Facebookissa. Et uskalla, mutta ainahan sitä voi kokeilla ;)
Pistäpäs
26
1798
Vastaukset
- itse...
minulle. Uskallatko? ;)
- yks facebook
olisi..sopivan neutraali viesti, ettei menettäis kasvojaan, jos toinen ei olisikaan kiinnostunut:/
- kun en
pääse facebookiin, kun ei ole tunnuksia, eikä profiilia luotuna.
- kuka olet mut
jos olisit eräs mies niin arvaappa vaan kuinka monta kertaa se on käynyt mielessä? Juu, raukkis olen kun en uskalla.. ;)
- mainita et
ei ole kyllä profiiliakaan mut äkkiäkös sen luon. On vain yksi syy miksi en ole tehnyt itselleni sellaista..
- book?
Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...
- sille ei
book? kirjoitti:
voi sitten mitään :(
- puolestani..
book? kirjoitti:
Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..
- sinä vastaile
sille ei kirjoitti:
voi sitten mitään :(
toisen puolesta. Tosi typerä olet.
- pelle olet?
sinä vastaile kirjoitti:
toisen puolesta. Tosi typerä olet.
Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.
- kirjoittanut.
puolestani.. kirjoitti:
Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..
aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.
- Miksi sit
pelle olet? kirjoitti:
Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.
vastasit minun puolesta? Minä vastasin aloittajalle eli aloitin tämän 'viestihaaran'. Jos sinulla on kommentoitavaa aloittajalle (tai vielä pahempaa, olisit tosiaan aloittaja) niin vastaa suoraan aloittajalle äläkä toisen puolesta. Ymmärsit varmaan pontin?
- kirjoittanuta
kirjoittanut. kirjoitti:
aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.
aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.
- Eli kirjoitin
kirjoittanuta kirjoitti:
aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.
tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.
- Ja se syy
Eli kirjoitin kirjoitti:
miksen ole tehnyt omaa facebooksivua, ei liity mitenkään mihinkään toiseen mieheen. Olen ihan sinkku. :)
- Anonyymi
book? kirjoitti:
Miksi ei voi?
Sivusta - Anonyymi
Eli kirjoitin kirjoitti:
Kehykset Jerry korvaa nyky ttelyn
- mut pliide
Facebookissa viesti sinulle? Tuntuu ihan-liian- huisin-jännittävältä ;-)
- en mä voi;)
..mitähän siitä seuraisi, jotain tulisi lipsautettua ja sitten.. niin huu i!
- Anonyymi
Osaa ei osaa
Pidtäpäs ohjaus Eero Kyllönen Iisalmi Ky avustaa Seppo Pirttikoski Pyhäsalmi,Jari Kääriäinen lakimies Iisalmi
Kehto - Anonyymi
Pistäppä ihana facessa tuleen viestiä tai kp
- Anonyymi
Joo
Juu, saa laittaa.
- Anonyymi
Laittaisitpa ihana viestiä facessa tai ihan missä vaan WA, e-mail, SMS
- Anonyymi
Hei voi Bruun ei luuri Pfizer
- Anonyymi
Joskus perhonen elää päivänkin 🦋🐬🎲
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039