja ja halkeamia, jotka tarjoavat suojaisia soppia ja mukavia lekottelupaikkoja. Lähellä vesirajaa näemme kalliolle levitetyn punavalkoruudullisen piknikliinan ja sille katetut astiat sekä pinon puhtaita, valkeita pyyhkeitä ja jättimäisiä tyynyjä, joilla pehmustaa oloaan kalliolla. ”Täydellistä” huokaan. ”Tule”

Istumme liinalle mukavasti tyynyjen päälle ja alamme purkaa eväskoria. Ilahdut sen runsaasta sisällöstä, sillä sinulla jäi aamupala väliin. Kilistämme laseja ja suutelemme pitkään. Huulet ovat kuumat ja iho tuoksuu auringolle. Syötyämme lekottelemme hetken suuren siirtolohkareen tarjoamassa varjossa. Hyväilen vatsaasi ja rintaasi, kalusi herää taas vaatimaan aamuisia saataviaan. Kiipeän päällesi ja suukotan sinut päästä varpaisiin ja takaisin – kyrpää unohtamatta. Alat vastata suudelmiin ja hyväillä reisiäni, selkääni… Riisut mekon, sitten bikinien yläosan. Suutelet kovia nännejä. Pian lähtee alaosakin ja tunnen kuumat sormesi litimärässä pillussani. Huokaan, suljen silmäni ja hetken vain nautin. Sitten nousen päältäsi ja iloisesti ilmoitan meneväni uimaan ja odottavani seuraa. Aion kiusata sinua vielä hetken…

Tiedän etten erikoisemmin välitä uimisesta, mutta olin laskenut oikein, ettet pysty vastustamaan naku-uintia tässä tilanteessa. Heti vesirajan jälkeen alkaa ihanan pehmeä ja tasainen hiekkapohja. Vesi on harvinaisen kirkasta ja melko matalan, suljetun pikku poukaman ansiosta juuri tässä kohdassa lämmintäkin. Melkeinpä kuumaa. Tulet perässäni veteen, räiskytämme ja telmimme hetken kuin lapset. Ihanaa nauraa yhdessä. Sitten vedät minut lähellesi, kevyesti, vesihän kannattaa. Enkä pistä hanttiin. Pysähdymme suutelemaan ja painaudun vasten sinua. Tunnen seisovan kalusi vatsaani vasten. Olemme lähes hartioita myöten vedessä ja kun kiedon jalkani ympärillesi nostat minut kevyesti ja tunnen kuinka liut hitaasti sisääni. Henkäisen, huokaan sitten nautinnosta ja suljen hetkeksi silmäni. Kun avaan ne, katsot minua silmiin ja silmissäsi loistaa vain rakkautta ja halua. Pidät minua tiukasti sylissäsi ja alat liikkua sisälläni..

Hiukan myöhemmin kapuamme rantaan kuivattelemaan. Otan suuren pehmeän pyyhkeen ja kuivaan sinut huolellisesti ja hellästi samalla suukotellen ja näykkien vedessä viilennyttä ihoasi. Asetumme viltille uudelleen lekottelemaan – sinä varjoon ja minä auringon puolelle, pää lonkkasi päällä leväten. Suljemme silmät ja molemmat taitavat torkahtaa hetkeksi kuunnellen aaltojen liplatusta ja lintujen ääniä.

Minä heräilen ensin, tarkastan kellon. Meillä on mukavasti aikaa vielä syödä ennen lähtöä. Kuivailen hiukset ja pyöräytän niihin löysän ponnarin. Puen valkeat rintaliivit jotka eivät erotu mekon alta mutta jätän pikkuhousut kokonaan pois. Ihmetelköön kapteeni… Pitää kai hänellekin jotain ekstraa suoda! Heräät touhuiluihini. Syömme, juomme shampanjan loppuun. Syötämme toisiamme mansikoilla ja hulluttelemme syömällä niitä toistemme navasta, rinnoilta ja mitä erikoisemmista paikoista. Liian pian on aika lähteä kävelemään vastarannalle. Vaikka sinä sanotkin saaneesi jo auringosta tarpeeksesi. Jätämme kaiken paikoilleen, on muiden tehtävä korjata ne.

Kapteeni on ajallaan ja luo pitkiä silmäyksiä takamukseni seutuun. Sinä et ole tainnut kävelyn aikana huomatakaan asuni muutosta… No, pian huomaat. Matka sujuu nopeasti ja mukavasti tyynellä merellä. Mutta emme ajakaan kotisatamaan, vaan yllätykseksesi huomaat veneen suuntaavan naapurikaupunkia kohti. Hymyilen arvoituksellisesti kyselyillesi ja luotsaan sinut kohti kaupungin hienointa hotellia. Kirjaudumme hotelliin sisään. Sanon haluavani kylmän siiderin, etkä sinäkään pane hanttiin, joten menemme hotellin terassille ja tilaamme juomat. Tiskillä hyväilet pyllyäni ja huomaat selvästi… Tunnen miten jäykistyt hetkeksi, kätesi pysähtyy ohimennen ja vilkaiset minua silmissä yllättäen syttynyttä himoa. Terassi on täynnä, joten joudumme jakamaan pöydän muiden ihmisten kanssa. Tuoleja on vain yksi, mutta istun mielelläni syliisi. Tätä olin oikeastaan toivonutkin. Puhelet niitä näitä pöydässämme istuvien nuorten miesten kanssa samalla kun pöydän alla hyväilet reittäni. Minä keskityn hymyilemään, suukottelemaan sinua välillä ja näyttämään kauniilta. Kätesi kiipeää yhä ylemmäs ja avaan varovasti reisiäni että saat sormesi ujutettua sisääni. Minun on hörpättävä siideriäni peittääkseni voihkaisun. Olen tarkkailevinani katuvilinää mutta tunnen koko ajan sormesi työskentelemässä klitoriksellani. En kuule enkä näe muuta, on vain minä ja ihanat sormesi… On sinun vuorosi kiusata minua. Tunnet kuinka orgasmi lähestyy ja maltat sentään lopettaa ajoissa. Onneksi juomatkin alkavat olla lopussa, joten voimme poistua miesten seurasta. Hymyilemme heit ja hyvät jatkot.

Ajamme hissillä ylimpään kerrokseen, josta olen varannut sviitin käyttöömme täksi yöksi. Sinne olen myös etukäteen toimittanut tarvittavat matkatavarat… Heti hissin ovien sulkeuduttua käymme suorastaan toistemme kimppuun. Melkein tärisen kiihkosta, haluaisin sinut sisääni nyt heti. Suutelemme intohimoisesti, kätesi eksyvät taas mekkoni alle ja availen jo paitasi nappeja ja vyötä, kun kuuluu ”pling” ja hissin ovi aukeaa. Olemme perillä ylimmässä kerroksessa. Kaivat avaimen housusi taskusta ja avaat oven samalla suudelle koko ajan. Työnnät minut sisään ja hädin tuskin ovi ehtii sulkeutua, kun jo vedän sinulta paitaa päältä. Huoneen lattialle jää pieni vaatevana ja pian olemme suurella ylellisellä parisängyllä. Työnnät minut sängylle, asetun selälleni ja avaan itseni kokonaan sinun ihailtavaksesi. Pysähdyt pieneksi hetkeksi ja vain katselemme toisiamme ilta-auringon paistaessa sisään ikkunasta. Sitten – viimein – tulet päälleni ja työnnyt suorastaan tuskallisen hitaasti sisääni. Liikuttelet kivikovaa kyrpääsi hitaasti edes takaisin, pikku hiljaa työntäen yhä syvemmälle. Vain muutaman hieman nopeamman työnnön jälkeen tunnen orgasmin lämpimän aallon lähestyvän. Selkä nousee kaarelle ja lantiosta lähtee ihana värinä joka leviää koko vartaloon, tarran sinua hartioista. Et välitä orgasmistani, vaan jatkat tasaiseen tahtiin työntöjäsi, koko ajan nopeuttaen tahtia ja saan heti perään toisen kerran ennen kuin ehdin toipua edellisestäkään. Nyt päätät onneksi antaa minulle hetken armoa ja vetäydyt sisältäni. Nousen istumaa ja työnnän sinut seisaalleen eteeni. Nuolen kiiltävää, pillunesteistä märkää kyrpääsi, otan sen suuhuni, imen, suukotan, hyväilen kasseja… Tunnen kuinka kalusi kovettuu entisestään ja kasvaa täyteen mittaansa. Pitelet minua hiuksista molemmin käsin ja nait suuhuni. Tätä en voisi antaa kenenkään muun tehdä edes kuvitelmissani, vain sinuun luotan tarpeeksi. Tunnen kuinka nautit ja alistuminen täysin käyttöösi kiihottaa. Yritän lisätä nautintoasi imemällä ja nuolemalla kyrvän päätä parhaani mukaan.

Asetat minut nelinkontin sängylle, tartut tiukasti lantiosta ja yhdellä nopealla ja rajulla työnnöllä olet taas kokonaan sisälläni. Panet märkää pilluani koko kyrvän mitalla rajusti, sydämesi kyllyydestä, purat koko päivän kiusoittelut kerralla ja pian laukeamme yhtä aikaa huutaen ääneen. Hengästyneen hetken kuluttua vajoan vatsalleni sängylle ja sinä rojahdat päälleni. Rakastan tuntea laukeamisen jälkeisen rennon painosi päälläni ja kuunnella raskasta hengitystäsi. Pian on kuitenkin noustava, jotta ehdimme illan seuraaviin etappeihin… Jätän sinut hetken torkuille ja menen suihkuun. Föönaan hiukset, laitan jopa hiukan meikkiä. Sitten komennan sinutkin suihkuun. Sinun suihkutellessasi puen paremmin iltaan soveltuvan asun päälleni. Mustat liivit ja valkoinen, vartaloa myötäilevä verkkopaita. Näissä tarkenee kyllä kesäyössäkin. Musta nahkainen minihame, ohuen ohuet stay-upit ja korolliset saapikkaat (näistä sinä yllätyt…) Eikä taaskaan pikkupöksyjä. Tätä et voi paksun nahkahameen läpi kyllä huomata! Kun tulet suihkusta, oletkin pudottaa silmät päästäsi. Hyvä, se oli tarkoituskin. Kehut minua seksikkääksi ja suutelet pitkään, pidät lähelläsi. Maistut suihkulle ja itsellesi ja puhtaalle, tuoksut hyvälle. Olet ajanut parrankin ja laittanut partavettä. Taidat arvata, ettemme jää hotelliin homehtumaan. Sinulle olen varannut suorat housut ja rennon lyhythihaisen kauluspaidan sekä ohuen neuleen jos nyt sattuisi tulemaan viileä yö. Näytät komealle ja tyylikkäälle – olemme hieno pari!

Poistumme hotellista käsi kädessä. Olet yrittänyt kysellä, mitä seuraavaksi on ohjelmassa, mutten ole suostunut paljastamaan. Luulen kyllä, ette olet arvannutkin, tai ainakin toivonut seuraavaa kohdetta. Nälkä alkaa nimittäin kurnia, sillä pikniklounaasta on aikaa eikä pelkkä nestepuoli kanna kuitenkaan koko iltaa. Luotsaan sinut siis kaupungin hienoimpaan ravintolaan, josta olen varannut meille rauhallisen syrjäisen pöydän. Kesäilta on jos mahdollista vielä kauniimpi kuin päivä. Laskeva aurinko värjää taivaanrannan ja mustarastaat viheltelevät romanttisia huilusoolojaan. Kaupungilla on paljon väkeä liikkeellä kauniin illan houkuttamina. Ilmassa on juhlatunnelmaa ja ihanaa kesäyön odottavaa jännitystä. Saavumme ravintolaan ja meidät ohjataan pöytäämme. Syömme kolmen ruokalajin illallisen alku- ja jälkiruokineen, toinen toistaan parempia ruokia. Kynttilänvalossa juttelemme hiljaa tai enimmäkseen lähinnä tuijottelemme toisiamme silmiin… Taustalla soi hiljainen musiikki. Jälkiruokien, kahvien ja konjakkien jälkeen yllätät minut täysin pyytämällä tanssimaan. Ethän yleensä pidä tanssimisesta, mutta nyt olet selvästi arvannut, että hidas tanssi kanssasi kruunaa minulle ihanan illallisen ja päättänyt ilahduttaa. Rakastan sinua siksi juuri nyt äärettömästi.

Tanssin jälkeen maksamme laskun ja poistumme ravintolasta. Olen jo ehdottamassa lyhyttä iltakävelyä kaupungilla ennen hotellille paluuta, kun huomaan elokuvateatterin edessä mainoksen myöhäisnäytöksestä ja saan villin idean. Suostuttelen sinut leffaan ja annan sinun valita elokuvan. Minulle on aivan sama, sillä en aio keskittyä itse elokuvaan… Salissa vaatimalla vaadin, että istumme taaimpaan riviin ja syrjäisimpään nurkkaan. Ihmettelet hiukan, mutta suostut, kun vetoan siihen, että sinä sait valita leffan. Onneksi muut myöhäiskatsojat valitsevat paikkansa keskemmältä eikä sali tule kovin täyteen, saan täyden rauhan toteuttaa suunnitelmani.

Elokuva alkaa ja seuraan sitä hetken samalla hyväillen kättäsi sylissäni. Sitten muutan hiukan asento, niin että pääsen sormeilemaan niskaasi, niitä ihania lyhyitä niskahiuksia sekä korvaa, kaulaa ja hartiaa. Pikkuhiljaa annan hyväilyn valua yhä alemmas rinnallesi ja vatsallesi. Hitaasti ujutan paidanhelmasi pois housujen sisältä, mutta siirryn sitten taas hyväilemään vatsaasi. Pian lisään repertuaariin reidet, välillä pyyhkäisen puolihuolimattomasti myös housuissasi lupaavasti liikahtelevan kohouman ylitse. Muutat hiukan asentoasi, arvaat selvästi mitä aion ja yrität tehdä sen minulle mahdollisimman helpoksi. Avaan vyön ja housut ja työnnän käteni housuihisi. Kyrpäsi värähtää kun kosketan sitä silkkibokserien läpi. Hankaan ja hyväilen hellästi ja nautin kun tunnen sen kasvavan ja kovettuvan kosketukseni voimasta. Vaikka onhan se jo joutunut tänään töihin, tuntuu puhtia vielä riittävän…

Työnnän käteni bokserien sepaluksesta sisään ja otan jo melko kovana seisovan kyrvän käteeni. Liikuttelen esinahkaa muutaman kerran edes takaisin ja lopetan. Vedän käden kokonaan pois ja hetken ajan vain olen katsovinani elokuvaan ja seuraan syrjäsilmällä reaktioitasi. Hengität syvään, et katso minuun vaan valkokankaalle, etkä liiku lainkaan. Olet selvästi odottavalla kannalla. Tiedät, tai ainakin toivot, etten malta jättää tätä tähän. Olet oikeassa, enkä ole aikonutkaan. Mahdollisimman hiljaa ja huomaamattomasti nousen penkistä ja polvistun eteesi lattialle. Nyt katsahdat minua ensimmäisen kerran hämmästyneenä. Vilkaisen kiusoittelevasti hymyillen takaisin – onnistuinpas yllättämään! Otan kovan kalusi käteeni ja saman tien kokonaan suuhuni. Henkäiset tukahdutetusti, mutta onnistut sitten vaientamaan itsesi ja saamaan naamasi peruslukemille, jos joku sattuisi vilkaisemaan. Sinä olet vain katsomassa elokuvaa, ei muuta. Otan sinulta suihin hitaasti ja perusteellisesti. Juuri niin hyvin kuin vain minä osaan. Nuolen, imen, suukotan, härnään… Otan kyrvän kokonaan suuhuni, liikutan päätäni niin että sinä voit olla vain paikallasi ja nauttia. Nautin itse kun tunnen sinun nautintosi kyrvän, reisien ja vatsalihasten värähtelyistä ja kuulen hengityksesi tihenevän hiukan. Tunnen pilluni kostuvan ja nesteiden valuvan pitkin reittä, kun ei ole pikkuhousuja pysäyttämässä. Ei se mitään, luulen että ilahdut kun huomaat sen… Sinulle tuottaa selvästi vaikeuksia pysyä hiljaa ja luontevasti paikoillasi kun laukeat. Nielen kaiken sperman, nuolen veltostuneen kalun puhtaaksi, suukotan ja asetan sen takaisin paikoilleen housuihin. Odotan äänekkäämmän kohdan elokuvaan, jotta saan vetoketjun suljettua ja kömmin hiljaa takaisin paikalleni. Sinä istut vain paikallasi täysin liikkumatta, huohottaen. Jos silmäsi eivät olisi auki, epäilisin että sinulta lähti taju! Tokenet viimein, kun lopputekstit alkavat rullata. Ihmiset tekevät lähtöä salista. Joku katsoo meitä melko pitkään, mutta hymyilen vaan iloisesti ja nyökkään hiukan ja hämmästelijät poistuvat salista olkiaan kohautellen. Siinäpä heille miettimistä!

Kävelemme hiljaksiin toisiimme nojaten hotellille. Hississä suutelet minua hellästi ja hitaasti. Molemmat alkavat olla aika väsyksissä. Huoneeseen päästyämme pyydän kuitenkin sinua vielä riisumaan minut, eikä sinua tarvitse paljoa ylipuhua. Aloitat paidasta, mutta jätät liivit vielä. Sitten avaat hameen vetoketjun ja naurahdat vetäessäsi hameen alas. ”Senkin seksipeto, taas ilman pikkupöksyjä” Hyväilet sisäreittäni ja huomaat kiiltävän liukkaan vanan joka valuu pitkin reittä. ”Ja litimärkänä taas! Sinä se et saa tarpeeksesi..” Suukottelet vatsaani, hyväilet pakaroita ja reisiä, mutta varot tiukasti koskemasta ajeltuun pilluuni tai pikku karvatupsuun sen yllä. Kiemurtelen odotuksesta, mihinkään muualle en niin haluaisi sinun koskettavan – ja sinä kiusankappale tiedät sen! Riisut loputkin vaatteet tuskallisen hitaasti suudellen ja kosketellen kaikkialle muualle, kuin sinne mihin eniten haluaisin. Sitten laitat vielä minut riisumaan itsesi. Yllätyksekseni sinulla seisoo taas, en ollut enää uskaltanut toivoa moista, luulin vieneeni viimeisetkin mehut elokuvateatterissa. Siirrymme leveään parisänkyyn ihanien puhtaiden lakanoiden väliin ja rakastelemme pitkään ja hellästi, suorastaan uneliaasti. Ja niinhän siinä käy, että ehdimme nukahtaa sylikkäin ennen kuin kumpikaan laukeaa. Mutta se ei haittaa – päivä on ollut enemmän kuin tyydyttävä muutenkin.

Aamulla heräämme samasta asennosta mihin nukahdimme. Huomaan sinulla pientä aamujäykkyyttä ja siitä riemastuneena viemme yöllä aloitetun loppuun iloisesti, reippaasti ja kikatellen. Ratsastan päälläsi ja kiusoittelen, sinä välillä kutittelet, välillä hassuttelet, välillä hellit… Viime tipassa ehdimme kuitenkin aina yhtä mainiolle hotelliaamiaiselle, ja minusta ainakin tuntuu, että jokainen aamiaisvieras näkee suoraan kasvoistamme mitä juuri olemme tehneet. Olet edelleen kaikkialla ihollani ja sisälläni.

Paluu arkeen alkaa matkatavaroiden kantamisella bussipysäkille. Seuraavat viikot ehkäpä syödään pelkkää kaurapuuroa, mutta kyllä tämä oli sen arvoista! 


Tämän kirjoitin omalle rakkaalleni. Laittakaahan palautetta mitä piditte. :)

3

4085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Pitkästä aikaa novelli, joka oikeesti alkaa kiihottaa... Hyvää työtä

      • lAOWAI

        tama olla paremmpi kun mut... mina puhua huono soumea,muta haluan tavata täällä soumealaisen naisen...HYVAA


    • Anonym (F)

      Aivan mahtava!!! Jatka samaa rataa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe