Uusi levy tänä keväänä?

Katri-fani

Joo, kattelin sitten minäkin noita Viking Linen sivuja, ja mitäs siellä kerrotaankaan. Eli että tässä Kesädiiva -showssaan Katri Helena esittää helmiä pitkältä uraltaan ja uutuuksia keväällä ilmestyvältä levyltä !! Hieno juttu, jos on uusi levy tulossa. Ei siitä ole muualla taidettu vielä hirveesti kertoakaan? Katrin nettisivullakin lukee keikkojen kohdalla vain, etä sivua päivitetään. Mutta tosiaan hieno juttu, jos uusi levy nyt keväällä tulee.
Juttu löytyy Viking Linen sivuilta, merellä-osasta ja sen jälkeen Turku/viihde.

8

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri-fani

no, tuskinpa kirjoittelet mitään ilkeää Katrista, kun olet fani sinäkin. Terv. se ensimmäinen Katri-fani...

• Katrin ihailija

Itse asiassa olen muistaakseni käyttänyt tuota Katri-fania täällä aika pitkäänkin, etten jopa olisi käyttänyt sitä ennen sinua? Mutta voit kyllä olla Katri-fani edelleen, itse voin muuttaa sen tuollaiseksi kuin Katrin ihailija, jota jo tässä viestissä siis käytän.

• Katri-fani
        Katrin ihailija kirjoitti:

Itse asiassa olen muistaakseni käyttänyt tuota Katri-fania täällä aika pitkäänkin, etten jopa olisi käyttänyt sitä ennen sinua? Mutta voit kyllä olla Katri-fani edelleen, itse voin muuttaa sen tuollaiseksi kuin Katrin ihailija, jota jo tässä viestissä siis käytän.

sinulle! Kuten arvelinkin, et varmaan olisi laittanut sellaisia kirjoituksia, joita minäkin en voisi allekirjoittaa:) Kiitos kuitenkin huomaavaisuudestasi!! Sori, jos otin sinun nimimerkkisi. Ihaillaan kuitenkin Katria, vaikka sitten yhdessä...

• Katrin ihailija
        Katri-fani kirjoitti:

sinulle! Kuten arvelinkin, et varmaan olisi laittanut sellaisia kirjoituksia, joita minäkin en voisi allekirjoittaa:) Kiitos kuitenkin huomaavaisuudestasi!! Sori, jos otin sinun nimimerkkisi. Ihaillaan kuitenkin Katria, vaikka sitten yhdessä...

Joo ei mitään, helppohan se on nimimerkkiä vaihtaa. Sitä paitsi en nyt ole aivan varma, olenko tuota nimimerkkiä sinua ennen edes käyttänyt, muistaakseni kuitenkin samaa olen käyttänyt aiemmin. No, se on tietysti nimimerkki, joka tälle palstalle kirjoittaessa tulee aika helposti mieleen. Mutta tosiaan, no problem, voin käyttää tuota uutta tästä eteenpäin.

• r.moore

Kiitos tiedosta! Nyt alkoi jo kevätaurinko paistaa kun kuulee että Katrilta ilmestyy uutta.

• Eero JI

Toiveitten täyttymys on monelle meille suuri. Katri Helena ei petä kuulijoitaan, ei varmaan nytkään.Tiedossa on jotain Kerkko Koskisen tuotantoa kuten tämä Elämän Langat, ainakin Katri on joskus jossain haastattelussaan sanonut, että jatkoa olisi tiedossa. Katrin sanaan uskotaan ja luotetaan.

• hoi...

onko nyt kellään mitään varmaa tietoa,että uusi levy todella olisi tulossa?Oishan se todellinen kevään pelastus,jos saataisiin taas uutta Katria kuunneltavaksi ja aika hiljaahan rouva on nyt koko alkuvuoden ollutkin...jospa meidän musiikkia arvostavien odotus jälleen palkitaan hienolla sanomallaan koskettavalla levyllä.

• sohvi

tästä asiasta? Tuleekohan uusi levy tänä keväällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      172
      1925
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      51
      694
    Aihe