Gay wrestling

Harf12

Paini miesten kesken on mukavaa. :)

http://www.bgeast.com
http://www.pvpwrestling.com

Löytyykö suomesta muita aiheesta kiinnostuneita? Poikkeaa normaalista painista siten, että useimmiten tämän lajin harrastajat ovat vähäpukeisempia ja melkeinpä kaikki otteet ovat sallittuja.

27

3703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harf12
      • jali k

        Tossa on meininkiä!


      • jali k kirjoitti:

        Tossa on meininkiä!

        Laita postia!


    • artre

      Gay wrestling näyttää olevan maailmalla kohtalaisen suositttua. Eri maista löytyy jopa alan klubeja. Lajissa on kahta pääsuuntausta: eroottinen ja urheilullinen. Suomessa en ole kuullut asiasta kiinnostuneiden liittyneen yhteen. Pitäisiköhän perustaa homopaini-urheiluseura;)?

      • madboy

        Olis varmaa tosi kiva harrastaa painia
        homojen kesken...


      • luctator

        Pitäisipä hyvinkin. Luulis että pkseudulta löytyy tarpeeks kiinnostuneita. Lieneekö asiassa tapahtunut tähän mennessä edistystä?


    • Skrode_mies

      Painitaan sarjoissa.
      Minun ryhmääni voivat tulla yli 182cm yli 90kg, voimakasvartaloiset lihaksikkaat ja miehekkäät bi sekä gaymiehet.
      Muita vetäjiä toisiin ryhmiin sitten vaan.

      • käsilaukkuhomppe

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.


      • Kahun kanssa painia
        käsilaukkuhomppe kirjoitti:

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.

        En tiedä näyttääkö tuon kokoinen mies voimakkaalta, mutta voimaa pystyy tuollaisessakin kaverissa olemaan yllättävän paljon. Itse olin 182 / 82 ja kaveri jonka kanssa seurustelin oli yhtä pitkä mutta painoi 87 kg. Tuo kaveri oli sellainen verkkainen nallen oloinen ja minä yritin aina kampittaa sitä tai vääntää selälleen. Siitä kun sain sellaisen unisen ja pehmeän vaikutelman koko jätkästä, niin sitä tuli vähän stimuloitua.

        Kerran se sanoi minulle, että jollen ole kunnolla, niin saa kohta isän kädestä. En minä tietenkään sellaisesta kuin yllyin, taisin jopa naureskella hänen puheilleen. Mutta keveri olikin pirun nopea ja tiukka väännöissään. Muutamassa minuutissa se näytti kuinka minun tapainen kaveri ottaa selkäsaunan ihan paljaille pakaroille, jos antajalla on tarpeeksi paukkuja. Tuo kerta oli vain näytösluontoinen opetus, mutta selväksi tuli, että kaveri pystyy kuumankin paikan järjestämään.


      • Anonyymi
        käsilaukkuhomppe kirjoitti:

        182/90 ei ole edes mikään voimakas tai lihaksikas. Minä painan 94kg ja pituutta on 183cm, ja ihan kukkakeppiluokkaa tässä ollaan.

        Sellaiset miehet jotka jo näyttävätkin lihaksikkailta painavat kaikki yli 100-110kg.

        Olen 180 cm ja painan 80 kg. Sitten tutustui Lasseen, joka oli yhtä pitkä mutta painoi 90 kg. Minä ihastui häneen ja huomiota saadakseni härkin häntä kaikella tapaa. Voimiltani olin vahvaa keskitasoa, mutta Lasse oli rautaa. Jos minä innostuin liikaa, niin Lasse repi minulta housut alas ja antoi Lassen kouraa pyllylle.

        Vähän minua nolotti sillä Lassi oli 5 vuotta minua nuorempi

        Yhden kerran Lasse sanoi, että jos me olisimme eläneet 100 vuotta sitten, niin hän olisi joutunut piiskaamaan minut
        oikeasti monta kertaa. Isännän velvollisuus oli pitää renkinsä kurissa.


    • Mark339

      Jonkin verran on tullut speedo-painia harrastettuakin. ;) Löytyisipä vaan suomesta enemmän kiinnostuneita.

    • MasterZeromus

      Mutta täytyy sanoa että onneksi olkoon! Kyllä se niin on että Frottaus on lyömätön poikien kesken.

      • Painin ystävä

        Kahden miehen välinen paini ON homoeroottista. En tiedä visuaalisesti, motorisesti ja äänellisesti toimintoa, jossa maskuliinisuus, miehinen kauneus ja kahdenkeskinen intiimi yhteys tulisivat selkeämmin esiin. Painitrikoot paljastavat enemmän kuin peittävät. Lihakset työskentelevät, hiki kimmeltää iholla, miehet ähkivät ja rutistelevat toisiaan alleen... Se on paljon eroottisempaa kuin pelkkä tekninen seksi.

        Äskettäin Totuuden hetki -ohjelmaan osallistuneelta homomieheltä kysyttiin, kiihottuuko hän painin katselemisesta. Hän vastasi "en todellakaan" ja puhui koneen mukaan totta. En käsitä! Miten miehekkäistä miehistä pitävä homomies voisi olla kiihottumatta komeiden jätkien välisestä kamppailusta?!?

        Mielipiteitä?


      • MasterZeromus
        Painin ystävä kirjoitti:

        Kahden miehen välinen paini ON homoeroottista. En tiedä visuaalisesti, motorisesti ja äänellisesti toimintoa, jossa maskuliinisuus, miehinen kauneus ja kahdenkeskinen intiimi yhteys tulisivat selkeämmin esiin. Painitrikoot paljastavat enemmän kuin peittävät. Lihakset työskentelevät, hiki kimmeltää iholla, miehet ähkivät ja rutistelevat toisiaan alleen... Se on paljon eroottisempaa kuin pelkkä tekninen seksi.

        Äskettäin Totuuden hetki -ohjelmaan osallistuneelta homomieheltä kysyttiin, kiihottuuko hän painin katselemisesta. Hän vastasi "en todellakaan" ja puhui koneen mukaan totta. En käsitä! Miten miehekkäistä miehistä pitävä homomies voisi olla kiihottumatta komeiden jätkien välisestä kamppailusta?!?

        Mielipiteitä?

        Nyt kun puhutaan kerta miehekkäistä miehistä eikä naisellisista niin en todellakaan ymmärrä tuon mainitsemasi homomiehen kantaa asiaan. Tekninen seksi eli anaaliseksi on niin keinotekonen verratuna oikeeseen seksiin. Voisi puhua jopa anaalipsykoosista. Siinä ei ole edes mitään romanttista koskaan ollutkaan kun taas Frottauksessa on.

        Tuollai sen pitää olla! Luonnollista, heti asiaan ilman kumeja, ilman vaseliineja, iho ihoa vasten, rinta rintaa vasten täydellä nautinnolla kasvotusten.


    • Miikaxy

      Kiinnostaa todellakin. :D Mulla on varmaan joku outo fetissi tähän touhuun, kun pelattiin joskus aikoinaan kavereiden kanssa jalkapalloa ja jossain se muuttui leikkimieliseks painiksi yhden kaverin kanssa se sai mut lukittua jaloillaan johonkin kuristusotteeseen, ja se tuntu niin hyvältä etten edes halunnu päästä siitä pois. xD

      • MasterZeromus

        Olen itse 100% genitalismin kannattaja joten sanon sen suoraan ettet ole yksin ja se ei ole mikään fetissi. Kiinnostaisi tietää tuliko siemensyöksyä kummaltakaan?


    • Necro949

      www.globalfight.com

      Tuolta löytyy jokunen suomalainenkin.

    • masculine or mascara

      Kävin kerran deiteillä, mis kaveri pyysi kattelemaan sen "säihkysilmiä" ja kysyi multa, et mitä mieltä oon niistä. No, ei ne mun mielestä olleet mitenkään erityisen säihkyvät, mutta se kysys sitä siks, kun oli hankkinut uutta ripsaria... Arvaa, menikö kiinnostus kundiin sen jälkeen?

      Eipä täs muuta kuin se, et tollaset painijutskat kuulostaa tosi hypoteettisilta, kun on nähnyt nää Suomen homopiirit...

      • masculine or mascara

        Ranskassa ja USA:ssa on kuulemma paljon maskuliinisia kundeja, jotka käy salilla ja harrastaa aktiivisesti urheilua. Ite tutustuin yhteen ranskalaiseen (homo)vaihtariin aikoinaan. Seksikäs pakkaus, ei sellaisia täällä Suomessa :(


    • Charym

      Tahtoo painia. :D Vaikka painitrikoissa, uikkareissa tms. Jos vaan löytyy ikähaarukkaa 18-30 oleva ja hoikka/normaalivartaloinen/lihaksikas vastustaja.

      • gay wrestling

        Haluaisin saada käyntiin Suomessa jotain homopainitoimintaa. Olin kesällä Gay Gamesissa Kölnissä katsomassa tätä. Voitko soittaa 040 487 95 20, niin katsotaan kimpassa, mitä voitaisiin tehdä.


      • GeitsuGundi
        gay wrestling kirjoitti:

        Haluaisin saada käyntiin Suomessa jotain homopainitoimintaa. Olin kesällä Gay Gamesissa Kölnissä katsomassa tätä. Voitko soittaa 040 487 95 20, niin katsotaan kimpassa, mitä voitaisiin tehdä.

        Moi mä kans oon kiinnostunut tosta, JUMATSUIKALE SE OLI MAHTAVAA.
        Näitä ku saadaan Suomeen ni eiköhän ala hommat sujuu. Tossa meinaan etumus pullisteli ;)


    • est222

      kiinnostuneet voisi vaan kirjautua sivulle allfighters.info

    • MessLio84

      Katos, tällanenkin löyty.

      Kiinnostais kovastikin painia.

    • Rami1235

      www.meetfighters.com

      Kaikille aiheesta kiinnostuneille.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe