Gay wrestling

Harf12

Paini miesten kesken on mukavaa. :)

http://www.bgeast.com
http://www.pvpwrestling.com

Löytyykö suomesta muita aiheesta kiinnostuneita? Poikkeaa normaalista painista siten, että useimmiten tämän lajin harrastajat ovat vähäpukeisempia ja melkeinpä kaikki otteet ovat sallittuja.

32

4609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harf12
      • jali k

        Tossa on meininkiä!


      • jali k kirjoitti:

        Tossa on meininkiä!

        Laita postia!


    • artre

      Gay wrestling näyttää olevan maailmalla kohtalaisen suositttua. Eri maista löytyy jopa alan klubeja. Lajissa on kahta pääsuuntausta: eroottinen ja urheilullinen. Suomessa en ole kuullut asiasta kiinnostuneiden liittyneen yhteen. Pitäisiköhän perustaa homopaini-urheiluseura;)?

      • madboy

        Olis varmaa tosi kiva harrastaa painia
        homojen kesken...


      • luctator

        Pitäisipä hyvinkin. Luulis että pkseudulta löytyy tarpeeks kiinnostuneita. Lieneekö asiassa tapahtunut tähän mennessä edistystä?


    • Skrode_mies

      Painitaan sarjoissa.
      Minun ryhmääni voivat tulla yli 182cm yli 90kg, voimakasvartaloiset lihaksikkaat ja miehekkäät bi sekä gaymiehet.
      Muita vetäjiä toisiin ryhmiin sitten vaan.

      • käsilaukkuhomppe

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.


      • Kahun kanssa painia
        käsilaukkuhomppe kirjoitti:

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.

        En tiedä näyttääkö tuon kokoinen mies voimakkaalta, mutta voimaa pystyy tuollaisessakin kaverissa olemaan yllättävän paljon. Itse olin 182 / 82 ja kaveri jonka kanssa seurustelin oli yhtä pitkä mutta painoi 87 kg. Tuo kaveri oli sellainen verkkainen nallen oloinen ja minä yritin aina kampittaa sitä tai vääntää selälleen. Siitä kun sain sellaisen unisen ja pehmeän vaikutelman koko jätkästä, niin sitä tuli vähän stimuloitua.

        Kerran se sanoi minulle, että jollen ole kunnolla, niin saa kohta isän kädestä. En minä tietenkään sellaisesta kuin yllyin, taisin jopa naureskella hänen puheilleen. Mutta keveri olikin pirun nopea ja tiukka väännöissään. Muutamassa minuutissa se näytti kuinka minun tapainen kaveri ottaa selkäsaunan ihan paljaille pakaroille, jos antajalla on tarpeeksi paukkuja. Tuo kerta oli vain näytösluontoinen opetus, mutta selväksi tuli, että kaveri pystyy kuumankin paikan järjestämään.


      • Anonyymi
        käsilaukkuhomppe kirjoitti:

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.

        Olen 180 cm ja painan 80 kg. Sitten tutustui Lasseen, joka oli yhtä pitkä mutta painoi 90 kg. Minä ihastui häneen ja huomiota saadakseni härkin häntä kaikella tapaa. Voimiltani olin vahvaa keskitasoa, mutta Lasse oli rautaa. Jos minä innostuin liikaa, niin Lasse repi minulta housut alas ja antoi Lassen kouraa pyllylle.

        Vähän minua nolotti sillä Lassi oli 5 vuotta minua nuorempi

        Yhden kerran Lasse sanoi, että jos me olisimme eläneet 100 vuotta sitten, niin hän olisi joutunut piiskaamaan minut
        oikeasti monta kertaa. Isännän velvollisuus oli pitää renkinsä kurissa.


      • Anonyymi
        käsilaukkuhomppe kirjoitti:

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.

        Minulla oli ennen kaveri 180 /90, itse olen yhtä pitkä mutta painoin silloin 10 kg vähemmän. Meille tuli aina joskus voimain koetuksia. Minua "kuumensi" sellainen ja lieneekö voimani paennut paikalta, ainakin sain isän kädestä paljaalle monta kertaa. Kaveri tuntui ja varmasti myös olikin tosi voimakas.


    • Mark339

      Jonkin verran on tullut speedo-painia harrastettuakin. ;) Löytyisipä vaan suomesta enemmän kiinnostuneita.

    • MasterZeromus

      Mutta täytyy sanoa että onneksi olkoon! Kyllä se niin on että Frottaus on lyömätön poikien kesken.

      • Painin ystävä

        Kahden miehen välinen paini ON homoeroottista. En tiedä visuaalisesti, motorisesti ja äänellisesti toimintoa, jossa maskuliinisuus, miehinen kauneus ja kahdenkeskinen intiimi yhteys tulisivat selkeämmin esiin. Painitrikoot paljastavat enemmän kuin peittävät. Lihakset työskentelevät, hiki kimmeltää iholla, miehet ähkivät ja rutistelevat toisiaan alleen... Se on paljon eroottisempaa kuin pelkkä tekninen seksi.

        Äskettäin Totuuden hetki -ohjelmaan osallistuneelta homomieheltä kysyttiin, kiihottuuko hän painin katselemisesta. Hän vastasi "en todellakaan" ja puhui koneen mukaan totta. En käsitä! Miten miehekkäistä miehistä pitävä homomies voisi olla kiihottumatta komeiden jätkien välisestä kamppailusta?!?

        Mielipiteitä?


      • MasterZeromus
        Painin ystävä kirjoitti:

        Kahden miehen välinen paini ON homoeroottista. En tiedä visuaalisesti, motorisesti ja äänellisesti toimintoa, jossa maskuliinisuus, miehinen kauneus ja kahdenkeskinen intiimi yhteys tulisivat selkeämmin esiin. Painitrikoot paljastavat enemmän kuin peittävät. Lihakset työskentelevät, hiki kimmeltää iholla, miehet ähkivät ja rutistelevat toisiaan alleen... Se on paljon eroottisempaa kuin pelkkä tekninen seksi.

        Äskettäin Totuuden hetki -ohjelmaan osallistuneelta homomieheltä kysyttiin, kiihottuuko hän painin katselemisesta. Hän vastasi "en todellakaan" ja puhui koneen mukaan totta. En käsitä! Miten miehekkäistä miehistä pitävä homomies voisi olla kiihottumatta komeiden jätkien välisestä kamppailusta?!?

        Mielipiteitä?

        Nyt kun puhutaan kerta miehekkäistä miehistä eikä naisellisista niin en todellakaan ymmärrä tuon mainitsemasi homomiehen kantaa asiaan. Tekninen seksi eli anaaliseksi on niin keinotekonen verratuna oikeeseen seksiin. Voisi puhua jopa anaalipsykoosista. Siinä ei ole edes mitään romanttista koskaan ollutkaan kun taas Frottauksessa on.

        Tuollai sen pitää olla! Luonnollista, heti asiaan ilman kumeja, ilman vaseliineja, iho ihoa vasten, rinta rintaa vasten täydellä nautinnolla kasvotusten.


    • Miikaxy

      Kiinnostaa todellakin. :D Mulla on varmaan joku outo fetissi tähän touhuun, kun pelattiin joskus aikoinaan kavereiden kanssa jalkapalloa ja jossain se muuttui leikkimieliseks painiksi yhden kaverin kanssa se sai mut lukittua jaloillaan johonkin kuristusotteeseen, ja se tuntu niin hyvältä etten edes halunnu päästä siitä pois. xD

      • MasterZeromus

        Olen itse 100% genitalismin kannattaja joten sanon sen suoraan ettet ole yksin ja se ei ole mikään fetissi. Kiinnostaisi tietää tuliko siemensyöksyä kummaltakaan?


    • Necro949

      www.globalfight.com

      Tuolta löytyy jokunen suomalainenkin.

    • masculine or mascara

      Kävin kerran deiteillä, mis kaveri pyysi kattelemaan sen "säihkysilmiä" ja kysyi multa, et mitä mieltä oon niistä. No, ei ne mun mielestä olleet mitenkään erityisen säihkyvät, mutta se kysys sitä siks, kun oli hankkinut uutta ripsaria... Arvaa, menikö kiinnostus kundiin sen jälkeen?

      Eipä täs muuta kuin se, et tollaset painijutskat kuulostaa tosi hypoteettisilta, kun on nähnyt nää Suomen homopiirit...

      • masculine or mascara

        Ranskassa ja USA:ssa on kuulemma paljon maskuliinisia kundeja, jotka käy salilla ja harrastaa aktiivisesti urheilua. Ite tutustuin yhteen ranskalaiseen (homo)vaihtariin aikoinaan. Seksikäs pakkaus, ei sellaisia täällä Suomessa :(


    • Charym

      Tahtoo painia. :D Vaikka painitrikoissa, uikkareissa tms. Jos vaan löytyy ikähaarukkaa 18-30 oleva ja hoikka/normaalivartaloinen/lihaksikas vastustaja.

      • gay wrestling

        Haluaisin saada käyntiin Suomessa jotain homopainitoimintaa. Olin kesällä Gay Gamesissa Kölnissä katsomassa tätä. Voitko soittaa 040 487 95 20, niin katsotaan kimpassa, mitä voitaisiin tehdä.


      • GeitsuGundi
        gay wrestling kirjoitti:

        Haluaisin saada käyntiin Suomessa jotain homopainitoimintaa. Olin kesällä Gay Gamesissa Kölnissä katsomassa tätä. Voitko soittaa 040 487 95 20, niin katsotaan kimpassa, mitä voitaisiin tehdä.

        Moi mä kans oon kiinnostunut tosta, JUMATSUIKALE SE OLI MAHTAVAA.
        Näitä ku saadaan Suomeen ni eiköhän ala hommat sujuu. Tossa meinaan etumus pullisteli ;)


    • est222

      kiinnostuneet voisi vaan kirjautua sivulle allfighters.info

    • MessLio84

      Katos, tällanenkin löyty.

      Kiinnostais kovastikin painia.

    • Rami1235

      www.meetfighters.com

      Kaikille aiheesta kiinnostuneille.

    • Anonyymi

      Paini on verraton leikki ja paremmaksi muuttuu, jos häviät matsin, koska voittajalla on oikeus piiskata sinut. Olen ikäni haaveillut, että törmäisin mieheen, joka oikeasti pystyisi piiskaamaan minut.

      • Anonyymi

        Jos Super Macho Gay Man voittaa painin niin hän saa ottaa pojun väkisin.


      • Anonyymi

        Ei siinä tarvita mitään oikeutta, vaan vahvempi tekee mitä haluaa. Painimatsit olisi tosi hyvä keino koittaa voimia, sillä ei sitä aina päältäpäin näe kuka on vahvin. Joku sitkeä kaveri voi vääntää pitkäänkin, ja joku taas menettää voimansa nopeasti.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe