Pistäpäs

mulle viestiä

Facebookissa. Et uskalla, mutta ainahan sitä voi kokeilla ;)

30

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse...

      minulle. Uskallatko? ;)

    • yks facebook

      olisi..sopivan neutraali viesti, ettei menettäis kasvojaan, jos toinen ei olisikaan kiinnostunut:/

    • kun en

      pääse facebookiin, kun ei ole tunnuksia, eikä profiilia luotuna.

    • kuka olet mut

      jos olisit eräs mies niin arvaappa vaan kuinka monta kertaa se on käynyt mielessä? Juu, raukkis olen kun en uskalla.. ;)

      • mainita et

        ei ole kyllä profiiliakaan mut äkkiäkös sen luon. On vain yksi syy miksi en ole tehnyt itselleni sellaista..


      • book?

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...


      • sille ei
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        voi sitten mitään :(


      • puolestani..
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..


      • sinä vastaile
        sille ei kirjoitti:

        voi sitten mitään :(

        toisen puolesta. Tosi typerä olet.


      • pelle olet?
        sinä vastaile kirjoitti:

        toisen puolesta. Tosi typerä olet.

        Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.


      • kirjoittanut.
        puolestani.. kirjoitti:

        Et kuulosta kaipaamaltani mieheltä. Mut mistäpä voin varmasti tietää..

        aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.


      • Miksi sit
        pelle olet? kirjoitti:

        Minä olen aloittaja, jolle vastattiin, sinä taas...? huh, mitä sekopäitä täällä... huomaa ettei kannata kirjoittaa ilmeisesti mitään, kun tuota taktiikkaa viestien sekoittajat ilmeisesti nykyään jo käyttää.

        vastasit minun puolesta? Minä vastasin aloittajalle eli aloitin tämän 'viestihaaran'. Jos sinulla on kommentoitavaa aloittajalle (tai vielä pahempaa, olisit tosiaan aloittaja) niin vastaa suoraan aloittajalle äläkä toisen puolesta. Ymmärsit varmaan pontin?


      • kirjoittanuta
        kirjoittanut. kirjoitti:

        aloitusta. Tiedän sen siitä että kirjoitin sen itse, joten mitä vittua sekoilet? Onko täällä noin sekaisin ihmiset nykyään? Vai ihan huvin vuoksi esiinnut aloittajana ja väität aloittajaa vääräksi? Häpeä.

        aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.


      • Eli kirjoitin
        kirjoittanuta kirjoitti:

        aloitusta vaan vastasin aloittajalle. Sinähän se tässä olet se seko. Tuosta kyllä nyt huomaa et aloitus oli pelkästään provo.

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.


      • Ja se syy
        Eli kirjoitin kirjoitti:

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.

        miksen ole tehnyt omaa facebooksivua, ei liity mitenkään mihinkään toiseen mieheen. Olen ihan sinkku. :)


      • Anonyymi
        book? kirjoitti:

        Kun ei voi, niin ei vaan voi vaikka mieli tekisi. Sad but true, maybe...

        Miksi ei voi?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Eli kirjoitin kirjoitti:

        tuon 'En tiedä kuka olet mut..'.

        Kehykset Jerry korvaa nyky ttelyn


    • mut pliide

      Facebookissa viesti sinulle? Tuntuu ihan-liian- huisin-jännittävältä ;-)

      • en mä voi;)

        ..mitähän siitä seuraisi, jotain tulisi lipsautettua ja sitten.. niin huu i!


    • Anonyymi

      Osaa ei osaa
      Pidtäpäs ohjaus Eero Kyllönen Iisalmi Ky avustaa Seppo Pirttikoski Pyhäsalmi,Jari Kääriäinen lakimies Iisalmi
      Kehto

    • Anonyymi

      Pistäppä ihana facessa tuleen viestiä tai kp

    • Anonyymi

      Joo

    • Juu, saa laittaa.

    • Anonyymi

      Laittaisitpa ihana viestiä facessa tai ihan missä vaan WA, e-mail, SMS

      • Anonyymi

        Hei voi Bruun ei luuri Pfizer


    • Anonyymi

      Joskus perhonen elää päivänkin 🦋🐬🎲

    • Anonyymi

      Laita viestiä tulemaan, vastaan varmasti

      • Anonyymi

        Vai laittaisitko sinä, samalla näkisin kiinnostiko sulla.


    • Anonyymi

      Olen laittanut frendupyynnön et ole vastannut siihen

    • Anonyymi

      Meillä molemmilla facebook, joten voit laittaa itse. Lupasin jättää sinut rauhaan, vaikka ikävä on.
      Et ollut minua varten, enkä minä sinua varten. Niinhän se oli? Vai uskallatko päättää hiljaisuuden?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe