Joo, kattelin sitten minäkin noita Viking Linen sivuja, ja mitäs siellä kerrotaankaan. Eli että tässä Kesädiiva -showssaan Katri Helena esittää helmiä pitkältä uraltaan ja uutuuksia keväällä ilmestyvältä levyltä !! Hieno juttu, jos on uusi levy tulossa. Ei siitä ole muualla taidettu vielä hirveesti kertoakaan? Katrin nettisivullakin lukee keikkojen kohdalla vain, etä sivua päivitetään. Mutta tosiaan hieno juttu, jos uusi levy nyt keväällä tulee.
Juttu löytyy Viking Linen sivuilta, merellä-osasta ja sen jälkeen Turku/viihde.
Uusi levy tänä keväänä?
8
666
Vastaukset
- Katri-fani
no, tuskinpa kirjoittelet mitään ilkeää Katrista, kun olet fani sinäkin. Terv. se ensimmäinen Katri-fani...
- Katrin ihailija
Itse asiassa olen muistaakseni käyttänyt tuota Katri-fania täällä aika pitkäänkin, etten jopa olisi käyttänyt sitä ennen sinua? Mutta voit kyllä olla Katri-fani edelleen, itse voin muuttaa sen tuollaiseksi kuin Katrin ihailija, jota jo tässä viestissä siis käytän.
- Katri-fani
Katrin ihailija kirjoitti:
Itse asiassa olen muistaakseni käyttänyt tuota Katri-fania täällä aika pitkäänkin, etten jopa olisi käyttänyt sitä ennen sinua? Mutta voit kyllä olla Katri-fani edelleen, itse voin muuttaa sen tuollaiseksi kuin Katrin ihailija, jota jo tässä viestissä siis käytän.
sinulle! Kuten arvelinkin, et varmaan olisi laittanut sellaisia kirjoituksia, joita minäkin en voisi allekirjoittaa:) Kiitos kuitenkin huomaavaisuudestasi!! Sori, jos otin sinun nimimerkkisi. Ihaillaan kuitenkin Katria, vaikka sitten yhdessä...
- Katrin ihailija
Katri-fani kirjoitti:
sinulle! Kuten arvelinkin, et varmaan olisi laittanut sellaisia kirjoituksia, joita minäkin en voisi allekirjoittaa:) Kiitos kuitenkin huomaavaisuudestasi!! Sori, jos otin sinun nimimerkkisi. Ihaillaan kuitenkin Katria, vaikka sitten yhdessä...
Joo ei mitään, helppohan se on nimimerkkiä vaihtaa. Sitä paitsi en nyt ole aivan varma, olenko tuota nimimerkkiä sinua ennen edes käyttänyt, muistaakseni kuitenkin samaa olen käyttänyt aiemmin. No, se on tietysti nimimerkki, joka tälle palstalle kirjoittaessa tulee aika helposti mieleen. Mutta tosiaan, no problem, voin käyttää tuota uutta tästä eteenpäin.
- r.moore
Kiitos tiedosta! Nyt alkoi jo kevätaurinko paistaa kun kuulee että Katrilta ilmestyy uutta.
- Eero JI
Toiveitten täyttymys on monelle meille suuri. Katri Helena ei petä kuulijoitaan, ei varmaan nytkään.Tiedossa on jotain Kerkko Koskisen tuotantoa kuten tämä Elämän Langat, ainakin Katri on joskus jossain haastattelussaan sanonut, että jatkoa olisi tiedossa. Katrin sanaan uskotaan ja luotetaan.
- hoi...
onko nyt kellään mitään varmaa tietoa,että uusi levy todella olisi tulossa?Oishan se todellinen kevään pelastus,jos saataisiin taas uutta Katria kuunneltavaksi ja aika hiljaahan rouva on nyt koko alkuvuoden ollutkin...jospa meidän musiikkia arvostavien odotus jälleen palkitaan hienolla sanomallaan koskettavalla levyllä.
- sohvi
tästä asiasta? Tuleekohan uusi levy tänä keväällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694