Facebookissa. Et uskalla, mutta ainahan sitä voi kokeilla ;)
Pistäpäs
30
2085
Vastaukset
- itse...
minulle. Uskallatko? ;)
- yks facebook
olisi..sopivan neutraali viesti, ettei menettäis kasvojaan, jos toinen ei olisikaan kiinnostunut:/
- kun en
pääse facebookiin, kun ei ole tunnuksia, eikä profiilia luotuna.
- kuka olet mut
jos olisit eräs mies niin arvaappa vaan kuinka monta kertaa se on käynyt mielessä? Juu, raukkis olen kun en uskalla.. ;)
- mainita et
ei ole kyllä profiiliakaan mut äkkiäkös sen luon. On vain yksi syy miksi en ole tehnyt itselleni sellaista..
- book?
Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...
- sille ei
book? kirjoitti:
voi sitten mitään :(
- puolestani..
book? kirjoitti:
Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..
- sinä vastaile
sille ei kirjoitti:
voi sitten mitään :(
toisen puolesta. Tosi typerä olet.
- pelle olet?
sinä vastaile kirjoitti:
toisen puolesta. Tosi typerä olet.
Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.
- kirjoittanut.
puolestani.. kirjoitti:
Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..
aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.
- Miksi sit
pelle olet? kirjoitti:
Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.
vastasit minun puolesta? Minä vastasin aloittajalle eli aloitin tämän 'viestihaaran'. Jos sinulla on kommentoitavaa aloittajalle (tai vielä pahempaa, olisit tosiaan aloittaja) niin vastaa suoraan aloittajalle äläkä toisen puolesta. Ymmärsit varmaan pontin?
- kirjoittanuta
kirjoittanut. kirjoitti:
aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.
aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.
- Eli kirjoitin
kirjoittanuta kirjoitti:
aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.
tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.
- Ja se syy
Eli kirjoitin kirjoitti:
miksen ole tehnyt omaa facebooksivua, ei liity mitenkään mihinkään toiseen mieheen. Olen ihan sinkku. :)
- Anonyymi
book? kirjoitti:
Miksi ei voi?
Sivusta - Anonyymi
Eli kirjoitin kirjoitti:
Kehykset Jerry korvaa nyky ttelyn
- mut pliide
Facebookissa viesti sinulle? Tuntuu ihan-liian- huisin-jännittävältä ;-)
- en mä voi;)
..mitähän siitä seuraisi, jotain tulisi lipsautettua ja sitten.. niin huu i!
- Anonyymi
Osaa ei osaa
Pidtäpäs ohjaus Eero Kyllönen Iisalmi Ky avustaa Seppo Pirttikoski Pyhäsalmi,Jari Kääriäinen lakimies Iisalmi
Kehto - Anonyymi
Pistäppä ihana facessa tuleen viestiä tai kp
- Anonyymi
Joo
Juu, saa laittaa.
- Anonyymi
Laittaisitpa ihana viestiä facessa tai ihan missä vaan WA, e-mail, SMS
- Anonyymi
Hei voi Bruun ei luuri Pfizer
- Anonyymi
Joskus perhonen elää päivänkin 🦋🐬🎲
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan, vastaan varmasti
- Anonyymi
Vai laittaisitko sinä, samalla näkisin kiinnostiko sulla.
- Anonyymi
Olen laittanut frendupyynnön et ole vastannut siihen
- Anonyymi
Meillä molemmilla facebook, joten voit laittaa itse. Lupasin jättää sinut rauhaan, vaikka ikävä on.
Et ollut minua varten, enkä minä sinua varten. Niinhän se oli? Vai uskallatko päättää hiljaisuuden?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983