Pistäpäs

mulle viestiä

Facebookissa. Et uskalla, mutta ainahan sitä voi kokeilla ;)

26

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse...

      minulle. Uskallatko? ;)

    • yks facebook

      olisi..sopivan neutraali viesti, ettei menettäis kasvojaan, jos toinen ei olisikaan kiinnostunut:/

    • kun en

      pääse facebookiin, kun ei ole tunnuksia, eikä profiilia luotuna.

    • kuka olet mut

      jos olisit eräs mies niin arvaappa vaan kuinka monta kertaa se on käynyt mielessä? Juu, raukkis olen kun en uskalla.. ;)

      • mainita et

        ei ole kyllä profiiliakaan mut äkkiäkös sen luon. On vain yksi syy miksi en ole tehnyt itselleni sellaista..


      • book?

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...


      • sille ei
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        voi sitten mitään :(


      • puolestani..
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..


      • sinä vastaile
        sille ei kirjoitti:

        voi sitten mitään :(

        toisen puolesta. Tosi typerä olet.


      • pelle olet?
        sinä vastaile kirjoitti:

        toisen puolesta. Tosi typerä olet.

        Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.


      • kirjoittanut.
        puolestani.. kirjoitti:

        Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..

        aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.


      • Miksi sit
        pelle olet? kirjoitti:

        Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.

        vastasit minun puolesta? Minä vastasin aloittajalle eli aloitin tämän 'viestihaaran'. Jos sinulla on kommentoitavaa aloittajalle (tai vielä pahempaa, olisit tosiaan aloittaja) niin vastaa suoraan aloittajalle äläkä toisen puolesta. Ymmärsit varmaan pontin?


      • kirjoittanuta
        kirjoittanut. kirjoitti:

        aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.

        aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.


      • Eli kirjoitin
        kirjoittanuta kirjoitti:

        aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.


      • Ja se syy
        Eli kirjoitin kirjoitti:

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.

        miksen ole tehnyt omaa facebooksivua, ei liity mitenkään mihinkään toiseen mieheen. Olen ihan sinkku. :)


      • Anonyymi
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        Miksi ei voi?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Eli kirjoitin kirjoitti:

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.

        Kehykset Jerry korvaa nyky ttelyn


    • mut pliide

      Facebookissa viesti sinulle? Tuntuu ihan-liian- huisin-jännittävältä ;-)

      • en mä voi;)

        ..mitähän siitä seuraisi, jotain tulisi lipsautettua ja sitten.. niin huu i!


    • Anonyymi

      Osaa ei osaa
      Pidtäpäs ohjaus Eero Kyllönen Iisalmi Ky avustaa Seppo Pirttikoski Pyhäsalmi,Jari Kääriäinen lakimies Iisalmi
      Kehto

    • Anonyymi

      Pistäppä ihana facessa tuleen viestiä tai kp

    • Anonyymi

      Joo

    • Juu, saa laittaa.

    • Anonyymi

      Laittaisitpa ihana viestiä facessa tai ihan missä vaan WA, e-mail, SMS

      • Anonyymi

        Hei voi Bruun ei luuri Pfizer


    • Anonyymi

      Joskus perhonen elää päivänkin 🦋🐬🎲

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe